معروف ترین جاهای دیدنی کره جنوبی + تصویر

ژیوار

تعداد جاهای دیدنی در کره جنوبی مانند قصرهای قدیمی، سواحل بکر، جزایر کمتر شناخته شده و بناها و برج‌ها کم نیست و در این کشور به عنوان یکی از تمدن‌های کهن می­توان شگفتی‌های زیادی را تجربه کرد.

کاماپرس در این گزارش معروف­ترین جاهای دیدنی کره جنوبی را معرفی و هر کدام را به طور جداگانه بررسی ‌کرده است.

برج سئول

یکی از مکان‌های گردشگری معروف که در سفر به کره جنوبی نباید بازدید از آن را فراموش کرد، برج سئول است. این برج تقریبا 500 متر از سطح دریا بالاتر بوده و بالکن‌هایی دارد که امکان تماشای شهر را فراهم می‌کنند. همچنین در این برج امکان سوار شدن بر تله کابین نیز وجود دارد و می‌توان از حضور در رستوران گردان بالای آن لذت برد.

برج سئول بخشی جداگانه نیز دارد که در آن یک دوربین دیجیتال قرار گرفته و کسانی که از ارتفاع می‌ترسند، می‌توانند از آن طریق و با ال ای دی های 32 اینچی با دوربین‌هایی که روی برج کار گذاشته شده‌اند،  نمایی 360 درجه از اطراف برج را تماشا کنند.

دریان سفر امید

پارک ملی و دریایی هالیئو

از جمله محبوب‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی که شبیه کارت پستال‌ها به نظر می‌رسد، می­توان به پارک ملی هالیئو اشاره کرد. این پارک زیبا بیش از 300 جزیره مجزا و کیلومترها ساحل بکر و زیبا را در برگرفته و در هر کدام از جزایر آن امکان گشت و گذار خاص در مسیرهای پیاده­رو مخصوص وجود دارد.

در این پارک ملی کره جنوبی می­توان به تماشای اقیانوس پرداخت و همچنین از تله کابین جذاب آن برای دیدن مناظر اطراف استفاده کرد. از این تله کابین امکان تماشای جزیره ژاپنی دائمادو نیز وجود دارد.

قصر چانگ دو گانگ

از زیباترین جاهای دیدنی کره جنوبی، قصری به نام چانگ دو گانگ است که در سال 1395 ساخته شده و بزرگ‌ترین قصر سلسله بزرگ چوسان به حساب می‌آید. این قصر در طول قرن‌ها بارها بازسازی‌های مختلفی به خود دیده و آخرین بازسازی آن نیز مربوط به دهه 1990 است. در جنگ جهانی دوم این بنا به طور کامل تخریب شده بود.

موزه ملی قصر و موزه ملی مردمی، هر دو در محوطه قصر چانگ دو گانگ واقع شده‌اند و در آن‌ها ابزار و وسایل پادشاهان و مردم قدیمی کره را می‌توان دید. این قصر ساختمان‌های مختلفی دارد و در آن بخش‌هایی مانند کتابخانه‌، خوابگاه‌، سالن‌های غذاخوری و اتاق‌های جلسه نیز به چشم می‌خورد.

جزیره ججو

جزیره ججو از زیباترین جزایر کره جنوبی است که 85 کیلومتر با ساحل کره فاصله داشته و در آن می‌توان شگفتی‌های زیادی را از نزدیک دید. بلندترین کوه کره جنوبی یعنی کوه هالاسان در این جزیره واقع شده و یک آتشفشان غیرفعال است که به آسانی می‌توان به قله آن رسید. از بالای این کوه منظره‌ای خاص از دریاچه زیبا و شفاف پیش روی علاقه­مندان قرار دارد.

حدود 6000 گونه گیاهی و حیوانی در این جزیره زندگی می‌کنند و طبیعت آن محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. غار مان جان گول که در این جزیره واقع شده، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و در لیست سازمان یونسکو نیز به ثبت رسیده است. مسافران برای بازدید از این غار به عنوان یکی از خنک‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی بهتر است لباس گرم همراه خود داشته باشند.

مرکز جهانی لوته

از مدرن‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی می­توان به مرکز جهانی لوته اشاره کرد که برای بازی و سرگرمی انتخابی فوق­العاده به نظر می‌رسد. این پارک تفریحی بزرگ در مرکز شهر سئول واقع شده و همه روزه افراد زیادی از بازی‌های هیجان انگیز آن لذت می‌برند. پارک لوته در اصل یک پارک موضوعی سرپوشیده است که در آن امکان ماجراجویی و سرگرمی وجود دارد. از جمله امکانات مهم این مکان می‌توان به موزه، پیست یخ، هتل و انواع بازی‌های متنوع اشاره کرد.

سفر به کره جنوبی با «طاهاگشت»

طاهاگشت یکی از مجموعه‌های مطمئن و کاربلد در زمینه عرضه انواع تورهای خارجی و داخلی و رزرو بلیط‌های هواپیما و هتل است.

یکی از محبوب‌ترین تورهای طاهاگشت، تور کره جنوبی است که گردشگران برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط آن می‌توانند به وبسایت www.tahagasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02124825000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : طاهاگشت
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز