معرفی 5 موسسه مهاجرتی برتر تهران

موسسه مهاجرتی-کاماپرس
ژیوار

استفاده از خدمات موسسه های مهاجرتی برای پیگیری امور مربوط به مهاجرت، با توجه به پیچیدگی و جزئیات فرآیند مهاجرت ضروری است؛ با این حال، یافتن بهترین موسسه مهاجرتی از میان گزینه‌های مختلف کار دشواری است.

به گزارش کاماپرس، سالانه افراد زیادی بنا به دلایل متعدد کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری و امثال آن و همین طور برای دستیابی به فرصت‌ها و رفاه بیشتر اقدام به مهاجرت می‌کنند. این در حالی است که بسیاری از آنان به علت ناآگاهی و آشنا نبودن با پیچ و خم‌های پروسه مهاجرت، متحمل ضررهای سنگین شده و موفق به مهاجرت نمی‌شوند. در این باره، کمک گرفتن از یک موسسه مهاجرتی خوب علاوه بر تسهیل روند مهاجرت، موجب کاهش دغدغه و اضطراب در افراد می‌شود.

این گزارش به معرفی بهترین موسسه های مهاجرتی ‌پرداخته است.

موسسه مهاجرتی-کاماپرس

چرا باید از خدمات موسسه‌های مهاجرتی استفاده کنیم؟

موسسه مهاجرتی، موسسه‌ای است که با داشتن مجوزهای قانونی از سوی مراجع رسمی، در زمینه امور مهاجرتی فعالیت می‌کند. این موسسه­ها با آگاهی کامل از قوانین مهاجرتی در کشورهای مختلف، شرایط مهاجرت، بهترین روش‌های مهاجرت، هزینه‌ها و فرآیند مهاجرت به متقاضیان کمک می‌کنند که بدون هرگونه دردسر و با اطمینان خاطر مهاجرت کنند. برخی از مهم‌ترین مزایای مهاجرت از طریق این موسسه­ها در ادامه بررسی شده است.

دریان سفر امید

دانش و آگاهی بالا: مهم‌ترین دلیلی که باید از خدمات موسسه مهاجرتی برای مهاجرت استفاده کرد، آگاهی و دانش بالای کارشناسان این موسسات از قوانین مهاجرتی، فرآیندهای حقوقی، مدارک موردنیاز، نحوه اخذ ویزا و سایر موارد است.

تجربه بالا: این موسسه­ها علاوه بر اطلاعات بالا دارای تجربه در امور مهاجرت بوده و به مهاجران کمک می‌کنند که علاوه بر انتخاب بهترین روش مهاجرتی، شانس خود را برای مهاجرت افزایش دهند.

کاهش هزینه‌ها: بهترین موسسه مهاجرتی به افراد کمک می‌کند که کم‌هزینه‌ترین و بهترین مقصد و روش مهاجرتی را انتخاب کنند. علاوه بر این، موسسه مهاجرتی با کاهش اتلاف وقت و تسریع روند مهاجرت به کاهش هزینه‌های افراد نیز کمک می‌کند.

پیشگیری از ریجکت شدن ویزا: موسسه مهاجرتی از تمامی جزئیات روند مهاجرت و اخذ ویزا مطلع بوده و به افراد کمک می‌کند که تمامی مراحل مانند تهیه و تنظیم مدارک را به صورت صحیح انجام داده و تا حد امکان از ریجکت و برگشت خوردن ویزا جلوگیری شود.

دیگر مزایا: از دیگر مزایای اقدام به مهاجرت از طریق موسسه مهاجرتی می‌توان به ارائه پیشنهادات شغلی و تحصیلی متنوع و همچنین کسب آرامش و کاهش استرس اشاره کرد.

موسسه مهاجرتی- کاماپرس

بهترین موسسه مهاجرتی کدام است؟

معمولا افراد در انتخاب موسسه مهاجرتی که قرار است که سرمایه و زمان ارزشمند خود را به آن بسپارند، حساسیت زیادی به خرج می‌دهند. پنج موسسه مهاجرتی برتر در ادامه معرفی شده است.

1- موسسه مهاجرتی الوویزا

موسسه مهاجرتی الوویزا یا همان موسسه الو مهاجر سپهر، یک مجموعه معتبر و فعال در حوزه امور مهاجرتی و اخذ ویزا است. این مجموعه با داشتن تیمی متشکل از کارشناسان و وکلای مهاجرتی خبره و با نزدیک به 30 سال سابقه، به ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود می‌پردازد.

این مجموعه همچنین دارای مجوز رسمی کاریابی بین‌المللی یونس از وزارت کار بوده و در تمامی حوزه‌های مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت سرمایه‌گذاری و امثال آن درکنار مهاجران و مسافران خواهد بود.

متقاضیان برای مهاجرت آسان به دیگر کشورها می‎توانند از طریق بات اختصاصی یا وبسایت این مجموعه با کارشناسان الوویزا تماس بگیرند و نوبت مشاوره تخصصی رزرو کنند.

2- موسسه کاریابی بین‌المللی یونس

موسسه کاریابی خارجی و بین‌المللی یونس  یکی از بهترین موسسه‌های فعال در حوزه امور مهاجرتی است که با برخورداری از مجوز رسمی کاریابی یونس از وزارت کار به اعزام نیروی کار و دریافت اقامت دیگر کشورها مشغول است.

این مجموعه با برخورداری از تیم اجرایی متخصص و با تجربه در داخل و خارج ایران، تلاش می‌کند که مسیر مهاجرت را برای مشتریان خود تسهیل کرده و سفری بدون دردسر را برای آنان رقم بزند.

از خدمات ویژه این مجموعه می‌توان به خدمات اخذ ویزا، تسهیل سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی، نوشتن انگیزه‌‎نامه، رزومه، کاورلتر، استادی پلن، نوشتن رزومه کاری و نظایر آن اشاره کرد.

موسسه مهاجرتی-کاماپرس

3- موسسه مهاجرتی چاوش مهاجر

چاوش مهاجر از دیگر موسسات معتبر مهاجرتی است که با برخورداری از مشاورین و وکلای مهاجرتی مجرب به ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود می‌پردازد. از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به اخذ انواع ویزا مانند ویزای توریستی و تحصیلی و انجام فرآیند مهاجرت مانند گرفتن وقت سفارت اشاره کرد.

4- موسسه مهاجرتی میرداماد

مجموعه میرداماد یک موسسه حقوقی معتبر و باسابقه در زمینه امور مهاجرتی است که با برخورداری از کارشناسان مجرب و یک دفتر مهاجرتی تخصصی در شیراز به ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود می‌پردازد. از جمله خدمات ویژه این مجموعه می‌توان به خدمات اخذ انواع ویزا، پذیرش تحصیلی و اقامت اشاره کرد.

5- موسسه مهاجرتی ثبتا گروپ

ثبتا گروپ، یک موسسه مهاجرتی معتبر و مطرح برای مهاجرت و اخذ اقامت از کشورهای اروپایی، آمریکایی، کشورهای اسکاندیناوی و کاناد است. از خدمات ویژه این مجموعه می‌توان به ارائه خدمات اخذ ویزا و مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری در زمینه دریافت ویزای کاری و پذیرش تحصیلی اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : الوویزاثبتاچاوش مهاجرموسسه میرداماد
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز