معرفی 5 ماشین رویایی برای اجاره خودرو لوکس در دبی + قیمت اجاره

ژیوار

دبی شهری است که لوکس‌ترین خودروهای جهان در آن تردد می‌کنند. به همین دلیل بیشتر گردشگران دوست دارند که در مدت اقامت در این شهر، رانندگی با این ماشین‌های رویایی را امتحان کنند. با اجاره خودرو لوکس در دبی می‌توان به مدت چند روز صاحب یکی از خودروهای رویایی جهان شد.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از لوکس‌ترین ماشین‌ها را برای اجاره خودرو لوکس در دبی معرفی کرده است.

1 – بنز G63

بنز G63 را می‌توان لوکس‌ترین و رویایی‌ترین خودرویی دانست که در دبی می‌توان به صورت روزانه اجاره کرد. این خودروی شاسی بلند بهترین گزینه برای اجاره روزانه خودرو لوکس در دبی است. بنز G63 را می‌توان نماد قدرت، کارایی، راحتی و امنیت در بین خودروهای هم رده خود دانست. اگرچه این خودرو ممکن است برای رانندگی در شهر اندکی بزرگ به نظر آید اما برای رانندگی در جاده‌های امارات متحده عربی، کویرنوردی و دیدن جاذبه‌های طبیعی خارج از شهر ایده‌آل است.

این خودرو دارای شتاب بسیار بالا و قدرت موتور فوق العاده است. علاقه‌مندان به خودروهای بنز می‌توانند مدل 2021 بنز G63 را به قیمتی حدود 2000 درهم برای هر روز اجاره کنند.

بنز G63 برای اجاره روزانه خودرو لوکس در دبی

دریان سفر امید

2 – بنز S500

اگر به دنبال اجاره خودروی بنز هستید اما دوست دارید که مدل جمع و جورتری از این کمپانی را برای رانندگی شهری انتخاب کنید، بنز S500 مناسب‌ترین گزینه برای اجاره خودرو لوکس در دبی خواهد بود. بنز S500 یک سدان همه فن حریف با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیاست و رانندگی با آن می‌تواند تجربه استفاده از تکنولوژی‌های موجود در برندهای مختلف را به صورت یکجا به شما بدهد.

به عنوان نمونه امکانات پیشرفته کنترل فرمان، کنترل پذیری چرخ‌های عقب، هشدار ترافیک و تمام امکانات روز الکترونیکی در این خودرو موجود است. مدل 2023 این خودرو را می‌توان به قیمتی حدود 1600 درهم به صورت روزانه اجاره کرد.

بنز S500

3 – شورلت کوروت

این خودرو یک خودروی سوپر اسپورت از برند شورلت محسوب می‌شود و شکل ظاهری و کارایی آن در حد اتومبیل‌های مسابقه است. این خودروی کروک و کوپه یک خودروی دو نفره است و برای سفرهای دو نفره و یا ماه ‌عسل بسیار مناسب است. رانندگی با شورلت کوروت بسیار آسان است و این خودرو به خصوص برای رانندگی در جاده و اجاره خودرو لوکس در دبی ایده آل است.

طراحی داخلی شورلت کوروت بسیار شیک و زیباست و تمام قسمت‌های آن با تمرکز بر راننده طراحی شده است. این خودرو دارای تمام تکنولوژی‌های روز دنیا است و مدل 2023 آن را می‌توان به قیمتی حدود 1600درهم به صورت روزانه اجاره کرد.

شورلت کوروت برای اجاره روزانه خودرو لوکس در دبی

4 – رنج روور اسپورت

رنج روور اسپورت نیز یک خودروی شاسی بلند بسیار عالی برای اجاره خودرو لوکس در دبی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری خارج از شهر است. این ماشین جزو شاسی بلند‌های جمع و جور محسوب می‌شود اگرچه برخی از مدل‌های آن 7 نفره هم هستند تا برای مسافرت‌های دسته جمعی مناسب باشند.

آخرین تکنولوژی‌های لندکروز مانند رانندگی هوشمند، سیستم کنترل سرعت، سیستم هشدار تصادف و بیشتر فناوری‌های نوین رانندگی آسان در این خودرو وجود دارد. مدل 2022 رنج روور اسپورت را می‌توان به قیمتی حدود 1300 درهم به صورت روزانه اجاره کرد.

رنج روور اسپورت

5 – شورلت تاهو

شورلت تاهو یک خودروی لوکس با هزینه اجاره زیر هزار درهم در دبی است. این خودرو یک خودروی مستحکم، جادار و مدرن برای مسافرت است و راحتی و ایمنی، شورلت تاهو را به بهترین ماشین در بین هم رده‌های خود تبدیل کرده است.

این خودرو با قیمت مناسب خود بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی و اجاره خودرو لوکس در دبی است. شورلت تاهو 3 ردیف صندلی دارد و به راحتی 7 نفر را در خود جای می‌دهد. امکانات رفاهی، سرگرمی و الکترونیکی این خودرو ایده آل است و در ردیف‌های پشتی آن دو مانتیور 12.6 اینچی نصب شده است.

هزینه اجاره روزانه مدل 2023 شورلت تاهو حدود 800 درهم است.

شورلت تاهو

اجاره خودرو لوکس در دبی از «کارا پلاس»

شرکت «کارا پلاس» یکی از شرکت‌های اجاره خودرو در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی است. این شرکت در سال 2020 با هدف تسهیل اجاره خودرو برای ایرانیان در خارج از کشور تاسیس شده و در طول مدت فعالیت، سطح کیفی و کمی خدمات خود را در دبی افزایش داده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اجاره خودرو در دبی می‌توانند به سایت کارا پلاس به آدرس karaplusrental.com مراجعه و یا با شماره تلفن 097143350830 در دبی و 02188510135 در تهران تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کاراپلاس
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز