معرفی 20 خط هوایی برتر جهان در سال ۲۰۲۴

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کارشناسان و منتقدان اسکای ترکس امسال نیز با درنظر گرفتن عوامل گوناگون به تکاپو افتادند و لیستی از بهترین خطوط هوایی جهان را ارائه کردند.

کاماپرس در ادامه نگاهی به این شرکت‌های هواپیمایی خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. قطر ایرویز

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز برای هشتمین بار جایزه بهترین خطوط هوایی جهان را با خود به خانه برد. یکی از بزرگترین نکات مثبتی که این افتخار را برای قطری‌ها به ارمغان آورد بدون شک کلاس تجاری فوق لوکس آن است. قطر ایرویز در ادامه جوایز بهترین خط هوایی خاورمیانه، بهترین کلاس تجاری جهان، بهترین صندلی کلاس تجاری جهان، بهترین پذیرایی کلاس تجاری و… را نیز دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

۲. سنگاپور

سنگاپور که در سال گذشته جایزه برترین هواپیمایی ۲۰۲۳ را دریافت کرده بود امسال به رتبه دوم سقوط کرد. با این حال چندان دست خالی هم به خانه نرفت و ۱۲ جایزه در زمینه بهترین کارکنان کابین جهان، بهترین کلاس درجه یک جهان، بهترین صندلی کلاس درجه یک جهان، بهترین کلاس تجاری آسیا، بهترین پذیرایی در کلاس تجاری داخلی و… را به خانه برد.

۳. امارات ایرویز

امارات علاوه بر کسب رتبه سوم هفت افتخار دیگر در زمینه بهترین خدمات سرگرمی جهان، بهترین امکانات رفاهی خطوط هوایی درجه یک، بهترین خطوط هوایی درجه یک خاورمیانه، بهترین پذیرایی کلاس اقتصادی و… را نیز بدست آورد.

۴. آل نیپون ایرویز

آل نیپون ایرویز به‌عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی ژاپن به طور کلی جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد و در حقیقت برترین شرکت ژاپنی در میان دو پرچمدار آن در لیست بود. آل نیپون ایرویز همچنین جوایزی را به افتخار بهترین خدمات فرودگاهی جهان و بهترین کارکنان آسیا دریافت کرد.

۵. کاتای پاسیفیک

هواپیمایی بین‌المللی هنگ‌کنگ به طور کلی در رتبه پنجم قرار گرفت اما همچنین مفتخر به دریافت جایزه تمیزترین خطوط هوایی جهان پس از کووید، بهترین کلاس اقتصادی جهان، بهترین کلاس اقتصادی آسیا، تمیزترین خطوط هوایی آسیا و… بود.

در ادامه نگاهی به لیست ۲۰ تایی برترین خطوط هوایی جهان خواهیم داشت:

  1. قطر ایرویز
  2. سنگاپور ایرویز
  3. امارات ایرویز
  4. آل نیپون ایرویز
  5. کاتای پاسیفیک
  6. ژاپن ایرویز
  7. ترکیش ایرویز
  8. اوا ایر
  9. ایرفرانس
  10. سوئیس اینترنشنال ایرلاینز
  11. کورین ایر
  12. هاینان ایرلاینز
  13. بریتیش ایرویز
  14. فیجی ایرویز
  15. ایبریا
  16. ویستارا
  17. ویرجین آتلانتیک
  18. لوفت هانزا
  19. اتحاد ایرویز
  20. هواپیمایی سعودی

انتهای پیام

مرتبط با : قطر ایرویزهواپیمایی امارات
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز