معرفی 10 داروخانه برتر برای سفارش آنلاین دارو

خرید انلاین دارو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امکان خرید آنلاین دارو مانند اقلام دیگر از طریق سایت‌‌‌های بسیاری فراهم شده است. شما می‌توانید انواع مکمل‌‌‌های غذایی و دارویی، محصولات بهداشتی و مراقبتی، محصولات جنسی و تجهیزات پزشکی را از داروخانه‌‌‌های آنلاین سفارش دهید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای خرید از داروخانه‌‌‌های آنلاین باید از اعتبار و کیفیت محصولات آنها مطمئن بود. در این بخش 10 وب‌سایت داروخانه‌ای برتر در ایران که محصولات متنوع و معتبر دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید انلاین دارو-کاماپرس

1. داروخانه مثبت سبز

این وب سایت برای تهیه انواع محصولات داروخانه‌ای بدون نیاز به نسخه پزشک، یک انتخاب مطمئن است. داروخانه مثبت سبز از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و صاحب امتیاز این برند داروخانه دکتر حق نژاد است که امکان مشاوره و پشتیبانی با متخصصین مجرب در آن فراهم است.

2. داروکده

یکی از شناخته‌شده‌ترین وب‌سایت‌‌‌های ایرانی که به عنوان داروخانه اینترنتی فعالیت دارد، داروکده است که از سال 1388 تاسیس شد. از این داروخانه می‌توانید انواع مکمل‌‌‌ها، محصولات مادر و کودک، تجهیزات پزشکی و ارتوپدی و… را تهیه کنید. صاحب امتیاز این وب سایت داروخانه مرکزی جمالزاده است که امکان مشاوره آنلاین را برای کاربران فراهم کرده است.

3. داروخانه سرمه دان

داروخانه دکتر طهماسبی در سال 1396 رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

رسالت مجموعه داروخانه دکتر طهماسبی ایجاد بستری مناسب برای افزایش آگاهی بیماران و همراهان عزیزشان در رابطه با نحوه ی مقابله با بیماری و همچنین راهنمایی جهت استفاده ی درست و آگاهانه ی داروهای تجویز شده توسط پزشکان و نیز ارائه ی مشاوره های مورد نیاز در رابطه با محصولات آرایشی بهداشتی است .

ما در مجموعه ی خود بر این باوریم که ارائه ی خدمات همراه با آگاهی حق هر مشتری در این بستر کاری است و ما وظیفه ی خود میدانیم تا این امر را به بهترین شکل ارائه دهیم .

مجموعه داروخانه دکتر طهماسبی علاوه بر ارائه ی خدمات به صورت حضوری ، آغاز به ارائه ی خدمات اینترنتی با نام تجاری سرمه دان کرده است.

داروخانه اینترنتی سرمه دان در زمینه ی فروش مکمل های غذایی، مکمل های ورزشی، محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبت پوست و مو،…

خرید انلاین دارو-کاماپرس

4. داروخانه آنلاین

یکی دیگر از وب‌سایت‌‌‌های معتبر برای سفارش دارو، داروخانه آنلاین است که از سال 1396 فعالیت می‌کند و زیر نظر دکتر زهرا شهبازی قرار دارد. این وب‌سایت تنوعی فوق العاده از انواع محصولات مراقبتی، بهداشتی، پزشکی و… را دارد و با بیش از 10 داروخانه برای تامین اجناس خود همکاری می‌کند. مشاوره و پشتیبانی آنلاین از دیگر مزایای داروخانه آنلاین محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

5. بتا دارو

این سایت از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده و صاحب امتیاز آن داروخانه افخم در شهر تبریز است. تنوع محصولات بالا و امکان مشاوره تغذیه و مشاوره پوست و مو از طریق واتساپ، از خدمات این سایت محسوب می‌شود.

6. داروخانه شیدر

این سایت از سال 1395 و زیر نظر داروخانه دکتر آقابیکی فعالیت خود را آغاز کرد. در این داروخانه در کنار سفارش انواع محصولات، می‌توانید جدیدترین اطلاعات حوزه سلامت را دنبال کنید. پشتیبانی آنلاین از دیگر خدمات داروخانه شیدر است.

خرید انلاین دارو-کاماپرس

7. داروخانه 24

صاحب امتیاز این سایت که از سال 1397 فعالیت می‌کند، دکتر نوشین ادیب و شرکت رویش فارمد ایرانیان است. در این داروخانه انواع مکمل‌‌‌های دارویی و غذایی، محصولات مادر و کودک، سلامتی و… قابل خریداری هستند.

8. فردا مارکت

داروخانه فردا مارکت از سال 1398 و تحت نظر داروخانه دکتر حریری فعالیت خود را آغاز کرد. این داروخانه دسته بندی کاملی از محصولات را ارائه داده و امکان مشاوره دارویی را پیش از خرید برای کاربران فراهم کرده است.

9.  داروکالا

سایت داروکالا از سال 1397 تحت نظر دکتر نثارحسینی تاسیس شده و انواع اقلام داروخانه‌ای بدون نیاز به نسخه را ارائه می‌دهد. این سایت به صورت تخصصی در زمینه زنان و نازایی فعالیت دارد و مکمل‌‌‌های مخصوص این حوزه را به فروش می‌رساند.

خرید انلاین دارو-کاماپرس

10. داروخانه باهمانه

این داروخانه آنلاین از سال 1397 و زیر نظر داروخانه دکتر ارشادپور فعالیت می‌کند. در این سایت می‌توانید تنوع کاملی از مکمل‌‌‌های بدنسازی و لاغری و مکمل‌‌‌های تخصصی دارویی را خریداری کنید.

11. داروخانه داروکالا

سایت داروکالا از سال 1397 تحت نظر دکتر نثارحسینی تاسیس شده و این داروخانه آنلاین علاوه بر تامین تمام اقلام مورد نیاز مشتریان، به طور تخصصی در زمینه زنان و نازایی فعالیت دارد. علاوه بر داروهای ناباروری و نازایی در داروخانه اینترنتی داروکالا، سایر محصولات از جمله محصولات آرایشی بهداشتی و مکمل های دارویی، بدنسازی، مادر و کودک،‌ تجهیزات پزشکی و … برای تنوع هر چه بیشتر در دسته بندی های متنوع در داروکالا گنجانده شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : داروکدهسرمه دانمثبت سبز
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز