معرفی ۶ برند معروف و پر مخاطب لپ تاپ

ژیوار

انتخاب بهترین برند لپ‌تاپ که برای نیازهای شما مناسب بوده و براساس بودجه‌تان باشد، از میان برند و مدل‌های مختلف، دشوار است. به همین خاطر، برای خرید لپ‌تاپ باید با آشنایی درباره‌ی ویژگی‌ها، مزایا و معایب بهترین برندها از به‌روزرسانی‌های به موقع و عملکرد همیشه به‌روز آن‌ها اطمینان حاصل کنیم.

کاماپرس در این مطلب به معرفی ۶ برند معروف و پرمخاطب لپ‌تاپ می‌پردازد.

لپ تاپ اپل

اپل، لوکس‌ترین و برترین برند لپ‌تاپ در سراسر جهان بوده که سهم 6 درصدی از بازار جهانی لپ‌تاپ را در اختیار دارد. رابط‌های کاربری، کاربرپسند بودن، نمایشگر خاص، قدرت عملکرد و پشتیبانی عالی از مشتری از بهترین ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های اپل به شمار می‌رود. اپل بهترین پشتیبانی را به کاربران خود، علاوه به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته رایگان به مدت سه ماه ارائه می‌دهد. همچنین امکان پشتیبانی چت آنلاین را در اختیار آن‌ها قرار داده است. سیستم‌عامل لپ‌تاپ‌ اپل نسبت به ویندوز خطای کمتری دارد و استفاده از آن نسبتا آسان است. سیستم سریع و واکشنگر، عمر باتری قوی،  اجازه نصب ویندوز از دیگر مزایای این برند معروف و پرمخاطب است. در مقابل، نداشتن امکان ساخت سخت‌افزار برای بازی، قیمت بالا، غیر قابل ارتقا بودن رم، عدم دسترسی به پشتیبانی رسمی در ایران در مواقع بروز مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، عدم امکان نصب نرم‌افزار کاربردی، عدم امکان استفاده از لوازم جانبی متفرقه مانند ماوس و فلش مموری از معایب آن محسوب می‌شود.

لپ تاپ ایسوس

لپ‌تاپ‌ ایسوس؛ بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده‌ مادربورد جهان نمادی از قدرت، کیفیت و زیبایی بوده که 5 درصد از سهم بازار جهانی لپ‌تاپ را در اختیار دارد. لپ‌تاپ‌های این برند مقرون‌به‌صرفه و قابل اعتماد هستند که به علت نمایشگر قوی، عمر باتری بالا و رابط کاربری خوب بسیار مورد استقبال واقع شده‌اند. لپ‌تاپ‌های ایسوس نه تنها به لحاظ عملکرد و طراحی توانمند هستند بلکه قیمت‌های اقتصادی‌تری نسبت به رقبای خود دارند. داشتن صفحه نمایش عالی و نسبت مناسب صفحه به بدنه، طراحی مبتکرانه و نوآورانه، ارائه ترکیب‌های اختصاصی برای یک تجربه حرفه‌ای بازی و خدمات در دسترس برای بازار ایران از دیگر مزایای این برند لپ‌تاپ به شمار می‌رود. در مقابل سنگین بودن برخی از مدل‌های آن و عدم پشتیبانی از باتری معایب این برند است.

دریان سفر امید

لپ تاپ لنوو

این برند یکی از پریمیوم‌ترین برندهای لپ‌تاپ بوده که در مقایسه با رقبای خود قیمت بالاتری دارد اما 25 درصد از سهم بازار جهانی لپ‌تاپ را از آن خود کرده است. لپ‌تاپ‌های لنوو به علت داشتن عملکرد روان و ایده‌آل برای انجام انواع کارها در میان مصرف‌کنندگان مختلف مانند گیمرهای حرفه‌ای، تاجران و دانشجویان طرفداران بسیاری دارد. البته قطعات سخت‌افزاری آن نیز بسیار بادوام و قابل اعتماد است. پردازنده‌های قدرتمند، سیستم‌های با کیفیت، انعطاف‌پذیری، طرح‌های شیک و کاربرپسند، سیستم پشتیبانی سریع مشتری حتی در ایران، ضمانت جامع دستگاه تا حداکثر 3 سال و داشتن شبکه‌ای متصل از مراکز خدمات قابل دسترسی از مزایای این برند لپ‌تاپ به شمار می‌رود‌. در مقابل داشتن طراحی و ساختار ملایم و پشتیبانی از گرافیک ضعیف در مدل‌های میان‌رده از معایب آن است‌.

لپ تاپ ایسر

ایسر با ارائه لپ‌تاپ‌های بسیار کم‌هزینه و کروم‌بوک‌هایی با قیمت 150 دلار، توانسته محبوبیت بسیاری در میان کاربران اقتصادی کسب کند؛ به طوریکه7 درصد از سهم بازار جهانی لپ‌تاپ را در اختیار خود گرفته است. این لپ‌تاپ‌ها عمر باتری مناسبی را همراه با ساخت خیره‌کننده خود دارند که به دلیل عملکرد روان و قدرتمندوبیشتر مورد علاقه گیمرهای حرفه‌ای هستند. تنوع زیاد محصول، داشتن ابزارهای همه‌کاره، تولید یک سری اختصاصی از لپ‌تاپ برای بازی‌های سطح بالا و حرفه‌ای و دسترسی به خدمات پس از خرید در ایران از مزایای این برند لپ‌تاپ است. در مقابل تولید نکردن لپ‌تاپ‌های بادوام، پشتیبانی ضعیف و اغلب غیرقابل دسترس برای مشتری و عدم تضمین کیفیت کالا و ارائه گارانتی از معایب جدی ایسر به شمار می‌رود.

لپ تاپ اچ پی

از قدیمی‌ترین برندهای الکترونیکی جهان بوده که اکنون با اینکه به اندازه گذشته محبوبیت ندارد اما از پیشتازان بازار به شمار می‌رود. این برند هنوز مطمئن‌ترین دستگاه‌ها را به‌طور گسترده برای گیمرها و افراد حرفه‌ای ارائه می‌دهد و سهم 22.6 درصدی از بازار جهانی لپ‌تاپ را بر عهده دارد. بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی را تولید می‌کند که به لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه هستند. امکانات پشتیبانی از مشتری، اچ پی را در بین پنج تولیدکننده برتر جهان قرار می‌دهد چراکه آپشن‌هایی مانند حداکثر سه سال ضمانت جامع دارد. دسترسی به خدمات گارانتی و پشتیبانی در ایران از مزایای دیگر آن برای ایرانیان به شمار می‌رود. در مقابل طراحی تک بعدی به جز در مدل‌های سطح بالا، دوام پایین سخت‌افزاری و پشتیبانی ناسازگار باتری در مدل‌های منتخب از معایب آن است.

لپ تاپ دل

این برند، لپ‌تاپ‌ مقرون‌به‌صرفه‌ای را ارائه می‌دهد که با سخت‌افزاری قدرتمند ساخته شده‌ و سهم 17 درصدی از بازار جهانی لپ‌تاپ را دارد. قیمت منصفانه، دوام و طراحی حرفه‌ای از دلایلی است که باعث می‌شود دل در رتبه‌بندی 10 برند برتر لپ‌تاپ قرار گیرد. داشتن سیستم قوی و قدرتمند از ویژگی‌های کاربرپسند دل است چراکه می‌تواند نیازهایشان را پوشش دهد. لپ‌تاپ‌های دل معمولا یک پکیج کامل برای حفظ بهترین ارزش پول شما نسبت به رقبای خود به شمار می‌روند چراکه خلاقیت و نوآوری بالا، لپ‌تاپ‌های سبک، پشتیبانی عالی و سریع به مشتری حتی در ایران، عمر باتری مناسب، ضمانت بازگشت یک ماهه دستگاه، بهره‌گیری از طراحی‌های جدید و نمایش عالی نمایشگر را دارند. برخی افراد طراحی مینیمالیستی و عدم ارائه سایر لوازم جانبی همراه با لپ‌تاپ را از معایب این برند لپ‌تاپ می‌دانند.

خرید بهترین برند لپ‌‌تاپ از “سبیت”

سبیت فروشگاه آنلاین لوازم دیجیتال مانند لپ‌تاپ بوده که توسط شرکت فرتاک از سال 1382 راه‌اندازی شد. این مجموعه پس از 2 دهه فعالیت، از سال 1395 فروش آنلاین خود را آغاز کرد. اکنون برای خرید لپ‌تاپ از برترین برندها، کامپیوتر، تبلت و کنسول بازی می‌توانید به نشانی اینترنتی https://cebit.ir مراجعه کرده یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن 0214300035 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان