معرفی ۵ مورد از بهترین هوش مصنوعی ها برای تولید محتوا سایت

هوش مصنوعی - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ابزارهای بسیاری از هوش مصنوعی برای نوشتن، تولید محتوای طولانی و ایجاد سرفصل‌های جذاب کاربردی در کمترین زمان با کمترین خطا و غلط املایی وجود دارند. با ابزارهای هوش مصنوعی می‌توان هرآنچه در ذهن است را به اطلاعاتی مفید تبدیل کرد و به همین خاطر شناخت بهترین هوش مصنوعی‌ها برای تولید محتوا سایت بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج تا از بهترین هوش مصنوعی‌ها برای تولید محتوا سایت ‌پرداخته است.

هوش مصنوعی ChatGPT

یکی از بهترین هوش مصنوعی‌ها برای تولید محتوا سایت که می‌توان در رابطه با موضوعات مختلف، اطلاعات مورد نظر را  به دست آورد، هوش مصنوعیChatGPT  است. این ابزار از زبان فارسی نیز استفاده می‌کند و تا نسخه ۳ آن رایگان است و تنها با یک بار ثبت نام می‌توان از آن برای تولید محتوای متنی به  زبان فارسی استفاده کرد. البته به علت تحریم‌ها در ایران، برای استفاده از تمامی امکاناتChatGPT  به فیلترشکن نیاز است. لازم به ذکر است که پاسخ به سوالات پیچیده از سویChatGPT  دارای هزینه‌های متفاوتی است.

هوش مصنوعی Writecream

این ابزار ادیتور بسیار قوی دارد؛ به طوریکه با  برجسته کردن هر یک از کلمات در ویرایشگر، این هوش مصنوعی درمورد آن بیشتر توضیح می‌دهد. این ابزار برای بخش بلاگ سایت و تولید محتوا بسیار مناسب است؛ چراکه به نوشتن محتواهای کوتاه مانند تبلیغات گوگل، ایمیل، توضیحات محصول و پست‌های شبکه اجتماعی می‌پردازد. استفاده از این ابزار برای تولید 10 هزار کلمه در ماه رایگان است و امکان ایجاد تبلیغات و سوالات متداول را  نیز فراهم می‌کند، اما برای استفاده نامحدود از آن باید یکی از اکانت‌های Unlimited،  Standard یاExtended  را خریداری کرد. از مزیت‌های دیگر آن می‌توان به قابلیت تبدیل متن به صدا و پشتیبانی از بیش از 75 زبان اشاره کرد. امکان نصب این ابزار در سیستم عامل اندروید وIOS  نیز وجود دارد.

هوش مصنوعی - کاماپرس

هوش مصنوعی Copy.ai

این ابزار، یکی از بهترین هوش مصنوعی‌ها برای تولید محتوا سایت و نوشتن متن‌های تبلیغاتی است که از طریق آن می‌توان در قالب‌های مختلف متن‌های مناسب برای ایمیل یا کپشن‌ برای شبکه‌های اجتماعی تولید کرد. البته این ابزار برای نوشتن محتوای طولانی انتخاب مناسبی نیست؛ به علاوه، ویرایشگر متن حرفه‌ای نیز دارد. با نسخه رایگان آن می‌توان تا 2000 کلمه در ماه تولید محتوا کرد، اما برای دسترسی به امکانات بیشتر باید اکانت‌های پرو وEnterprice  را خریداری کرد.

هوش مصنوعی Jasper

این ابزار برای محتواهای بلاگ بهترین انتخاب است؛ چراکه دارای  ویژگیBoss Mode  بوده و کمک می‌کند که بتوان محتوای طولانی را برای بخش بلاگ سایت و ایمیل ایجاد کرد. جاسپر علاوه بر تولید محتوای متنی، قابلیت ساخت تصاویر و عکس‌های هنری و چت‌بات نیز دارد. از معایب آن هم می‌توان به پشتیبانی نکردن از زبان فارسی اشاره کرد. این ابزار دارای سه پلن بوده که شامل دریافت هزینه ماهیانه نیز است ؛ به طوریکه هزینه پلنCreator  ماهانه 49 دلار، هزینه پلنTeams ماهانه 125 دلار و هزینه پلنBusiness  با توجه به کسب و کار متفاوت خواهد بود.

هوش مصنوعی Writesonic

رایت سونیک علاوه بر اینکه یکی از بهترین هوش مصنوعی‌ها برای تولید محتوا سایت است، برای قالب تولید محتوا مانند محتوای تبلیغاتی، شبکه‌های اجتماعی و مقاله‌ها نیز کاربرد دارد. با رایت سونیک می‌توان تا 25 هزار کلمه در ماه به صورت رایگان در چهار شاخه اقتصادی، متوسط، خوب و حرفه‌ای محتوا تولید کرد. به علاوه به ۸۰ ابزار قالب محتوای کوتاه، ابزارهای اضافی و ایجادکننده‌های صفحه نیز می‌توان دسترسی داشت.

هوش مصنوعی - کاماپرس

اطلاع از بهترین هوش مصنوعی‌ها برای تولید محتوا سایت با «رایانه کمک»

رایانه کمک، اولین مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه‌ای و تلفن همراه به صورت تلفنی بوده که از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با کارشناسان مجرب توانسته به صورت شبانه‌روزی به سوالات کاربران خود پاسخ دهد.

کاربران برای استفاده از خدمات پشتیبانی رایانه کمک می‌توانند با شماره تلفن 9099071540 تماس بگیرند؛ هزینه مکالمه با کارشناسان کمک رایانه روی قبض تلفن محاسبه و اعمال خواهد شد. همچنین می‌توان از طریق شماره تلفن 0217129 از خدمات پشتیبانی آنلاین رایانه کمک به صورت اعتباری نیز استفاده و هزینه آن را از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کرد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی https://www.rayanehkomak.com مراجعه کنند‌.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز