معرفی ۴ لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون تومان

لپ تاپ گیمینگ - کاماپرس
ژیوار

لپ‌ تاپ‌ گیمینگ از پرطرفدارترین لپ‌ تاپ‌های دنیای دیجیتال بوده که می‌تواند برای افراد در مشاغل و حوزه‌های مختلف کاربرد داشته باشد‌. به عنوان مثال، اگر گیمر باشید برای ساعت‌ها بازی کردن به لپ‌تاپ گیمینگ نیاز خواهید داشت. همچنین برای رندرگیری و فعالیت‌های سنگین مانند پروژه‌های ویرایش عکس و ویدئو به لپ‌ تاپ گیمینگ به علت کارت گرافیکی قوی نیاز دارید.

کاماپرس در این مطلب به بررسی و معرفی ۴ لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون تومان می‌پردازد.

لپ تاپ ایسوس مدلTUF Gaming F15 FX507ZC i5 12500H RTX3050

این لپ تاپ صفحه نمایشی به ابعاد 15.6 اینچ داشته که هنگام بازی و تماشا، انواع محتوا را با رزولوشن FULL LD ارائه می‌دهد. وزن کل محصول 2.2 کیلوگرم بوده که در مقایسه با سایر لپ‌ تاپ‌های گیمینگ وزنی معمولی به شمار می‌رود. کمپانی ایسوس از پردازنده Core i5 برای پردازنده مرکزی آن استفاده کرده است. علاوه بر آن در کنار این پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی قوی و مناسب اجرای برنامه‌های سنگین GEFORCE RTX 3050 را نیز قرار داده است. ایسوس برای این لپ‌ تاپ یک باتری با ظرفیت 56 وات ساعت قرار داده که پس از هر بار شارژ بتوانید تا 3 ساعت بدون وقفه به بازی و کار ادامه دهید. قیمت این لپ‌ تاپ گیمینگ در زمان تنظیم این گزارش ۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

 لپ تاپ گیمینگ - کاماپرس

لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZC i5 12500H 40GB 1TB RTX3050

این لپ‌ تاپ گیمینگ با نمایشگر 15.6 اینچی، رزولوشن FHD دارد. پردازنده مرکزی این لپ‌ تاپ Intel Core i5 بوده که از قدرت خوبی برخوردار است و می‌تواند پاسخگو نیازهای متفاوت در حوزه بازی و گرافیک باشد. حافظه اختصاصی 4 گیگابایت، 1 ترابایت حافظه SSD و 40 گیگابایت حافظه رم دارد. قدرت سخت‌افزاری این لپ‌ تاپ برای بازی، ادیت فیلم و کارهای گرافیکی بسیار مناسب است. قیمت این لپ‌ تاپ گیمینگ در زمان تنظیم این گزارش ۴۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

 لپ تاپ گیمینگ - کاماپرس

لپ تاپ ایسوس مدلTUF Gaming F15 FX507ZC i5 12500H 24GB 1TB RTX3050

این لپ تاپ 15.6 اینچی دارای رزولوشن فول اچ دی بوده که به راحتی می‌توانید با کم‌ترین مشکل ممکن رندرگیری ادیت عکس و ویدئو یا بازی آنلاین انجام دهید.  این لپ‌ تاپ مقرون‌به‌صرفه و خوش قیمت به 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه اس اس دی مجهز شده است. این لپ‌ تاپ برای فعالیت‌های گیمینگ انتخاب مناسبی است چراکه به سری پردازنده Core i5 مجهز شده و قدرت پردازش تصویر بالایی نیز دارد. قیمت این لپ‌ تاپ گیمینگ در زمان تنظیم این گزارش ۴۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

لپ تاپ لنوو مدلIdeaPad gaming 3-15IHU6 11370H – 1TB HDD 256GB SSD

این لپ‌ تاپ به نمایشگری 15.6 اینچی مجهز شده و روکشی مات دارد. وزن لپ‌تاپ ۲.۲۵ کیلوگرم است که وزن متوسطی به حساب می‌آید. این لپ‌ تاپ با قدرت پردازش مناسب و پردازنده Core i7، توان رندرگیری و پردازش تصویر بالایی دارد. با پرداخت قیمتی مقرون به صرفه می‌توانید به لپ‌ تاپ گیمینگ با امکانات کافی و قابلیت‌هایی کاربردی دست پیدا کنید. باتری 45 وات ساعتی این لپ‌تاپ نیز می‌تواند بالای 3 ساعت کار مداوم را به شما ارائه دهد. قیمت این لپ‌ تاپ گیمینگ در زمان تنظیم این گزارش ۴۳ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان اعلام شده است.

 لپ تاپ گیمینگ - کاماپرس

خرید لپ‌ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون تومان از “سبیت”

سبیت فروشگاه آنلاین لپ تاپ و سایر لوازم دیجیتال بوده که توسط شرکت سیستم فرتاک از سال 1382 راه‌اندازی شده است. این مجموعه پس از حدود 2 دهه فعالیت از سال 1395 نیز فروش آنلاین خود را آغاز کرده است. برای خرید لپ تاپ گیمینگ، کامپیوتر، تبلت، کنسول بازی و وسایل الکترونیکی همچنین استعلام قیمت روز لپ تاپ گیمینگ می‌توانید به نشانی اینترنتی https://cebit.ir مراجعه کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن 0214300035 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز