معرفی ۳ محصول جدید آذرخش در نمایشگاه ساختمان

آجرنسوز-کاماپرس
ژیوار

شرکت آجرنسوز آذرخش در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور دارد. این شرکت که یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید آجرهای باکیفیت ساختمان است، قرار است سه محصول جدید را در نمایشگاه صنعت ساختمان معرفی کند.

به گزارش کاماپرس، سعیده حبیبی، کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ شرکت آجرنسوز آذرخش به «کاماپرس» گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور داریم و به معرفی محصولات جدید خود می‌پردازیم.

او افزود: محصولات جدیدمان شامل آجرهای سیلور است. دو محصول جدید دیگر نیز داریم که آجرهای شاموتی کرم‌رنگ هستند. هرسه این محصولات امسال در نمایشگاه صنعت ساختمان معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

حبیبی تاکید کرد: البته هنوز هیچ عکس و مستنداتی از محصولات جدیدمان نداریم چراکه به تازگی در بازار ارائه شده است. محصولات جدید به تازگی در خط تولید کارخانه ما در قم ساخته شده‌اند.

دریان سفر امید

به گفته او شرکت آجرنسوز آذرخش در مجموع حدود ۷۰ محصول متنوع دارد.

حبیبی گفت: هدف ما از حضور در این نمایشگاه به جز معرفی محصولات جدید، جذب نمایندگی‌های جدید است. همچنین هرساله برای تقویت برندینگ شرکت در نمایشگاه غرفه داریم تا هم شرکت آذرخش را معرفی کنیم و هم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از هشتم تا یازدهم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند از ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر از نمایشگاه صنعت ساختمان بازدید کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آجرنسوز آذرخش
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز