معرفی ۳ لپ تاپ لمسی و تاچ اسکرین پیشتاز در بازار ایران

ژیوار

لپ تاپ‌ها انواع مختلفی دارند. دسته‌ای از این محصولات که محبوبیت نسبتا زیادی هم در میان افراد مختلف به‌ویژه معماران و گرافیست‌ها دارد مدل‌های لمسی لپ‌ تاپ است. این لپ تاپ‌ها از نمایشگر لمسی بهره می‌برند و افراد به راحتی می‌توانند از طریق صفحه نمایش، درست مانند یک تبلت با آن‌‌ها کار کنند.

کاماپرس در این مطلب به بررسی و معرفی ۳ لپ تاپ لمسی و تاچ اسکرین پیشتاز در بازار ایران می‌پردازد.

لپ تاپ لمسی مایکروسافت مدلSurface Studio 2 i7 13700H

مایکروسافت به ساخت لپ تاپ‌ لمسی با قابلیت تبدیل شدن به چندین حالت مختلف شهرت دارد. طراحی Surface Studio 2 این لپ تاپ لمسی مایکروسافت به‌ گونه‌ای است که شما می‌توانید در سه حالت از آن استفاده کنید. حالت اول مانند دیگر لپ تاپ‌ها است، در حالت دوم صفحه نمایش جلوتر از کیبورد قرار می‌گیرد و در حالت سوم نیز صفحه نمایش کامل به روی کیبورد قرار می‌گیرد و لپ تاپ را به یک تبلت کامل تبدیل می‌کند. مایکروسافت برای این لپ تاپ لمسی خود از صفحه نمایش 14.4 اینچی با رزولوشن 2400 در 1600 استفاده کرده است. این صفحه نمایش لمسی طبق انتظار مخاطبانی که دارد از قلم هم پشتیبانی می‌کند و با خرید آن می‌توانید اقداماتی مانند طراحی را به آسانی انجام دهید. پردازنده مرکزی این محصول Core i7 13700H است که با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی همراه است. همچنین به 32 گیگابایت رم LPDDR5X و 1 ترابایت SSD دسترسی دارید تا بتوانید از این سخت‌افزار برای انجام تقریبا هر کاری استفاده کنید. البته این لپ تاپ لمسی مایکروسافت قیمت بسیار بالایی دارد؛ به طوریکه با قیمت این محصول می‌توانید لپ تاپی با سخت‌افزار بسیار قوی‌تر خریداری کنید. قیمت این لپ تاپ لمسی در زمان تنظیم این گزارش ۲۳۸ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان اعلام شده است.

لپ تاپ لمسی ایسوس مدلZenbook Pro 14 Duo OLED UX8402VU

این محصول 1.75 کیلوگرمی از جنس آلومینوم بوده که کیفیت ساخت بالایی نیز دارد. نمایشگر اصلی آن ابعاد 14.5 اینچی با رزولوشن 2.8K دارد. صفحه نمایش دوم این لپ تاپ لمسی ایسوس که در بالای کیبورد قرار گرفته اندازه‌ای 12.7 اینچی با رزولوشن 2880 در 864 دارد و از قلم نیز به طور کامل پشتیبانی می‌کند. درون جعبه این لپ تاپ لمسی از ابتدا، قلم وجود دارد و شما بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای قلم مخصوص آن می‌توانید از مزایای وجود قلم بهره‌مند شوید. سخت‌افزار در نظر گرفته شده برای این محصول دقیقا مانند لپ تاپ لمسی مایکروسافت مدل Surface Studio 2 i7 13700H است اما تقریبا با نصف قیمت لپ تاپ لمسی مایکروسافت می‌توانید آن را تهیه کنید. پردازنده مرکزی این لپ تاپ Core i7 13700H بوده که 6 گیگابایت حافظه اختصاصی نیز دارد. رم 16 گیگابایتی از نوع LPDDR5 و 1 ترابایت SSD کامل‌کننده بخش سخت‌افزاری آن است. باتری 4 سلولی 76 وات ساعت این محصول نیز وظیفه تأمین انرژی این لپ تاپ لمسی را بر عهده دارد. قیمت این لپ تاپ لمسی در زمان تنظیم این گزارش ۱۰۵ میلیون تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

لپ تاپ لمسی اچ پی مدل Spectre x360 16

برندهای مختلفی لپ تاپ‌های 2 در 1 را تولید و عرضه می‌کنند که برند اچ پی یکی از آن‌ها است. لپ تاپ‌های 2 در 1 مانند لپ تاپ‌های دیگر هستند اما نمایشگر آن‌ها قابلیت چرخش 360 درجه‌ را دارد و می‌تواند پشت کیبورد نیز قرار بگیرد؛ به طوریکه لپ تاپ را به یک تبلت بسیار قوی و کاربردی بدل می‌کند. این طراحی باعث شده تا شما بتوانید از کیبورد این محصولات در نقش استند نیز استفاده کرده و محتوای خود را تماشا کنید یا به طراحی مشغول شوید. این لپ تاپ لمسی اچ پی دارای یک نمایشگر 16 اینچی با رزولوشن 4K است. این نمایشگر را به نوعی می‌توان بهترین پنلی در نظر گرفت که می‌توان در یک لپ تاپ به کار برد چراکه شما می‌توانید از طریق قلم قرار داده شده در جعبه این محصول یا لمس با آن ارتباط برقرار کنید. به نوعی یک تبلت 16 اینچی فوق‌العاده باکیفیت خواهید داشت که روشنایی بسیار خوبی نیز دارد و رنگ‌ها را بسیار زنده و جذاب به شما نشان می‌دهد. پردازنده مرکزی این لپ تاپ لمسی Core i7 1260p است‌. این CPU قدرت خوبی دارد و هر کاری را می‌توانید با آن انجام دهید. در بخش سخت‌افزاری این لپ تاپ لمسی هم شاهد 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD و 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 خواهید بود. قیمت این لپ تاپ لمسی در زمان تنظیم این گزارش ۹۴ میلیون تومان اعلام شده است.

خرید لپ تاپ لمسی و تاچ اسکرین از “سبیت”

فروشگاه آنلاین لوازم دیجیتال سبیت که از سال 1382 توسط شرکت فرتاک راه‌اندازی شد در زمینه فروش انواع لپ تاپ یا موبایل فعالیت می‌کند. این مجموعه پس از 13 سال فعالیت، از سال 1395 فروش آنلاین خود را آغاز کرده و اکنون سابقه‌ای 21 ساله در این زمینه دارد. شما برای خرید لپ‌ تاپ لمسی از بهترین برندها می‌توانید به وبسایت https://cebit.ir مراجعه کرده یا برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه با شماره تلفن 0214300035 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان