معرفی گوشی جدید چینی که از سه جا تا می‌شود + عکس

ژیوار

شرکت چینی اوپو گوشی جدید عرضه کرده که از سه جا تا می شود. این گوشی در حالت عادی اندازه یک کارت اعتباری است.

به گزارش کاماپرس، شرکت اوپو گوشی موبایل جدیدی طراحی کرده است که سه لولا برای تا شدن دارد. وقتی همه لولاهای این گوشی باز می شود، نمایشگر آن در بزرگترین حالت ۷ اینچی خواهد بود. این شرکت چینی ماه گذشته با همکاری شرکت ژاپنی نندو نمونه اولیه یک گوشی به نام اوپو ایکس ۲۰۲۱ را عرضه کرد. نمونه اولیه این گوشی نمایشگری لوله شدنی داشت.

حالا اوپو در یک اقدام جدید این گوشی عجیب را تولید کرده که در صورت بسته شدن همه لولاها به یک مکعب مستطیل با ابعاد ۵۴ در ۸۶ میلیمتر تبدیل می‌شود. این گوشی در حالت تمام بسته ابعادی به اندازه یک کارت اعتباری دارد.

نمایشگر گوشی در سه مرحله باز می شود

با باز کردن یک لولا بخشی از نمایشگر قابل مشاهده شده و ۴۰ میلیمتر به طول گوشی افزوده می‌شود. در این حالت مشاهده زمان، پیام‌های اطلاع رسانی و رابط کاربری پخش کننده موسیقی ممکن است.

دریان سفر امید

با باز کردن یک لولای دیگر طول گوشی به ۸۰ میلیمتر افزایش می‌یابد و بخش بیشتری از نمایشگر در کنار دوربین در دسترس قرار می‌گیرد. با باز کردن آخرین لولا کل امکانات نمایشگر گوشی در دسترس خواهد بود. با قراردادن نمایشگر گوشی در حالت افقی می‌توان صفحه آن را به سه بخش تقسیم کرد تا هر بخش برای نمایش محتوا یا برنامه خاصی در دسترس قرار بگیرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

در حالت کاملاً باز چهار دوربین پشتی گوشی و نیز قلم آن نیز برای نگارش مطلب بر روی نمایشگر در دسترس قرار می‌گیرد.به گزارش مهر، هنوز مشخص نیست آیا اوپو قصد دارد واقعاً این گوشی را تولید کند یا صرفاً یک نمونه مفهومی از آن را با هدف نمایش توانمندی‌های خود در دسترس قرار داده است.

مرتبط با : اوپو
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز