معرفی کمیاب ترین کادیلاک جهان با قیمت نجومی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاید کمتر خودروسازی تاریخچه‌ای به اندازه کادیلاک داشته باشد. این کمپانی آمریکایی نزدیک به 120 سال پیش وارد بازی شده و خودروهای موفق بیشماری تولید کرده است. کادیلاک به خاطر تولید انبوه خودروهای لوکس و عملکرد بالا شهرت دارد و محصول جدیدش یعنی کادیلاک اسکالید نیز توانسته است توجه هوادارانش در سرتاسر جهان را جلب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی کادیلاک که یکی از موفق‌ترین خودروسازهای آمریکایی است همیشه در زمینه طراحی نوآوری داشته و چندین مدل بسیار خاص و منحصر به فرد روانه بازار کرده است.

یکی از خاص‌ترین محصولات کادیلاک کوپه 62 از سری سال 1953 است که بر روی شاسی کادیلاک سوار شده است ولی طراحی آن به طور کامل توسط شرکت ایتالیایی گیا (Ghia) انجام گرفته است. شرکت گیا در طراحی بسیاری از خودروهای زیبای اروپایی مشارکت داشته است و برای همکاری با کادیلاک و خلق یک کوپه خاص برای مشتریان خوش شانس گزینه‌ای بسیار مناسب بوده است.

 خودرو کادیلاک کوپه 62 هیچگاه به صورت انبوه تولید نشد و فقط دو دستگاه از آن از خط تولید بیرون آمدند. خوشبختانه هر دو دستگاه تا به امروز به خوبی نگهداری شده‌اند و وضعیت خوبی دارند.

کادیلاک کوپه 62 که در دهه 1950 یک خودرو بسیار لوکس به شمار می‌آمده است به یک موتور هشت سیلندر 5.4 لیتری مجهز شده است که می‌تواند 210 اسب بخار نیرو و 447 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی موتور به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و به خاطر تعداد بسیار محدود آن، از ویژگی‌های عملکردی این خودرو مانند شتاب صفر تا 100 اطلاعات دقیقی در دست نیست.

این خودرو کمیاب آخرین بار در سال 2016 ارزش‌گذاری شده و قیمت آن 1.43 میلیون دلار برآورد شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز