تماشای 4 ساحل معروف با تور اسپانیا

ژیوار

اسپانیا جزو پربازدیدترین کشورهای جهان است که به دلیل معماری‌های شگفت انگیز و سواحل زیبا سالانه گردشگران زیادی از سرتاسر جهان به آن سفر می‌کنند. تور اسپانیا نیز از محبوب‌ترین تورهای اروپایی است.

کاماپرس در این گزارش چهار ساحل معروف اسپانیا را معرفی کرده است.

ساحل ازکاتدریس (As Catedrais)

هنگام جزر آب بهترین زمان برای تماشای ساحل ازکاتدریس و قدم زدن در امتداد آن است. هم‌چنین در این حالت کودکان می‌توانند با خیال راحت در دریا شنا کنند. گردشگران برای تماشای صخره‌های دیدنی این ساحل باید از پله‌های ناهموار پوشیده از شن و ماسه آن پایین بروند. ساحل ازکاتدریس مملو از طاق‌ها و صخره‌های مختلف همانند طاق‌های کلیسا است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. مسافران با رفتن به این مکان می­توانند لحظات خوشی را در یکی از زیباترین ساحل‌های اسپانیا تجربه کنند.

ساحل سس ایلتس (Ses Illetes)

این ساحل به دلیل داشتن شن‌های سفید و آب‌های شفاف از زیباترین ساحل‌های دنیا به حساب می‌آید. آب‌های این ساحل بسیار آرام و کم عمق است که فضا را برای چند متر قدم زدن درون دریا فراهم می‌کند. این ساحل مکان مناسبی برای تجربه انواع فعالیت‌های آبی مثل قایقرانی، کایاک سواری و غواصی است. رستوران‌های اطراف ساحل انواع غذاهای محلی و دریایی را سرو می‌کنند. ترکیب آب‌های فیروزه‌ای و شفاف در کنار شن‌های سفید، منظره چشم‌نوازی را پیش روی گردشگران قرار می­‌دهد.

دریان سفر امید

ساحل پالافروگل (Calella de Palafrugell)

این ساحل مقصدی بی‌نظیر برای انجام فعالیت‌های آبی و آفتاب گرفتن است. رو به روی این ساحل خانه‌هایی با نمای کاملا سفید قرار دارد که زیبایی محیط را دوچندان می‌کند. قدم زدن در امتداد این ساحل و تماشای قایق‌های رنگی ماهیگیران، تجربه لذت بخشی را برای گردشگران فراهم می‌کند. در این ساحل می‌توان قایق سواری و زیبایی‌های آن را از فاصله دور تماشا کرد.

ساحل لاکونچا (La Concha)

به دلیل آب کم عمق این ساحل، افراد می‌توانند با خیال راحت تا چند متر در دریا قدم بزنند و شنا کنند. این ساحل از بهترین سواحل جهان بوده و مکان مناسبی برای قایقرانی و غواصی است. قدم زدن در امتداد ماسه‌های نرم و طلایی این ساحل در کنار تماشای منظره شهر، تجربه متفاوتی را برای گردشگران به همراه دارد. به دلیل کم عمق بودن آب، این ساحل مکان امنی برای تفریح خانواده و کودکان به شمار می‌رود. رستوران‌های مختلفی با منوهای متعدد در اطراف این ساحل وجود دارد. هم‌چنین هر هفته نمایش‌های مختلفی در اطراف این ساحل برگزار می‌شود.

انواع تور اسپانیا

شهر بارسلون اسپانیا به دلیل داشتن آب و هوای خوب و بناهای تاریخی متعدد، از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار است. در صورتی که مسافران قصد داشته باشند در کنار بارسلون از مادرید، پایتخت این کشور نیز دیدن کنند، می‌توانند تور ترکیبی بارسلون مادرید را رزرو کنند. از دیگر تورهای ترکیبی اسپانیا می‌توان به تور بارسلون والنسیا، بارسلون مالاگا، بارسلون ایبیزا و تنریف بارسلون اشاره کرد. هم‌چنین گردشگران می‌توانند برای داشتن یک تجربه‌ لذت‌بخش و تماشای زیبایی‌های اسپانیا، تور ترکیبی بارسلون ایبیزا مادرید را رزرو کنند.

رزرو تور اسپانیا با «تکماه تراول»

تکماه تراول، مجموعه‌ای تخصصی در زمینه رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی است و بهترین خدمات را زیر نظر بهترین کارشناسان به متقاضیان ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از قیمت تورها و رزرو تور اسپانیا می‌توانند به وبسایت https://takmahtravel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 02188581915 و 09912015862 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکماه تراول
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز