برترین دانشگاه های آسیا در کدام کشور قرار دارند؟

دانشگاه کاماپرس
ژیوار

دانشگاه‌های متعددی در جهان وجود دارند که از رتبه بندی و امتیاز خوبی در میان سایر دانشگاه‌ها برخوردارند. برخی کشورهای آسیایی نیز دانشگاه‌هایی دارند که این امر آنها را سایر کشورها متمایز می‌سازد.

در این مطلب کاماپرس به بررسی کشورهای آسیایی که دانشگاه‌های مطرحی دارند پرداختیم.

چین

تعداد دانشگاه‌های برتر: 71

چین در صدر فهرست کشورهای دارای بهترین دانشگاه‌های آسیا قرار دارد. دانشگاه‌های شناخته شده در چین عبارتند از دانشگاه چینهوا، دانشگاه پکن و دانشگاه ژجیانگ.

ژاپن

تعداد دانشگاه‌های دارای رتبه برتر: 50

دریان سفر امید

ژاپن مهد برخی از بهترین دانشگاه‌های آسیا است. دانشگاه‌های مهم در ژاپن عبارتند از دانشگاه توکیو، دانشگاه کیوتو و دانشگاه اوزاکا. این دانشگاه‌ها به دلیل برتری علمی و مشارکت‌های تحقیقاتی خود مشهور هستند.

بیشتر بخوانید:

هند

تعداد دانشگاه‌های دارای رتبه برتر: 45

هند پیشینه قوی در پژوهش و دانشگاه دارد. بخش آموزش عالی هند با طیف متنوعی از موسسات و برنامه‌ها مشخص می‌شود. برترین دانشگاه‌های هند عبارتند از: مؤسسه فناوری هند مدرس و دانشگاه حیدرآباد.

کره جنوبی

تعداد دانشگاه‌های برتر: 43

کره جنوبی کشوری با بهترین دانشگاه‌های آسیاست. دانشگاه‌های پیشرو در کره جنوبی عبارتند از مؤسسه علم و فناوری پیشرفته کره، دانشگاه ملی سئول و دانشگاه کره.

مالزی

تعداد دانشگاه‌های برتر: 28

بخش آموزش عالی مالزی حضور پررنگی در آسیا دارد. برترین دانشگاه‌های مالزی عبارتند از دانشگاه مالایا،دانشگاه علوم مالزی ودانشگاه پوترای مالزی.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز