معرفی لپ تاپ های گیمینگ مناسب برای رندرینگ

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با توجه به اینکه لپ تاپ‌های گیمینگ و لپ تاپ‌های مناسب رندر از نظر مشخصات سخت افزاری تا حد زیادی شبیه به هم هستند، بسیاری از کاربران هر دو مدل را یکسان می‌دانند؛ در حالیکه تفاوت‌های جزئی در این دو مدل لپ تاپ قدرتمند وجود دارد که باعث می‌شود کارایی هر کدام از آن‌ها در حوزه عمل خود بهتر شود.

به گزارش کاماپرس لپ تاپ رندرینگ فرمان‌های زیادی را به طور همزمان اجرا می‌کند و دارای رم با حافظه بالا و عمر قطعات زیاد هستند. با این وجود به دلیل شباهت‌های زیاد این دو لپ تاپ می‌توان از لپ تاپ‌های گیمینگ نیز به خوبی و با خیال راحت برای رندر کردن استفاده کرد.

در این گزارش برخی از مدل‌های لپ تاپ گیمینگ ایسوس مناسب رندرینگ بررسی شده است.

تفاوت لپ تاپ گیمینگ و لپ تاپ رندرینگ

برای بازی و انجام کارهای گرافیکی همانند رندرینگ، به یک کامپیوتر قدرتمند از نظر سخت افزاری نیاز است. بسیاری از مشخصات این دو لپ تاپ مشابه یکدیگر است، اما توجه به تفاوت‌های جزئی در زمان خرید می‌تواند رضایت بیشتری را به همراه آورد و نکته مهم اینکه این تفاوت‌ها بیشتر در پردازنده لپ تاپ‌ها قابل مشاهده است.

برای نمونه پردازنده لپ تاپ‌های مناسب رندر بهتر است که 12 تا 24 هسته‌ای باشد؛ در حالیکه برای انجام بازی، یک پردازنده شش هسته‌ای نیز کفایت می‌کند. همچنین سرعت کلاک و پردازش و میزان حافظه نهان پردازنده لپ تاپ‌های مناسب رندرینگ بسیار بیشتر از لپ تاپ‌های مناسب بازی است؛ به همین دلیل اگر قصد دارید که لپ تاپ گیمینگ بخرید و برای رندر نیز از آن استفاده کنید، حتما به این نکات توجه کنید. در ادامه تعدادی لپ تاپ گیمینگ ایسوس مناسب برای رندرینگ معرفی شده است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG Zephyrus M16GU604VY-AB

این مدل، یکی از قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار است و این توانایی را دارد که به عنوان یک لپ تاپ مناسب برای رندر نیز استفاده شود. مهم‌ترین ویژگی این لپ تاپ، پردازنده قدرتمند Corei9 نسل 13 است. این پردازنده 14 هسته‌ای توانایی لازم را برای انجام رندرینگ با حداکثر قدرت و سرعت دارد.

علاوه بر این، رم 64 گیگابایتی و هارد 2 ترابایتی اس اس دی این لپ تاپ، فضا و حافظه لازم را برای رندر هر اندازه فیلم و گرافیک به کاربر می‌دهد. کارت گرافیکی 16 گیگابایتی جی فورس و صغحه نمایش IPS 16 اینچی نیز تکمیل کننده مشخصات لپ تاپ برای انجام یک رندر بی دردسر است.

قیمت این لپ تاپ در سال 1402 ، 247 میلیون تومان می‌باشد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG Strix SCAR 18G834JY-AB

سری strix لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس نیز همانند سری Zephyrus برای بازی و رندر مناسب است. این لپ تاپ نیز همانند نمونه معرفی شده قبلی، جزو لپ تاپ‌های قدرتمند در بازار است. در نگاه اول، تفاوت عمده این دو مدل در صفحه نمایش بزرگ 18 اینچی لپ تاپ استریکس است. صفحه نمایش بزرگ علاوه بر اینکه حس بهتری در زمان بازی به کاربر می‌دهد، فضای بیشتری را برای عملکرد آزادانه در کارهای گرافیکی ایجاد می‌کند.

پردازنده Corei9 نسل 13 این لپ تاپ 24 هسته ای است و علاوه بر آن، داشتن رم 64 گیگابایتی و هارد 1 ترابایتی اس اس دی هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌­گذارد و  قیمت 235 میلیون تومان در بازار به فروش می­‌رسد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507VV4-BG

اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ مناسب برای رندر هستید که قیمت پایین­تری داشته و به اصطلاح اقتصادی باشد، این مدل از سری TUF ایسوس نیز می‌تواند مناسب باشد. این لپ تاپ گیمینگ ایسوس دارای پردازنده Corei9 نسل 13 و 14 هسته‌ای است. رم 32 گیگابایتی و هارد 2 ترابایتی این لپ تاپ، مناسب بازی و رندر است. در این میان نباید از پردازنده گرافیکی جی فورس 8 گیگابایتی و صفحه نمایش IPS مات آن نیز به سادگی گذشت.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507VV4-BG به قیمت 82 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خرید بهترین لپ تاپ‌های مناسب گیمینگ و رندر از «آداک شاپ»

شرکت آداک فناوران آینده (آداک کامپیوتر) یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه واردات و فروش انواع لپ تاپ، موبایل، تبلت و کامپیوترهای یکپارچه است. این شرکت با بیش از 21 سال سابقه فعالیت در زمینه تامین و فروش محصولات در حوزه آی تی، فروشگاه اینترنتی خود را به آدرس https://adak.shop  در سال 1397 راه‌­اندازی کرده است. پشتیبانی حضوری و آنلاین، در چهار فروشگاه و سایت این شرکت و از طریق تماس با شماره تلفن 02142297 انجام می‌شود. متقاضیان با خرید لپ تاپ از آداک شاپ می­توانند محصول خریداری شده را ظرف دو ساعت در تهران و یک روز در سایر شهرها دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آداک شاپ
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز