معرفی رمزارز بیت تورنت و پیش بینی رشد آن در سال 2024

ژیوار

همانطور که پروتکل تورنت‌ توانست در یک دهه گذشته انقلابی در به اشتراک گذاری فایل‌ها و دانلود رایگان آن‌ها ایجاد کند، رمزارز بیت تورنت نیز برای یک انقلاب در دنیای کریپتو به وجود آمد. طراح پروتکل تورنت بر اساس محبوبیت این پروتکل و با تکیه بر تعداد بالای طرفداران خود، این رمزارز را به بازار معرفی کرده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و بررسی رمزارز بیت تورنت پرداخته است.

رمزارز بیت تورنت چیست؟

توکن بیت تورنت که در بازار با نام اختصاری BTT معامله می‌شود یکی از رمزارزهای مبتنی بر شبکه ترون است. این پروژه توسط تیم ترون خریداری شده و به همین دلیل امید می‌رود که این خریداری و حمایت باعث رشد بیشتر توکن BTT شود.

بیشتر بخوانید:

بیت تورنت به عنوان یکی از پروژه‌های نوظهور ارزهای دیجیتال، با هدف ارائه یک شبکه امن ایجاد شده است. این شبکه خدمات خود را به عنوان یک پلتفرم اشتراک فایل گسترش می‌دهد که از قبل نیز انگیزه اصلی شرکت بوده است.

دریان سفر امید

وضعیت کنونی رمزارز بیت تورنت

بیت تورنت یکی از رمزارزهای ارزان‌قیمت بازار است و هم اکنون با قیمتی حدود 0.0000016 دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این رمزارز حدود 1.56 میلیارد دلار است که آن را در رتبه 74 رمزارزها قرار داده است.

سقف تاریخی BTT در سال 2022 با رقم 0.000002 دلار تشکیل شده است و بیت تورنت هم اکنون نیز فاصله چندانی با سقف خود ندارد. رشد حدود 40 درصدی می‌تواند دوباره این توکن را به سقف قیمتی برساند.

این رمزارز دوران نزولی را از سال 2022 تا 2023 گذرانده است ولی اکنون روند رو به رشدی به خود گرفته و انتظارها را برای سرمایه‌گذاران بالاتر برده است. BTT در طول یک سال گذشته 158 درصد و از ابتدای سال 2024 تا به امروز حدود 35.5 درصد رشد داشته است.

هدف قیمتی بیت تورنت تا پایان سال 2024

هدف اول بیت تورنت در سال 2024 رسیدن به سقف تاریخی است که دور از دسترس نیز نیست. رسیدن به این سقف و گذر از آن می‌تواند زمینه ساز صعود بهتری برای BTT باشد. اما سقف جدیدی که کارشناسان این حوزه برای رمزارز بیت تورنت پیش بینی می‌کنند 0.00000242 دلار است.

اگر گروه متخصص پشت BitTorrent از ابتکاراتی برای جلب توجه بازار در بحبوحه روز بزرگ هاوینگ بیت کوین استفاده کنند، می‌توانند به این هدف برسند. افزایش حجم بازار این رمزارز و ورود سرمایه‌گذاران و هولدرهای جدید در این زمینه بسیار مهم و ضروری است و تنها در این صورت قیمت این توکن دیجیتال می‌تواند تا پایان سال 2024 به 0.00000242 دلار برسد.

این توکن در صورت نزولی شدن بازار می‌تواند تا حد زیادی کاهش قیمتی داشته باشد. بیت تورنت در مقابل کاهش حجم ناشی از منفی بودن بازار می تواند نزول قیمتی خود را تا حمایت 0.00000106 دلار برساند. البته BTT فعلا مقاومت 0.00000174 دلاری را پیش رو دارد که گذر از آن برای تست دوباره سقف تاریخی مهم خواهد بود.

با بالا رفتن قیمت در سال 2024 یکی دیگر از اهداف سازندگان این رمزارز مبنی بر ورود به جمع 50 ارز دیجیتال برتر بازار نیز میسر می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنجوالکس
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز