دو رمزارز مستعد رشد زیرمجموعه اتریوم

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اتریوم در هفته‌های اخیر عملکرد امیدوار کننده‌ای در بازار رمزارزها داشته و در تلاش است تا خود را در بالای رقم 30 هزار دلار تثبیت کند. در صورت تثبیت این رمزارز می‌توان انتظار رشد اتریوم و سایر توکن‌های موجود در این اکوسیستم را به عنوان یک آلت سیزن اتریومی داشت.

کاماپرس در این گزارش به بررسی عملکرد این رمزارز و ارزهای زیرمجموعه آن پرداخته است.

رشد اکوسیستم اتریوم در هفته‌های گذشته

علی رغم اینکه اتریوم در حال تثبیت قیمتی است و رشد قابل توجهی را درهفته‌های اخیر نداشته اما توکن‌ها و رمزارزهای رشد یافته در بستر اتریوم، عملکرد خیره‌ کننده‌ای را در هفته‌های اخیر داشته‌اند که از آن به عنوان آغاز یک آلت سیزن اختصاصی برای رمزارزهای زیرمجموعه اتریوم نام می‌برند.

همین موضوع باعث شده است که نظر سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به این اکوسیستم و رمزارزهای مستعد رشد در آن جلب شود. به طوریکه در نتیجه این کار، حجم بازار اکوسیستم اتریوم به طرز قابل توجهی افزایش یافته است.

رشد 150 درصدی AMP

AMP یکی از توکن‌های مربوط به اکوسیستم اتریوم است که این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این رمزارز در طول دو ماه گذشته رشدی بیشتر از 400 درصد را تجربه کرده و پس از یک اصلاح خیلی خوب و طولانی مدت هنوز هم رشد 150 درصدی را برای سرمایه‌گذاران خود فراهم کرده است.

حمایت 0.0067 دلاری AMP باعث فشردگی قیمت در آن ناحیه شده است که نوید دهنده رهاشدگی قیمت خواهد بود. بیشتر کارشناسان به شرط حفظ روند کنونی بازار، مسیر حرکتی این رمزارز را رو به بالا و برای لمس دوباره سقف قیمتی در 0.024 دلار می‌دانند که می‌تواند رشد 250 درصدی از حمایت کنونی را باعث شود.

بیشتر اندیکاتورها مانند متوسط قیمت 50 روزه و یا اندیکاتور مک دی، روند حرکتی این رمزارز را مثبت ارزیابی می‌کنند و سرمایه‌گذاران برای بالا بردن قیمت منتظر یک خبر مثبت یا اقدام امیدوارکننده در بازار هستند.

پتانسیل رشد 250 درصدی Wormhole

رمزارز Wormhole که با نام اختصاری W در بازار معامله می‌شود در چند ماه اخیر وارد چرخه رمزارزها شده و یکی از توکن‌های جدید شبکه اتریوم است. این توکن نیز از سوی سرمایه‌گذاران و معامله گران مورد توجه قرار گرفته است.

Wormhole نیز مانند بیشتر توکن‌های زیرمجموعه اتریوم بعد از یک جهش بزرگ دوره اصلاح را گذرانده و در فشردگی قیمتی قرار دارد. این فشردگی می‌تواند نویدبخش جهش قیمت در ماه‌های آتی باشد. این توکن هم اکنون به قیمتی حدود 0.56 دلار معامله می‌شود و اصلی‌ترین حمایتی که بارها به آن واکنش مثبت نشان داده است، حمایت حدود 0.53 دلاری است که از نظر قیمتی نیز در نزدیکی آن قرار دارد.

یکی از شروط حرکت رو به بالای این رمزارز، جهش دوباره بازار توسط گاوها است. در این صورت رمزارز W در ابتدا می‌تواند تا 90 سنت و سپس قیمت 1.8 دلار نیز حرکت کند. در این حالت شد 250 درصدی رمزارز از  حمایت کنونی محقق خواهد شد.

درصورت نگاه کوتاه مدت نیز هدف 70 سنتی می‌تواند در انتظار معامله‌گران روزانه و علاقمندان به نوسان‌گیری باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت ایمنبیت پین
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز