معرفی بهترین کافه های آنتالیا برای تفریح شبانه

لست سکند

شهر آنتالیا سالانه میزبان حدود 1.5 میلیون توریست است و یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می‌شود. امروزه، بسیاری از افراد به صنعت قهوه علاقمند شده‌اند و ترکیه از جمله کشورهایی است که در مصرف قهوه با کیفیت، رشد قابل توجهی کرده است. از این رو، کافه‌های شهرهای مختلف ترکیه و به خصوص آنتالیا همواره مملو از توریست‌هایی است که دوست دارند طعم قهوه‌های آن را بچشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آشنایی با بهترین کافه‌های این شهر به توریست‌ها کمک می‌کند تا در تور آنتالیا  یک تفریح شبانه لذت‌بخش را تجربه کنند. محل اقامت در آنتالیا برای رفتن به یک کافه خوب اهمیت چندانی ندارد؛ چرا که در هر نقطه از این شهر بزرگ، کافه‌های زیبا و دلنشینی وجود دارد. در ادامه، چند نمونه از بهترین کافه‌های آنتالیا برای گشت و گذارهای شبانه معرفی خواهد شد.

کافه باسکا اُول

باسکا اول یک کافی‌شاپ دوست داشتنی در آنتالیا است که ظاهر بسیار تمیز و شیکی دارد. هر چند که این کافه صبح‌ها بسیار خلوت‌تر است؛ اما برای دورهمی‌های شبانه هم گزینه مناسبی است. کارکنان باسکا اول رفتار بسیار صمیمانه‌ای داشته و بسیاری از آنها توانایی صحبت به زبان انگلیسی را نیز دارند. توصیه می‌شود که در فصل زمستان، چای لاته و در فصل تابستان آیس آمریکانو این کافه را تجربه کنید. همچنین، نوشیدنی‌های گیاهی و اسموتی‌های سرد این کافی‌شاپ دلنشین نیز بسیار عالی است. دسرهای مختلف اروپایی نیز در باسکا اول سرو می‌شود.

راز آسمان پایتخت

فضای این کافه به سه بخش مخصوص برای سرو غذا، نوشیدنی و مطالعه کتاب تقسیم می‌شود. البته اغلب کتاب‌هایی که در اینجا پیدا می‌شود به زبان ترکی هستند؛ اما کسانی که دوست دارند در اینجا مطالعه کنند می‌توانند یک کتاب همراه خود ببرند.

کافه ساد

یکی دیگر از کافه‌هایی که حتما باید در تور آنتالیا تابستان ۱۴۰۲ به آنجا مراجعه کرد، کافه ساد است. رفتار دوستانه کارکنان کافه ساد همیشه حس خوبی به مشتریان می‌دهد. این کافه، شعبه‌های متعددی دارد؛ با این حال همواره یکی از کافه‌های شلوغ آنتالیا محسوب می‌شود. یکی از بهترین شعبه‌های کافه ساد، شعبه موجود در شهر قدیمی (کاله ایچی) است. در این شعبه، امکان نشستن در فضای باز نیز وجود دارد. همچنین، شعبه لیمان کافه ساد این فرصت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که همزمان با نوشیدن نوشیدنی مورد علاقه خود از قدم زدن در کنار دریا نیز لذت ببرند. به علاوه، امکان ارسال سفارشات به درب منزل یا هتل نیز وجود دارد.

کافه دوز

این کافه عمدتاً توسط کارکنان زن اداره شده و یک محیط بسیار صمیمانه و امن برای دورهمی‌های زنانه است. در کافه دوز، همواره گزینه‌های جدید نوشیدنی و دسر وجود دارد و تمامی آنها با دقت و وسواس خاصی تهیه می‌شوند. لاته کارامل شور یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرو نوشیدنی در کافه دوز است. همچنین، چیز کیک و رول موزارلا این کافی‌شاپ دوست داشتنی بسیار عالی و خوشمزه است. هر چند که کافه دوز فضای داخلی چندان بزرگی ندارد؛ اما برای پیدا کردن گوشه‌ای دنج و آرام کاملاً مناسب است. همچنین، امکان نشستن در فضای باز نیز در اینجا وجود دارد.

کافه ماکروپوس

کارکنان مهربان و موسیقی‌های دلپذیر کافه ماکروپوس باعث می‌شود تا این کافه به یکی از بهترین‌های شهر آنتالیا تبدیل شود. در این کافه یک قسمت نشیمن دوست داشتنی در فضای باز نیز وجود دارد که بسیار شیک است. این کافه به تمام کسانی که قصد خرید تور آنتالیا را دارند توصیه می‌شود. نوشیدن قهوه‌های Yemeksepeti و Trendyol Yemek کافه ماکروپوس را به هیچ وجه نباید از دست داد. همچنین، آیس آمریکانو و آفوگاتو اینجا بسیار دلچسب خواهد بود. در کافه ماکروپوس همواره چند هنرمندان برای فروش محصولات سرامیکی از جمله فنجان و کاسه حضور دارد. بنابراین با حضور در این کافه می‌توان علاوه بر لذت بردن از نوشیدنی‌های منحصر به فرد، از خرید لوازم خانگی نیز لذت برد.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز