معرفی بهترین هواپز های ایرانی و خارجی

هواپز - کاماپرس
ژیوار

هواپز یکی از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه است که سرعت تهیه غذا را بالا می‌برد. این روزها که در اغلب خانواده‌ها، هم مرد و هم زن سر کار می‌روند، هواپز نقش پررنگی در آشپزخانه‌ها پیدا کرده است. یکی دیگر از جذابیت‌های هواپز، ایجاد امکان پخت غذا بدون روغن است. همین ویژگی، افرادی را که به دنبال تغذیه سالم هستند را نیز جذب می‌کند.

افزایش استفاده از هواپز اغلب برندهای تولیدکننده لوازم آشپزخانه را به این صرافت انداخته که این محصول را نیز به سبد خود اضافه کنند. دسینی، عرشیا،  شیائومی، نینجا، فوما از جمله برندهای پرطرفداری هستند که هواپزهای ارزنده‌ای به بازار عرضه کرده‌اند. در ادامه چند نمونه از هواپزهای ایرانی و خارجی موجود در بازار را معرفی و بررسی می‌کنیم.

معرفی جدیدترین برندهای هواپز ایرانی و خارجی

هواپز ایرانی مارک دسینی

دسینی به عنوان مارک هواپز ایرانی قابل توجه و معروف، توانسته است بخش زیادی از مشتریان بازار را به خود جذب کند. هواپز مدل توربو Dessini Turbo Halogen Oven یکی از مدل‌های محبوب دسینی است. این محصول دارای لامپ هالوژنی و تکنولوژی توربو است. قابلیت یخ‌زدایی از مواد منجمد و همچنین پخت غذا بدون نیاز به روغن از جمله ویژگی‌های این هواپز است.

از دیگر قابلیت‌های مهم هواپز دسینی  می‌توان به امکان جدا شدن چربی اضافه از غذا حین پخت اشاره کرد. این محصول تایمر یک ساعته دارد و به نحوی طراحی شده که عطر و طعم غذا در فرایند پخت تغییر نمی‌کند. استفاده از سه فن‌آوری پخت همزمان در این هواپز باعث می‌شود غذا سریع‌تر آماده شود. این محصول 1200 وات توان مصرف و 12 لیتر گنجایش دارد. تست کردن نان، بخارپز کردن، سرخ کردن بدون روغن و بریانی کردن از جمله قابلیت‌های این هواپز است.

هواپز - کاماپرس

دریان سفر امید

هواپز ایرانی مارک عرشیا

عرشیا به عنوان یک برند ایرانی، هواپزهای متنوع و پرطرفداری را به بازار عرضه کرده است. از جمله محصولات محبوب این برند می‌توان به هواپز مدل AF145-2230اشاره کرد. این محصول با ظرفیت داخلی 10 لیتری طراحی شده است . توان مصرف این هواپز ایرانی 1300 وات است.

امکان تنظیم دما در هواپز عرشیا  بین 50 تا 230 درجه سانتی‌گراد است و در آن امکاناتی مانند صفحه نمایش لمسی و امکان قطع خودکار نیز وجود دارد. این محصول با فیلتر قابل تعویض طراحی شده و دارای سبد چرخشی است.

هواپز - کاماپرس

هواپز خارجی مارک شیائومی

هواپزهای شیائومی جزو محصولات پرفروش در بازار هستند که با تنوع قابل توجهی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرند. از جمله محبوب‌ترین هواپزهای این برند می‌توان به مدل Zolele ZA005 با گنجایش 6 لیتر اشاره کرد. این محصول یک مخزن اصلی دارد که با دستگیره به شکل کشویی از محل خود خارج می‌شود. بالای این مخزن تنظیمات لمسی دستگاه قرار دارد که به مصرف‌کننده امکان می‌دهد به روش‌های مختلف غذای خود را تهیه کند.

 هواپز شیائومی با ابعاد 280 در 379 در 300 میلی‌متری طراحی شده و 4.6 کیلوگرم وزن دارد. جنس بدنه این محصول از تفلون نچسب است و از امکان تنظیم دقیق دما و استفاده از تایمر برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های مهم این هواپز می‌توان به امکان شست و شوی راحت سبد آن در ماشین ظرف‌شویی اشاره کرد. 

هواپز - کاماپرس

هواپز خارجی مارک نینجا

برند نینجا با هواپزهای کارآمد و باکیفیت خود توانسته است به یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار تبدیل شود. یکی از مدل‌های محبوب در بین هواپزهای این برند، مدل AF160 است. این محصول با حداکثر توان مصرفی 1750 وات و داشتن سیستم ایمنی قطع خودکار به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش ال‌ای‌دی به این هواپز جلوه خاصی داده است. جنس سبد این هواپز از سرامیک نچسب است و شست‌وشوی آن را راحت‌تر کرده است.

از جمله امکانات مهم هواپز نینجا  باید به 6 برنامه پیش‌فرض شامل پخت ترد، سرخ‌کن، کباب، پخت معمولی، گرم‌کن و میوه‌خشک‌کن اشاره کرد. امکان تنظیم دما و زمان از دیگر ویژگی‌های این هواپز است.

هواپز-کاماپرس

هواپز خارجی مارک  فوما

از دیگر هواپزهای خارجی موجود در بازار می‌توان به هواپز برند فوما اشاره کرد. مدل FU-1339 این برند با طراحی زیبا و کلاسیکی عرضه شده و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. این محصول که توان مصرف آن 1400 وات است، 12 لیتر ظرفیت دارد. در هواپز فوما  نیز می‌توان مانند سایر محصولات مشابه انواع غذاها را بدون نیاز به روغن آماده کرد.

امکان تنظیم دما و زمان در این مدل وجود دارد. فر هالوژنی، گرما و نور را به طور یکنواخت پخش کند. این محصول غذاها را در کمترین زمان ممکن به طور کامل مغزپخت کرده و دارای برنامه‌های مختلف برای پخت است.

هواپز - کاماپرس

مقایسه هواپز ایرانی و خارجی در ایمالز

ایمالز، اولین وبسایت ایرانی است که امکان مقایسه قیمت و کیفیت محصولات مختلف را فراهم کرده است. ایمالز علاوه بر محصولات، فروشگاه‌های مجازی را نیز با یکدیگر مقایسه می‌کند. اگر شما هم قصد خرید هواپز ایرانی یا خارجی را دارید، می‌توانید از امکان بررسی و مقایسه محصولات مختلف در ایمالز استفاده کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. ایمالز خریدی رضایت‌بخش و مطمئن را برای شما رقم می‌زند.

منبع: https://emalls.ir/Text/347558/

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز