معرفی بهترین هتل های مشهد مانند هتل درویشی برای ایام فاطمیه

هتل های مشهد - کاماپرس
ژیوار

مشهد به عنوان یک شهر زیارتی و توریستی ، محبوب ترین مقصد گردشگری کشور می باشد که در تمام طول سال میزبان میلیون ها مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان می باشد که به قصد زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام به این شهر سفر می کنند.

شهر مشهد دارای جاذبه های توریستی و تاریخی پر شماری می باشد که از جمله آن ها می توان به آرامگاه فردوسی ، باغ نادری ، خانه های تاریخی داروغه و توکلی ، ییلاقات طرقبه و شاندیز و بازار ها و مراکز خرید متعدد مانند مراکز خرید آرمیتاژ ، زیست خاور و مراکز خرید آسمان ۱ و ۲ اشاره کرد.

تعداد زیاد گردشگران مشهد مقدس منجر به ساخته شدن تعداد زیادی مجموعه اقامتی در این شهر گردیده است که از جمله آن ها می توان به هتل ، هتل آپارتمان ، مهمان پذیر ، خانه مسافر و … اشاره کرد.

یکی از پر طرفدار ترین و لوکس ترین مجموعه های اقامتی شهر مشهد هتل های ۵ ستاره می باشد.

شمار زیادی هتل ۵ ستاره در مناطق مختلف شهر تاسیس شده ، برخی از آن ها در نزدیکی حرم مطهر رضوی ، شماری از آن ها در مرکز شهر و تعدادی نیز در نقاط دیگر شهر قرار دارند.

دریان سفر امید

از بهترین هتل های ۵ ستاره نزدیک به حرم می توان به هتل مجلل درویشی ، هتل بین المللی قصر ، هتل قصر طلایی ، هتل مدینه الرضا ، هتل الماس و هتل سی نور اشاره کرد.

هتل های بین المللی هما ۱ و ۲ و هتل پردیسان در نزدیکی حرم مطهر و هتل های پارک حیات طرقبه ، هتل میثاق ، هتل پارس و هتل نوین پلاس نیز در نقاط دیگر شهر قرار گرفته‌اند.

اکنون به بررسی بیشتر شماری از این هتل های ۵ ستاره  می پردازیم:

هتل مجلل درویشی:

هتل مجلل درویشی یکی از هتل های لوکس و با امکانات بسیار بالا است که در نزدیکی حرم مطهر واقع شده و در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده است.

هتل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا و در فاصله کمتر از ۱۵ دقیقه ای تا حرم مطهر رضوی قرار دارد.

این هتل مجلل در ساختمانی با ۲۳ طبقه ساخته شده و دارای ۲۲۰ اتاق می باشد.

هتل درویشی مشهد امکانات و خدماتی همچون  مجموعه آبی  ( شامل استخر ، سونا ، جکوزی و خدمات ماساژ ) پارکینگ ، رستوران ، کافی شاپ ، فروشگاه ، صرافی ، فضای سبز ، زمین ورزشی ، کافی نت ، گیم نت ، خدمات نگهداری از کودکان ، لاندری ، تاکسی سرویس ، کرایه خودرو و تشریفات ویژه استقبال اشاره کرد.

تمامی اتاق های هتل مجلل درویشی دارای امکاناتی همچون حمام ، لوازم بهداشتی ، مبلمان در اتاق ، اینترنت ، مینی بار ، صندوق امانات و امکانات متعدد دیگر می باشند.

هتل پردیسان مشهد:

هتل پنج ستاره پردیسان در سال ۱۳۸۰ در ساختمانی با ۵ طبقه و ۱۶۰ اتاق در حاشیه بزرگراه کلانتری و در نزدیکی مرکز شهر مشهد افتتاح شده است.

هتل پردیسان در زمینی وسیع تاسیس شده و دارای فضای سبز با وسعت بالا می باشد.

از امکانات این هتل ۵ ستاره می توان به مجموعه آبی ، فضای سبز ، مرکز خرید ، اتاق چمدان ، صندوق امانات ، آژانس مسافرتی ، پارکینگ ، رستوران ، کافی شاپ ، سالن ورزشی ، سالن بیلیارد ، خدمات پزشکی و … اشاره کرد.

هتل پردیسان خارج از محدوده طرح ترافیک بوده و به دلیل داشتن پارکینگ و واقع شدن در منطقه ای کم ترافیک ، گزینه ای مطلوب برای مسافرینی است که با خودروی شخصی به مشهد سفر می کنند.

هتل الماس ۲ مشهد:

هتل ۵ ستاره الماس ۲ یکی از هتل های گروه هتل های الماس می باشد که در سال ۱۳۹۵ و در حاشیه خیابان امام رضا و در فاصله کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی واقع شده است.

هتل الماس ۲ دارای ساختمانی با ۲۵ طبقه و ۲۱۷ واحد می باشد.

از امکانات و خدمات این هتل می توان به پارکینگ رایگان ، رستوران و کافی شاپ ، چایخانه سنتی ، مجموعه آبی ، کافی نت ، رستوران بام ، فروشگاه ، کافی نت ، سالن بیلیارد ، لاندری ، سرویس حرم و اینترنت رایگان اشاره کرد. هتل الماس 2 و هتل مدینه الرضا مشهد جز بهترین هتل های مشهد می باشند.

هتل بین المللی هما ۱ مشهد:

هتل هما ۱ یکی از هتل های مجموعه هتل های هما می باشد که در میدان احمد آباد و در مرکزی ترین نقطه ی شهر واقع شده است.

هتل هما ۱ مشهد در سال ۱۳۵۲ تاسیس شده و به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است و با واقع شدن در مرکز شهر فاصله کمی تا مراکز خرید و خیابان های اصلی شهر مشهد دارد.

هتل بین المللی هما ۱ در ساختمانی ۶ طبقه با ۱۳۵ اتاق تاسیس شده است.

از امکانات و خدمات هتل هما ۱ مشهد می توان به پارکینگ رایگان ، استخر ، سونا ، جکوزی ، رستوران و کافی شاپ ، فضای سبز ، فضای بازی کودکان ، لاندری ، اتاق چمدان ، خدمات باربری ، چایخانه سنتی ، صندوق امانات ، ترانسفر رفت و برگشت ، آژانس مسافرتی و خدمات تور و… اشاره کرد.

سایر هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد را در  این لینک میتوانید مشاهده کنید :

https://www.persiansafar.net/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF

انتهای پیام

مرتبط با : پرشین سفر
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان