معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری رستوران

بهترین نرم افزارهای حسابداری رستوران-کاماپرس
ژیوار

نرم افزار حسابداری رستوران به‌واسطه نقش موثر آن در مدیریت هرچه بهتر رستوران و هزینه‌های آن، با استقبال بسیار گسترده‌ای مواجه شده است. خرید نرم افزار رستوران یک عامل مهم در پیشی گرفتن از رقبا و کسب سود برای فعالان این صنف است.

به گزارش کاماپرس، مدیریت رستوران بدون مدیریت صحیح هزینه‌ها از جمله هزینه خرید مواد اولیه، کنترل میزان فروش، حقوق پرسنل، ارزیابی سود فروش، صدور فاکتور و مانند آن امکان‌پذیر نیست. انواع نرم افزار رستوران با برخورداری از امکانات و قابلیت‌های پیشرفته، بستری امن را برای حل این چالش‌ها و مدیریت امور مالی و حسابداری ارائه می‌کنند. با این حال انتخاب بهترین نرم افزار رستوران از میان نرم افزارهای متنوع موجود در بازار کار آسانی نیست. کاماپرس در ادامه به معرفی 9 تا از بهترین نرم افزارهای رستوران می‌پردازد.

 بهترین نرم افزارهای حسابداری رستوران-کاماپرس

نرم افزار حسابداری رستوران باران

گروه نرم افزاری باران در راستای تسهیل استفاده از تکنولوژی‌های مدرن برای کسب و کارها، انواع نرم افزار حسابداری از جمله نرم افزار رستوران را طراحی و عرضه کرده است. نرم افزار حسابداری رستوران باران یکی از بهترین نرم افزارهای رستورانی است که در سه نسخه ساده، نسخه پیشرفته و نسخه ویژه با قابلیت‌ها و امکانات متنوع عرضه شده است. از جمله امکانات این نرم افزار می‌توان به قابلیت صدور فیش فاکتور، گزارش فروش، مدیریت مشتریان و مانند آن اشاره کرد.

مزایای نرم افزار رستوران باران شامل پشتیبانی همه روزه و 24 ساعته، دسترسی فوق العاده، سرعت بالا، گزارش‌های پیشرفته، حسابداری راحت، رابط کاربری آسان، قیمت مناسب و امکان سفارش نسخه اختصاصی با افزونه‌های دلخواه است.

دریان سفر امید

نرم افزار حسابداری رستوران محک

نرم افزار حسابداری رستوران محک از دیگر نرم افزارهای خوب رستورانی است که به‌صورت اختصاصی برای مدیریت مالی رستوران‌ها، فست فودها یا کترینگ‌ها طراحی و تولید شده است. نرم افزارهای رستوران محک در 5 سطح و برای رستوران‌های کوچک، متوسط و بزرگ عرضه شده است.

مزایای این نرم افزار شامل خدمات پشتیبانی، عملیات‌های مختلف مالی، تولیدی و فروش، خدمات استقرار سطح یک، امکانات متنوع، گزارشات تکمیلی و امکان مدیریت کاربران است.

 بهترین نرم افزارهای حسابداری رستوران-کاماپرس

نرم افزار حسابداری رستوران زعفران

یکی دیگر از بهترین نرم افزار رستوران موجود در بازار، نرم افزار زعفران است. این محصول علاوه بر مدیریت حسابداری و امور مالی، امکانات ویژه‌ای را برای پاسخگویی به نیازهای رستوران‌ها، کترینگ، کافی‌شاپ و حتی بیرون‌بر ارائه می‌دهد.

مزایای نرم افزار حسابداری رستوران زعفران شامل ثبت فاکتورهای خرید، عملیات‌های انبار و فرمول تولید، حسابداری جامع، اتصال به سخت‌افزاهای مختلف و امکان مکالمه داخلی کاربران است.

نرم افزار حسابداری رستوران تکسان سیستم

نرم افزار رستوران تکسان با برخورداری از سیستم یکپارچه به ارائه امکانات مختلفی برای رستوران‌ها و فست‌فودها می‌پردازد. این نرم افزار در سه نسخه پایه، متوسط و ویژه طراحی و تولید شده است.

از مهم‌ترین مزایای نرم افزار رستوران تکسان سیستم می‌توان به محیط کاربری آسان و روان، قابلیت تک کاربره و تحت شبکه، گزارشات جامع و کامل، قابل اتصال به سخت افزارهای روز و ارائه خدمات پشتیبانی کامل اشاره کرد.

 نرم افزارهای حسابداری رستوران-کاماپرس

 

نرم افزار حسابداری رستوران هلو

نرم افزار هلو، یکی دیگر از بهترین نرم افزار رستورانی است که به‌صورت اختصاصی برای انجام عملیات‌های رستورانی، کترینگ‌ها و دیگر صنف‌های مواد غذایی ارائه شده است. این نرم افزار در چهار نسخه ساده، پیشرفته، جامع و شبکه عرضه شده است.

مزایای نرم افزار رستوران هلو شامل حسابداری ۵ سطحی، امکانات جامع، گزارشات متعدد، کاربری ساده و نصب و راه‌اندازی آسان است.

 نرم افزار حسابداری رستوران سپیدز

نرم افزار رستوران سپیدز متناسب با انواع سلیقه صاحبان رستوران‌ها طراحی شده است. این نرم افزار در چهار نسخه ساده، متوسط و پیشرفته برای رستوران‌های کوچک تا بزرگ طراحی و تولید شده است.

مزایای نرم افزار رستوران سپیدز شامل گزارش‌های جامع، انواع فروش، کاربری آسان، پشتیبانی رایگان تا 6 ماه و امکان تعریف سطح حساب تفصیلی شناور تا 5 سطح است.

 بهترین نرم افزارهای حسابداری رستوران-کاماپرس

نرم افزار حسابداری رستوران حامی‌

نرم افزار حسابداری رستوران حامی یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای رستوران است. این نرم افزار در دو بسته ویژه شامل بسته فروش (فروش، حسابداری)و بسته جامع (فروش، حسابداری، انبار) تولید و عرضه می‌شود.

مزایای نرم افزار حسابداری رستوران حامی شامل کاربری آسان، همکاری با اسنپ فود، ثبت اسناد رستوران به‌صورت حسابداری دوطرفه و محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان است.

نرم افزار حسابداری رستوران سپند

نرم افزار حسابداری رستوران سپند به‌صورت یکپارچه و با قابلیت‌های مدیریت و کنترل فروش، انبارداری و حسابداری برای رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فست‌فودها و دیگر اصناف غذایی ارائه شده است.

مزایای این نرم افزار نیز شامل کاربری ساده و آسان، حسابداری دوبل، سرعت بالا، سیستم یکپارچه، ارائه گزارشات هدفمند و اصولی و سازماندهی اطلاعات و داده‌ها است.

نرم افزار حسابداری رستوران کسبه

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای حسابداری رستوران، نرم افزار کسبه است. این نرم افزار با قابلیت تطبیق با دستگاه‌های جانبی مانند دستگاه فیش پرینت، کالر آیدی، کیبورد ویژه رستوران غیره طراحی شده است.

مزایای این نرم افزار شامل مدیریت کاربران، دستگاه کالر آیدی جهت تشخیص مشترکین هنگام تماس تلفنی، گزارشات فروش، راه‌اندازی سریع و آسان و چاپ فیش بر روی چاپگرهای صندوق و آشپزخانه است.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه نرم افزاری باران
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز