معرفی بهترین لپ تاپ های موجود در بازار برای ترید

آریاک سفر

رشد بازارهای سرمایه‌گذاری و رمزارزها باعث داغ شدن بازار ترید در بین کاربران شده است. برای فعالیت در این زمینه افراد نیاز به لپ تاپ مناسبی دارند که بتواند بازدهی را افزایش دهد و سودآوری بیشتری را فراهم کند. با این حال بسیاری از کاربران ویژگی‌های لپ تاپ مناسب ترید را نمی‌دانند و به همین جهت نمی‌توانند بهترین گزینه را خریداری کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش معرفی چند مورد از بهترین لپ تاپ‌های مناسب ترید پرداخته است.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook 15 X1502ZA

لپ تاپ ایسوس  X1502ZA به عنوان یکی از گزینه‌های شیک و سبک شناخته می‌شود که با قیمت اقتصادی، کارایی و عملکرد خوبی به نمایش می‌گذارد. جنس بدنه این لپ تاپ از پلاستیک فشرده است و به همین جهت با وزن 1.7 کیلوگرم حمل آن بسیار آسان است. این لپ تاپ 15.6 اینچی دارای نرخ نوسازی 60 هرتز است و در زوایای مختلف تصویر را به صورت واضح ارائه می‌دهد. حافظه داخلی این لپ تاپ ترید 512 گیگابایت است و امکان ارتقا حافظه SSD نیز وجود دارد. این لپ تاپ از پردازنده نسل 12 اینتل Core i3 برخوردار است و به عنوان یک لپ تاپ ترید اقتصادی با مبلغ 25 میلیون و 470 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRH8-AD

این لپ تاپ لنوو یکی از بهترین گزینه‌ها برای ترید، کارهای روزمره و دانشجویی است و از پردازنده نسل 13 اینتل Core i5، رم هشت گیگابایتی  برخوردار است. این لپ تاپ ترید به خوبی می‌تواند سرعت و عملکرد قدرتمندی از خود به نمایش بگذارد و با طراحی ظاهری زیبای خود، توجه افراد را در نگاه اول جلب می‌کند. یکی از مزیت‌های این لپ تاپ، وزن سبک 1.5 کیلوگرمی است که حمل آن را برای افراد آسان می‌کند. ظرفیت حافظه داخلی دو گیگابایتی این لپ تاپ باعث می‌شود که برنامه‌ها با سرعت زیادی اجرا شوند و مشکلی پیش نیاید. این لپ تاپ ترید لنوو با قیمت 32 میلیون و 800 هزار تومان قابل تهیه است.

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5 A515-57-57F8-DC

لپ تاپ ترید ایسر یکی از گزینه‌های باکیفیت و اقتصادی است که با سخت‌افزار قدرتمند وارد بازار می‌شود. این لپ تاپ گیمینگ ایسر با طراحی ظاهری ساده و صفحه نمایش 15.6 اینچی وارد بازار می‌شود. این لپ تاپ دارای پردازنده CORE i 5 نسل 12 و رم هشت گیگابایتی است که عملکرد قدرتمند و پرسرعتی از خود به نمایش می‌گذارد. این لپ تاپ ترید با وزن 1.7 کیلوگرم عرضه می‎شود و به همین جهت کاربران به راحتی می‌توانند آن را به راحتی جابه‌جا کنند. باتری این لپ تاپ ترید ایسر نیز می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشند و به مدت یک الی سه ساعت شارژدهی می‌کند. این محصول به قیمت 33 میلیون و 100 هزار تومان قابل خریداری است.

دریان سفر امید

لپ تاپ لنوو مدل V15 G3 IAP-B

لپ تاپ لنوو V15 G3 IAP-B نسبت به نسل قبلی سبک‌تر، نازک‌تر و زیباتر طراحی شده است و به عنوان یکی از اقتصادی‌ترین گزینه‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. این محصول با طراحی باکیفیت و وزن سبک می‌تواند عملکرد مناسبی در ترید نشان دهد. این لپ تاپ ترید با سرعت معقول، صفحه نمایشگر باکیفیت، عمر باتری بالا به خوبی می‌تواند از عهده کارهای روزمره و سبک بر بیاید. این لپ تاپ دارای پردازنده Core i3 نسل دوازدهم و رم هشت گیگابایتی است. این لپ تاپ ترید لنوو با قمیت 22 میلیون و 155 هزار تومان قابل خریداری است.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook OLED Q415MA-AC

این لپ تاپ ترید به عنوان یکی از سبک‌ترین، خوش‌دست‌ترین گزینه‌های موجود در بازار شناخته می‌شود که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. این لپ تاپ ایسوس با رم 32 گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایت و صفحه نمایش 14 اینچی عرضه می‌شود. شاسی این لپ تاپ از آلومینیوم ساخته شده که مقاومت بسیار زیادی دارد و وزن لپ تاپ 1.28 کیلوگرم است و برای افرادی که دائما در سفر و جابه‌جایی هستند، گزینه ایده‌آلی است. صفحه این لپ تاپ به صورت 180 درجه باز می‌شود و نمایشگر دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی است. صفحه نمایش لمسی این لپ تاپ یکی دیگر از مزیت‌هایی است که کاربری باکیفیتی برای افراد ارائه می‌دهد. این لپ تاپ ترید به خوبی می‌تواند نیازهای افراد را برطرف کند و عملکرد قدرتمند و بی‌نظیری از خود به نمایش می‌گذارد. این محصول با قیمت 46 میلیون و 499 هزار تومان قابل خریداری است.

خرید بهترین لپ تاپ ترید از «سبیت»

فروشگاه اینترنتی سبیت از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه فروش و عرضه انواع لپ تاپ، قطعات کامپیوتری و لوازم جانبی آغاز کرد و در سال 1392 فعالیت خود را به صورت فروش اینترنتی گسترش داد. این مجموعه در تلاش است که بهترین محصولات را با قیمت مناسب و بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه کند. خریداران با خرید از این مجموعه می‌توانند از ضمانت هفت روز بازگشت کالا در صورت معیوب بودن نیز برخوردار شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://cebit.ir/ مراجعه کنند و یا با شماره 0.143000035 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان