معرفی بهترین فیلم های 2023 از نگاه نشریات معتبر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در روزهای اخیر نشریات معتبر جهانی لیستی از بهترین فیلم‌های سال 2023 را بر اساس نظرات کارشناسان خود منتشر کرده‌اند. این لیست‌ها می‌تواند به علاقمندان فیلم‌های سینمایی در انتخاب فیلم کمک شایان توجهی ارایه کند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی سایت‌های نشریات معتبر، لیست بهترین فیلم‌های 2023 را از نگاه هر نشریه منتشر کرده است.

بهترین فیلم های 2023 از نگاه نشریه تایم

نشریه تایم امسال لیست کاملا متفاوتی را برای بهترین فیلم‌ها ارائه کرده است. منتقدان نشریه تایم، فیلم سینمایی برگ‌های افتاده را به عنوان بهترین فیلم سال 2023 انتخاب کرده‌اند. این فیلم سینمایی یک فیلم کمدی-درام فنلاندی به کارگردانی آکی کائوریسماکی است.

در ادامه لیست بهترین فیلم‌های نشریه تایم برای سال 2023، به ترتیب نام فیلم‌هایی چون مایسترو، منطقه تحت نظر، پیریسیلا و خاطرات پاریس به چشم می‌خورد.

فیلم برگ های افتاده

بهترین فیلم های 2023 از نگاه نشریه نیویورک تایمز

نشریه نیویورک تایمز، لیست شگفت انگیز و متمایزی ارایه نکرده و بیشتر فیلم‌های پرفروش سال در این لیست قرار گرفته‌اند. همانطور که از منتقدان این نشریه انتظار می‌رفت، انتخاب اول خود را فیلم سینمایی جدید مارتین اسکورسیزی با بازی رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو به نام قاتلان ماه گل معرفی کرده‌اند. این فیلم وسترن داستان کشف نفت در مناطق قبیله نشین آمریکا و تلاش مافیا برای دستیابی به این ثروت عظیم است.

در ادامه لیست نیویورک تایمز، نام فیلم‌های اوپنهایمر، منو پلازیر، شهر اشغالی، استروید سیتی و هزار و یک به چشم می‌خورد.

فیلم سینمایی قاتلان ماه کامل

بهترین فیلم‌های 2023 از نگاه نیویورکر

منتقدان نیویورکر نیز همانند نویسندگان نیویورک تایمز فیلم سینمایی قاتلان ماه گل را شایسته عنوان بهترین فیلم 2023 دانسته‌اند. اما انتخاب دوم این نشریه متفاوت از سایر نشریات است. نیویورکر در انتخاب دوم خود فیلم استروید سیتی را برگزیده است. استروید سیتی فیلمی از وس اندرسن است. این فیلم کمدی-درام آمریکایی داستانی بر اساس رخدادهای همایش اخترشناسی در سال 1955 دارد.

در ادامه لیست نیویورکر، فیلم‌هایی چون باربی، همه جاده‌های خاکی مزه نمک می‌دهند، حضور، گذرگاه‌ها، شهری، هزار و یک و ماما زمین معرفی شده است.

فیلم سینمایی استروید سیتی

بهترین فیلم های 2023 از نگاه نشریه فیلم کامنت

نشریه 61 ساله فیلم کامنت هم در روزهای اخیر لیست منتقدان خود را از بهترین فیلم‌های سال 2023 منتشر کرده است. این نشریه، فیلم می دسامبر را به عنوان بهترین فیلم سال معرفی کرده است. این فیلم درام و بیوگرافی آمریکایی را تاد هینز کارگردانی کرده و داستان آن درباره بازیگری است که تلاش می‌کند فیلمی درباره عشق بدنام یک زوج با اختلاف سنی بالا تهیه کند.

فیلم کامنت در ادامه لیست خود، فیلم‌های حضور، قاتلین ماه کامل، برگ‌های افتاده، آرام سازی، آناتومی یک سقوط و شعله ور را نیز برای مخاطبان خود انتخاب کرده است.

فیلم سینمایی می دسامبر

بهترین فیلم های 2023 از نگاه ایندی وایر

نشریه ایندی وایر فیلم متفاوتی را به عنوان بهترین فیلم سال 2023 انتخاب کرده است. انتخاب این نشریه، فیلم زندگی‌های گذشته است که توسط سلین سونگ کارگردانی شده است. این فیلم درام عاشقانه، داستان تجدید دیدار دو دوست دوران کودکی را روایت می‌کند.

در ادامه لیست نشریه ایندی وایر، نام فیلم‌های طعم چیزها، استروید سیتی، پسر و مرغ ماهی‌خوار و می دسامبر به چشم می‌خورد.

فیلم سینمایی رندگی های گذشته

انتهای پیام 

آهن رویال
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز