معاملات تتر در سال آینده نیز ادامه دار است؟

تتر - کاماپرس
ژیوار

تتر در سال جاری میلادی معاملات زیادی را در بازار رمزارزها صورت داده است و به گفته پائولو آردوینو، مدیر اجرایی تتر، این روند در ادامه نیز تداوم خواهد داشت. آردوینو انتظار دارد طی 12 ماهه پیشرو میزان سرمایه گذاری تتر در معاملات مختلف از مرز 1 میلیارد دلاری فراتر برود. افزایش میزان سرمایه گذاری تتر به نوعی نشان از قدرت این رمزارز و احتمال رشد خرید تتر است.

به گزارش کاماپرس، تتر کاملا با برنامه و هدفمند در حال گسترش بازار و پشتوانه‌های خود است و قصد دارد این روند را تداوم بخشد. تیم سرمایه گذاری این رمزارز یک تیم پویا متشکل از 15 نفر است که هر ماهه صدها پیشنهاد مربوط به سرمایه گذاری را به صورت جزئی و دقیق ارزیابی می‌کند. بیشتر پیشنهادهای سرمایه گذاری این مجموعه از طرف استارتاپ‌ها است. هم اکنون تتر بیشتر بر زیرساخت‌های مالی جایگزین برای بازارهای نوظهور، هوش مصنوعی و بیوتکنولوژی تمرکز دارد و قالب سرمایه گذاری‌های آن نیز در همین حوزه اتفاق می‌افتاد. طبق اطلاعات موجود تا به حال تتر بالغ بر 2 میلیارد دلار برای سرمایه گذاری در حوزه‌های مذکور سرمایه گذاری داشته است. افزایش سرمایه گذاری در چنین پروژه‌هایی به رشد اعتماد مردم و خرید تتر کمک می‌کند.

به نظر فعالان و کارشناسان بازار رمزارزها، سرمایه گذاری‌هایی تتر و تداوم آن به نوعی برنامه توسعه دهندگانش را برای نفوذ مالی بیشتر و جاه طلبی یادآور می‌شود. در حال حاضر سرمایه گذاری این رمزارز در بخش‌ها و برنامه‌های مختلف سود زیادی داشته که در صورت افزایش نرخ بهره میزان سوددهی سرمایه گذاری در این طرح‌ها بیشتر هم می‌شود.

براساس گواهی‌های منتشر شده از شرکت تتر، این مجموعه سودی معادل 4.5 میلیار دلار ناشی از سرمایه گذاری‌های صورت گرفته را طی سه ماهه ابتدایی امسال به دست آورده است. آردوینو اعلام کرده که افزایش نرخ بهره سبب شده تا تتر به چنین سودی برسد و برای مدت‌های طولانی سودآوری زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

می توان به آینده بیت کوین در کوتاه مدت امیدوار بود؟!
چرا خرید تتر همچنان پرسود است؟

طرح جدید تتر برای افزایش سود ناشی از سرمایه گذاری چیست؟

تمامی این تلاش‌ها منجر به قبول بیشتر رمزارز مذکور در بین مردم و دولت‌ها شده است. در واقع تتر به منظور تبدیل شدن به یک معامله گر بزرگ تلاش گسترده‌ای داشته و در این زمینه تا حد زیادی موفق بوده است. این مجموعه به دنبال گسترش میزان فعالیت خود و افزایش سرمایه گذاری است و به این منظور برنامه جدیدی برای راه اندازی بستری به منظور ارائه اوراق قرضه و سهام شرکت‌ها به صورت توکن دیجیتال دارد. همچنین در صورت عملیاتی شدن برنامه جدید و ایجاد این بستر، بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف این امکان را دارند تا ارزهای دیجیتال خود را ارائه بدهند.

آردوینو اطمینان خاطر داده که تتر با بررسی همه جانبه در پروژه‌هایی اقدام به سرمایه گذاری خواهد کرد که جالب نظر باشند و این مجموعه به دنبال افزایش سرمایه روی چیزهایی است که به آن‌ها اهمیت داده و استراتژی آن محسوب می‌شود.

ایرانیان برای معامله تتر به کدام درگاه مراجعه می‌کنند؟

در صورتی که با وجود اعتماد به تتر و رشد سرمایه گذاری آن قصد خرید آن را دارید، بهتر است به درگاه معتبری برای این کار مراجعه کنید. کیف پول من یک درگاه معتبر و فعال در زمینه معامله درست و امن تتر است که امکان خرید و فروش لحظه‌ ای این ارز دیجیتال را با قیمت آنی و بدون کارمزد انتقال فراهم کرده است.

افراد به منظور معامله آسان تتر در درگاه کیف پول من باید در این پنل ثبت نام داشته باشند و بعد از گذران احراز هویت، به معامله رمزارز مذکور بپردازند. کاربران سایت کیف پول من می‌توانند با به کارگیری ایردراپ کیف پول من، روزانه تتر رایگان دریافت کنند.

نحوه ثبت نام و خرید و فروش در این درگاه بسیار آسان است، با این حال اگر سوالی در این خصوص وجود داشته باشد امکان ارتباط با کارشناسان با تجربه درگاه کیف پول من به منظور مطرح کردن سوالات از طریق صفحه چت آنلاین و شماره 02191306781 وجود دارد.

همچنین افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی معامله یا ارائه خدمات کیف پول من می‌توانند به سایت رسمی آن به نشانی https://kifpool.me مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز