مسکن مهر پردیس 150 میلیون تومان ارزان شد

ژیوار

رکود و کسادی در خرید و فروش مسکن باعث شده قیمت واحد های مسکن مهر پردیس ۱۵۰ میلیون تومان ارزان تر شود.

به گزارش کاماپرس، در یک ماه گذشته قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران ارزان تر از قبل شده است. فعالان بازار مسکن معتقدند نرخ بالای هر متر واحد مسکونی خریداران را نا امید کرده است و این باعث شده بعضی از مالکان نرخ های پیشنهادی را کمی پایین بیاورند تا بازار مسکن از رکود و کسادی نجات پیدا کند. البته این کسادی بازار فقط متعلق به واحدهای مسکونی در تهران نیست

واحدهای مسکن مهر شهر پردیس و بعضی از شهرک های دیگر هم به دلیل رکود نسبی که وجود دارد حالا ارزان تر از قبل شده اند. گفته می شود در یک ماه گذشته قیمت واحدهای مسکونی در شهر پردیس حدود ۱۵۰ میلیون تومان کاهش داشته است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

کاهش قیمت مسکن به شهرهای جدید رسیده و قیمت واحدهای مسکن مهر شهر پردیس طی یک‌ماه اخیر برخلاف ماه‌های پایانی سال گذشته حدود ۱۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

دریان سفر امید

واحدهای مسکن مهر در آبان‌ماه گذشته به حداکثر افزایش قیمت رسید اما پس از آن روند کاهش قیمت‌ها آغاز شده است. به‌عنوان مثال در فاز ۱۱ قیمت واحدهای آماده از ۵۲۰ میلیون تومان تا ۸۵۰ میلیون تومان است. این واحدها دو ماه پیش حدود یک میلیارد تومان قیمت داشتند.

کاهش قیمت در واحدهای غیر آماده هم اتفاق افتاده است. در حال حاضر قیمت واحدهای غیر آماده نیز ۴۵۰ میلیون تا ۶۶۰ میلیون تومان است.

بر اساس آخرین آمار بانک مرکزی از بازار مسکن، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران طی دیماه امسال ۲۷ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان بود که در مقایسه با ماه پیش از آن (آذرماه ۹۹) ۱.۸ درصد افزایش یافته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز