مسافران اسنپ مدال خوش رفتاری و وقت شناسی می گیرند

ژیوار

اسنپ با معرفی قابلیت جدید “مدال مسافران”، به کاربران راننده این امکان را می‌دهد که همسفران خود را در سفرهای اسنپی ارزیابی کنند و در نظرسنجی پایان سفر به آن‌ها امتیاز دهند. این ویژگی جدید به کاربران مسافر اجازه می‌دهد که بر اساس امتیازات دریافتی از کاربران راننده، مدال‌های افتخاری با عناوین خوش‌رفتاری و وقت‌شناسی کسب کنند. این قابلیت، که در سال‌های گذشته به درخواست کاربران راننده اضافه شده بود، به منظور افزایش احترام و همدلی بین کاربران راننده و مسافر طراحی شده است.

به گزارش کاماپرس، با این قابلیت جدید، کاربران مسافر می‌توانند نتایج امتیازات دریافتی خود را به شکل مدال‌هایی در بخش اطلاعات حساب‌کاربری خود در اپلیکیشن اسنپ مشاهده کنند. اکنون کاربران راننده نیز می‌توانند به کاربران مسافر امتیاز دهند و کاربران مسافر با دریافت این امتیازات، دو مدال جدید خوش‌رفتاری و وقت‌شناسی را در حساب کاربری خود کسب کنند.

این گسترش قابلیت امتیازدهی به کاربران مسافر و اضافه کردن مدال‌های جدید، نشان‌دهنده تلاش اسنپ برای تقویت ارتباطات مثبت و ارتقاء تجربه سفر برای همه کاربران است.

مدال خوش‌رفتاری اسنپ

مدال خوش‌رفتاری به کاربران مسافری تعلق می‌گیرد که در نظرسنجی پایان سفر اپ کاربران راننده همواره به‌عنوان افرادی با رفتار دوستانه و محترمانه شناخته می‌شوند. کاربران راننده اسنپ با ثبت امتیاز و انتخاب نقاط مثبت این مسافران از رفتار محترمانه و دوستانه آن‌ها تقدیر می‌کنند.

مدال وقت‌شناسی اسنپ

این مدال به کاربران مسافری اعطا می‌شود که همیشه به‌موقع در مبدأ حاضر می‌شوند. کاربران راننده از مسافرانی که به‌موقع در محل مبدأ سفر حاضر می‌شوند و آن‌ها را منتظر نمی‌گذارند قدردانی و این نکته را در نظرسنجی پایان سفر ثبت می‌کنند. این مدال نشان‌دهنده آگاهی کاربران مسافر از اهمیت وقت‌شناسی و احترام به حقوق کاربران راننده است.

دریان سفر امید

چگونگی دریافت مدال توسط کاربران مسافر

در سیستم امتیازدهی اسنپ، بازخورد دوطرفه نقش کلیدی در ارتقای کیفیت خدمات دارد. هر دو گروه کاربران مسافر و راننده قادر هستند به هر سفر امتیازی از یک تا پنج ستاره اختصاص دهند. این شیوه امتیازدهی به افزایش شفافیت در تعاملات میان کاربران راننده و مسافر کمک می‌کند. کاربران مسافر می‌توانند با رعایت اصولی مانند احترام به راننده، تمیز نگه‌داشتن خودرو، وقت‌شناسی، یا در صورت نیاز هماهنگی با کاربر راننده پیش از سفر برای تغییر مسیر، یا درخواست توقف در طول مسیر امتیاز بیشتری از کاربران راننده کسب کنند.

بیشتر بخوانید:

اسنپ با معرفی این قابلیت جدید نشان داده است که به بهبود مستمر تجربه کاربران خود اهمیت می‌دهد و همواره در تلاش است خدمات خود را با بهره‌گیری از بازخورد کاربران به بهترین نحو ممکن بهبود بخشد و تجربه سفر با اسنپ را برای هر دو گروه کاربری متمایز کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز