مزایا و معایب لاغری با دستگاه اندرمولوژی

اندرمولوژی - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اندرمولوژی، یک روش جدید برای لاغری موضعی است که در آن، بخش‌هایی از بدن تحت درمان لاغری و سوزاندن چربی‌ ها قرار می‌گیرد. لاغری با دستگاه اندرمولوژی، یکی از روش‌‌های پر تقاضای امروزی بین افراد با سنین مختلف است، این نوع از لاغری‌ ها با از بین بردن چربی و سلولیت (تجمع چربی) به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند.

این روش درمانی بیشتر در نواحی شکم، باسن استفاده می شود. این سبک از درمان حتی می تواند در کنارجراحی لیفت ران استفاده شود تا نتیجه ای که درمانجو دریافت می کند، بسیار عالی باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایا و معایب لاغری با دستگاه اندرمولوژی پرداخته است.

اندرمولوژی چیست؟

اندرمولوژی در اصل یک تکنیک غیر تهاجمی برای لاغری است که از آن برای لاغری موضعی در افرادی که از چاقی بیش از اندازه بخشی از بدن خود رنج می ‌برند، استفاده می ‌شود. در کنار آن، از این تکنیک زیبایی برای جوان‌ سازی پوست بدن نیز استفاده می‌ شود.

در لاغری با دستگاه اندرمولوژی از لیپوماساژ استفاده می ‌شود که یک روش کاملا طبیعی برای خون ‌رسانی بیشتر به اعضای بدن است. در واقع بخشی از بدن در این روش طوری ماساژ داده می‌ شود که جریان خون در آن منطقه بهبود و حجم بافت‌ های چربی کاهش می یابد.

راز آسمان پایتخت

اندرمولوژی - کاماپرس

تکنیک اندرمولوژی برای کدام قسمت‌ های بدن مناسب است؟

از این تکنیک بیشتر برای لاغری پاها، باسن و ران ‌ها استفاده می‌ شود. بیشتر افراد از انباشت چربی و ایجاد سلولیت در این بخش‌ های بدن خود شکایت دارند و معمولا نیز در حالت ‌هایی که مشکلات حادی وجود ندارد، لاغری با دستگاه اندرمولوژی به این افراد پیشنهاد می ‌شود.

از این تکنیک و دستگاه معمولا برای جوان ­سازی صورت و قسمت ‌هایی از بدن نیز استفاده می‌ شود که البته با توجه به خاصیت غیرتهاجمی بودن، معمولا این روش در هیچ قسمتی از بدن عوارض خاصی ایجاد نمی­ کند و به راحتی می ‌توان در هر یک از اعضای بدن از آن استفاده کرد.

لاغری با دستگاه اندرمولوژی

بیشتر مراجعه­ ها به کلینیک‌ های زیبایی با هدف استفاده از تکنیک اندرمولوژی برای حل مشکل چاقی انجام می­ شود. رژیم ‌های لاغری در بسیاری از افراد، کارکرد مورد نظر را ندارد و آنان مجبور می ­شوند که از تکنیک‌ های دیگری استفاده کنند؛ به ­ویژه اینکه رژیم ‌های غذایی نمی‌ تواند به صورت موضعی موجب لاغری بدن شود.

این رژیم ‌ها برای پاسخگویی باید با ورزش ترکیب شوند که بسیاری از افراد نیز وقت و علاقه کافی برای ورزش ندارند. در این صورت، راحت‌ ترین و بی‌ عارضه ‌ترین تکنیک بعد از رژیم درمانی، به این روش درمان اختصاص دارد.

بیشترین مراجعه­ ها برای لاغری موضعی به کلینیک ‌های زیبایی، مربوط به شکم، باسن و ران ‌ها است؛ چرا که بیشترین انباشت چربی و سلولیت در این بخش‌ های بدن اتفاق می‌ افتد. برای لاغری با دستگاه اندرمولوژی در ناحیه شکم معمولا چربی ‌ها در چند جلسه تا حد زیادی از بین می ­رود. علاوه بر این در این روش، پوست شکم نیز کشیده و سفت می‌ شود تا افتادگی پوست که معمولا در این ناحیه اتفاق می ‌افتد، رفع شود.

در ناحیه باسن نیز علاوه بر کاهش چربی ‌ها می ‌توان برای فرم ‌دهی و شکل ‌دهی باسن از این دستگاه استفاده کرد. ناحیه باسن محل انباشت سلولیت ‌ها است که پس از دوره درمان از بین خواهند رفت و پوست صاف می­ شود.

برای لاغری ناحیه ران­ ها با دستگاه اندرمولوژی، علاوه بر لاغری و از بین بردن سلولیت، امکان صاف کردن پوست ران نیز وجود دارد.

اندرمولوژی - کاماپرس

آیا دستگاه اندرمولوژی روش قطعی برای لاغری است؟

استفاده از دستگاه اندرمولوژی، یک روش قطعی و دائمی برای لاغری نیست و تنها به صورت موضعی اقدام به از بین بردن چربی ‌ها می ‌کند. در واقع این تکنیک، یک روش ترکیبی برای کسانی است که از تکنیک ‌های دیگر برای لاغری استفاده می کنند یا مشکلات حاد چاقی ندارند. معمولا در موارد حاد چاقی، به جای این روش از عمل‌ های جراحی زیبایی مانند لیفت ران استفاده می‌شود.

روش های تهاجمی لاغری شکم و باسن

در کنار روش غیرتهاجمی چون اندرمولوژی، برای برخی بیماران فقط می توان از درمان های تهاجمی استفاده کرد، مدل های جراحی چون استفاده از بالن معده، بایپس و جراحی لیفت بخش کوچکی از جراحی های زیبایی مرتبط با چاقی و فرم دهی بهتر اندام ها هستند.

دقت داشته باشید که برخی از این جراحی ها ممکن است مشکلاتی هم برای شما ایجاد کنند. مثلا شما در ناحیه شکمی خود دردی را احساس کنید. در این حالت ها برای درمان معده درد به صورت خانگی نیز خوب نیست بدون تجویز و مشورت با متخصص اقدام به خود درمانی نمایید.

بالن معده چیست ؟

در پاسخ به این سوال که بالن معده چیست باید گفت استفاده از بالن در معده، یکی از روش‌ های لاغری در گذشته بوده است که امروزه به دلیل عوارض جانبی آن، منسوخ شده است. در این روش ممکن است بالن نشتی پیدا کرده و شما دچار دردهای شکمی شدید شوید.

اندرمولوژی - کاماپرس

پایپس معده چیست؟

در جراحی بایپس معده، در حالت اول بخشی از بالای معده شما را برش داده و قسمتی از آن را می بندد، به این ترتیب حجم غذایی که می خورید کمتر می شود، چون حجم معده تان کاهش پیدا کرده است.

 

در حالت دوم قسمتی از روده کوچک برش داده شده و به کیسه تازه ایجاد شده در بخش معده متصل می کند، با کاهش حجم معده و شیوه جذب غذا، شما زودتر احساس سیری می کنید.

لاغری در کلینیک تخصصی زیبایی در مشهد

کلینیک تخصصی زیبایی دکتر اعلمی، یکی از مراکز معتبر برای جراحی زیبایی در مشهد است. این مرکز توسط دکتر سید فاضل اعلمی، متخصص جراحی عمومی و یکی از پزشکان مطرح ایران در این حوزه افتتاح شده است. مواردی همچون انواع جراحی ‌های لیفت، ساکشن و پروتز به همراه عمل‌ های جراحی اسلیو معده، بای پس و ساسج در این مرکز انجام می ‌شود.

علاقه­ مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره آنلاین و استعلام هزینه دکتر زیبایی مشهد می ‌توانند به وبسایت رسمی کلینیک تخصصی زیبایی دکتر اعلمی به آدرس fazelalami.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن همراه 09153196844 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کلینیک دکتر اعلمی
آریاپی
رایانه کمک
اوج آرام
آهن رویال
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز