مزایا استفاده از مسواک برقی

لیلیپوت - کاماپرس
ژیوار

مطالعات نشان می‌دهد که مسواک‌های برقی در از بین بردن پلاک دندان و کاهش التهاب لثه بهتر از مسواک‌های دستی عمل می‌کنند. استفاده از مسواک برقی بسیار آسان بوده و تاثیر چشمگیری در تمیز نگه داشتن دندان‌ها دارد. طراحی بی‌نظیر مسواک‌های برقی بسیاری از کودکان را نیز به زدن مسواک ترغیب کرده و سلامت دهان و دندان را تضمین می‌کند.

مزایا استفاده از مسواک برقی

استفاده از مسواک برقی برای شستشوی دندان‌ها در پیشگیری از پوسیدگی و آسیب به لثه تاثیر ویژه‌ای دارد. مسواک برقی راهی امن برای افزایش بهبود سلامت دندان و دهان بوده و قادر است تا دندان‌ها را به بهترین شکل تمیز کند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از مسواک‌های برقی این است که بیشتر کار را انجام داده و سنسورهای فشار برای هشدار بیش از حد و تایمر برای تعیین مدت زمان مسواک زدن را دارد. حالت‌های مختلف شستشو در مسواک‌های برقی باعث می‌شود تا فواصل بین دندانی به خوبی تمیز شده و آسیب به لثه به حداقل برسد.

کاماپرس در این گزارش برخی از بهترین مسواک‌های برقی بازار را معرفی و بررسی کرده است.

مسواک برقی اورال بی مدل cross action vitality

مسواک برقی اورال بی بهترین گزینه برای تمیز کردن دندان بوده و به خوبی از لثه‌ها در برابر خونریزی و آسیب محافظت می‌کند. سری نرم این مسواک به صورت عمیق بین دندان‌ها فرو رفته و پلاک‌های موجود را به بهترین شکل از بین می‌برد. این محصول بسیار سبک بوده و با طراحی ارگونومیک خود مانع از خسته شدن دست می‌شود. مسواک برقی اورال بی زود شارژ شده و به خوبی شارژ را حفظ می‌کند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای استفاده در سفرهای طولانی مدت است. خاصیت چرخشی بودن سری گرد مسواک باعث شده تا هر دندان به صورت کامل تمیز شده و به واسطه موهای نازک، مانند نخ دندان عمل کند. تایمر دو دقیقه‌ای در این محصول وجود داشته تا افراد بتوانند به خوبی زمان شستشو دندان‌های خود را مدیریت کنند. مسواک برقی اورال بی برای تمیز کردن دندان‌های حساس بسیار مناسب بوده و بهتر از مسواک‌های دستی عمل می‌کند.

قیمت این محصول در سایت لیلیپوت 2 میلیون و 932 هزار تومان است.

دریان سفر امید

مسوام برقی - کاماپرس

مسواک برقی اورال بی مدل smart series 7000

شش حالت مختلف و متنوع شستشو در این مسواک باعث شده تا افراد بتوانند برحسب نیاز و میزان حساسیت دندان‌های خود یکی را انتخاب کنند. مسواک برقی اورال بی قادر است تا دندان‌ها را به صورت عمیق پاکسازی کرده و پلاک‌های بین دندانی را از بین ببرد. قابلیت اتصال مستقیم به تلفن همراه کمک می‌کند تا افراد بتوانند عادت‌های مسواک زدن خود را از طریق نمودار اپلیکیشن مشاهده کنند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به موتور قدرتمند و هشدار سی ثانیه‌ای تعویض نقطه شستشو اشاره کرد. مسواک برقی اورال بی دو سری مختلف داشته و به خوبی از دندان‌ها و لثه‌ها در برابر هرگونه آسیب و فشار محافظت می‌کند.

قیمت این محصول در سایت لیلیپوت 10 میلیون و 599 هزارتومان است.

مسواک برقی - کاماپرس

مسواک برقی تریزا مدل pro clean prfessional

مسواک برقی تریزا قادر است تا فواصل بین دندانی را به خوبی تمیز کرده و پلاک‌ها و باکتری‌ها را از بین ببرد. فرم این مسواک باعث می‌شود تا افراد بتوانند به تمام فضای دهان دسترسی داشته و به طور موثری دندان‌ها را شستشو دهند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سنسور اخطار برای تعویض ناحیه مسواک زدن و تایمر مخصوص برای مدیریت مدت زمان شستشو اشاره کرد. سرعت چرخش بالای سری و دوحالت شستشوی دندان‌های حساس و نرمال این مسواک باعث شده تا دندان‌ها به بهترین شکل تمیز شده و از آسیب به لثه و دندان جلوگیری شود. بدنه این محصول ضدآب بوده و چراغ هشدار ضعیف بودن باتری نیز دارد. با شارژدهی قوی مسواک برقی تریزا افراد می‌توانند با یک بار شارژ کردن تعداد دفعات متعددی از مسواک استفاده کنند.

قیمت این محصول در سایت لیلیپوت 2 میلیون و 420 هزارتومان است.

مسواک برقی - کاماپرس

مسواک برقی اورال بی مدل vitality 100 sensi ultra thin

مسواک برقی اورال بی بسیار سبک بوده و به واسطه طراحی ارگونومیک مانع از خسته شدن دست می‌شود. ‌سری با قابلیت چرخش و لرزش این مسواک قادر است تا به خوبی دندان‌ها را تمیز کرده و باکتری‌ها را از بین ببرد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قدرت پاک کنندگی بالا و هشدار اتمام زمان مسواک زدن برای مدیریت بهتر اشاره کرد. سری مسواک برقی اورال بی به شکل گلبرگ طراحی شده و باعث می‌شود تا افراد حس متفاوتی در هنگام شستشوی دندان‌های خود تجربه کنند. برس این مسواک بسیار نرم بوده و از خونریزی و آسیب رساندن به لثه جلوگیری می‌کند. این محصول بسیار با کیفیت بوده و با تمیز کردن فواصل بین دندانی به بهترین شکل پلاک‌ها را از بین می‌برد.

قیمت این محصول در سایت لیلیپوت 2 میلیون و 380 هزارتومان است.

مسواک برقی - کاماپرس

خرید انواع مسواک برقی از لیلیپوت

مسواک برقی از بهترین گزینه‌ها برای تمیز کردن دندان‌ها و پاکسازی کامل پلاک‌ها است. استفاده از مسواک برقی از آسیب به لثه و دندان جلوگیری کرده و در طولانی مدت اثرات تمیزی دهان و دندان را دو چندان می‌کند. علاقه‌مندان برای خرید مسواک برقی و آشنایی با مدل‌های مختلف آن می‌توانند به سایت لیلیپوت مراجعه کنند. فروشگاه اینترنتی لیلیپوت انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در مدل‌ها و برندهای مختلف را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

افراد برای اطلاع از آخرین قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی و خرید آن می‌توانند به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://www.lilipout.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لیلیپوت
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز