مزایای ویژه کارت خدمات خودرویی اتویار

کارت خدمات خودرویی اتویار-کاماپرس
ژیوار

مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات خودرویی به منظور جلب رضایت مشتریان و افزایش میزان وفاداری آن‌ها به شکل‌های مختلف تخفیفات و خدمت‌های ویژه‌ای را تدارک می‌بینند. در این خصوص اتوشناس نیز خدمات ویژه‌ای تدارک دیده و برای مشتریان خود کارت خدمات خودرویی به نام «اتویار» را ارائه داده است.

به گزارش کاماپرس، اتوشناس یکی مجموعه ایرانی است که خدمات مختلف مربوط به سرویس و تمیزکاری خودرو را به مشتریان ارائه می‌دهد. این مجموعه در تمامی خدمات خودرویی از نیروهای متخصص و باسابقه بهره می‌گیرد و تمامی خدمت‌ها ارائه شده توسط آن ضمانت مناسب دارد. این مجموعه به منظور ارائه خدمات مناسب و همه جانبه به مشتریان خود خدمتی تحت عنوان کارت خدمات خودرویی اتویار تدارک دیده که با آن مشتریان امکان استفاده از چندین خدمت متنوع را دارند.

کارت خدمات خودرویی اتویار-کاماپرس

ویژگی‌های کارت خدمات خودرویی اتویار

گاهی اوقات افراد امکان چک کردن خودرو در زمان‌های مشخص شده وجود ندارند یا در شرایط بحرانی قرار می‌گیرند یعنی بی‌موقع خودرو خاموش می‌شود یا مشکلاتی به وجود می‌آید که باعث شکل گیری شرایط بحرانی می‌شود. در چنین شرایطی کارت خدمات خودرویی اتویار کمک کننده خواهد بود.

این کارت در سه نرخ متفاوت و با خدمات امکان استفاده از خدمات گوناگون قابل خریداری است. کارت اورژانس خودرویی اتویار سه ستاره امکان استفاده از خدماتی مانند حمل خودرو با خودروبرهای ویژه در شهر تهران و رفت و آمد به تعمیرگاه با تاکسی رایگان را برای دارندگان فراهم می‌کنند. این خدمات تنها با ارائه این کارت و یک بار قابل درخواست است و 100 هزار تومان هزینه دارد. ضمنا دارندگان کارت امکان تمدید خدمات را دارند و برای آن باید مجدد هزینه بپردازند که شامل پنج درصد تخفیف می‌شود.

افرادی که مایل به استفاده از خدمات بیشتری از اتوشناس هستند می‌توانند کارت پنج ستاره اورژانسی اتویار را خریداری کنند. مشتریان با این کارت امکان استفاده از خدمات حمل خودرو با خودروبرهای ویژه در شهر تهران، دو نوبت، رفت و آمد به تعمیرگاه با تاکسی رایگان، دو نوبت، استفاده از کارواش ویژه این مجموعه، یک مرتبه و یک بار سوخت رسانی اضطراری با موتورهای اتویار را دارند. همچنین دارندگان این کارت می‌توانند از تخفیف پنج درصدی تعمیرگاه‌هاب اتوشناس، خدمات دیایلینگ و همچنین تمدید کارت خود استفاده کنند. قیمت این کارت در اصل 399 هزار تومان است.

دریان سفر امید

اما کامل‌ترین کارت اتویار مجموعه اتوشناس، کارت هفت ستاره آن است که با به کارگیری آن پنج نوبت امکان حمل خودرو با خودروبرهای ویژه در شهر تهران و پنج مرتبه رفت و آمد با تاکسی رایگان به تعمیرگاه را دارند. از جمله خدمات دیگر این کارت خودرویی دو مرتبه امکان استفاده از کارواش ویژه اتوشناس و یک مرتبه کارشناسی رایگان اصالت خودرو و فنی بدنه است. ضمنا با این کارت امکان بهره مندی از تخفیف 10 درصدی خدمات دیایلینگ اتوشناس، تمدید کارت و همچنین تخفیف تعمیرگاه‌های این مجموعه وجود دارد. کسانی که کارت هفت ستاره اتویار را خریداری می‌کنند می‌توانند به صورت نامحدود از سوخت رسانی اضطراری موتورهای اتویار، پنچرگیری ضروری و خدمات شارژ باتری به باتری این مجموعه استفاده کنند. نرخ این کارت 699 هزار تومان است.

آغاز به کار مجموعه اتوشناس و خدمات خاص و منحصر به فرد آن

اتوشناس یک مجموعه کامل درخصوص خدمات خودرویی است که سال 1351 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه سال 1399 با توجه به افزایش نیاز مشتریان خود به خدمات کارشناسی و مشاوره، این دو حوزه را نیز به خدمت‌های خود اضافه کرد. خدمات‌های این مجموعه علاوه بر کارشناسی رنگ و بدنه، فنی، اصالت شاسی و موتور و خدمات تعمیرگاهی شامل پولیش و احیا رنگ، فیس لیفت، شیشه دودی، کاور بدنه، صفرشویی، کارواش و … هم می‌شود. ضمنا این مجموعه به صورت تعمیر خودرو در محل نیز به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اتوشناس
نهال گشت
آریاپی
آهن رویال
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز