مزایای خرید ویلا در نوشهر

ویلا نوشهر
ژیوار

خرید ویلا در نوشهر برای سرمایه­‌گذاری، آسایش و آرامش انتخاب مناسبی است؛ چراکه با خرید ویلا در نوشهر می‌­توان به جنگل‌ و ساحل دسترسی داشت. همچنین موقعیت جغرافیایی نوشهر به گونه‌ای است که در برخی از ویلاها می‌­توان دید همزمان به جنگل، دریا و کوهستان داشت.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای خرید ویلا در نوشهر و همچنین عوامل موثر بر قیمت ویلاها ‌پرداخته است.

مزایای خرید ویلا در نوشهر 

موقعیت استراتژیک: خرید ویلا در نوشهر این امکان را به افراد می‌دهد که در مکانی با هوای مطبوع و امکانات شهری سکونت داشته باشند. نوشهر، یک شهر با موقعیت منحصر به فرد در دامنه‌های جنگلی و سواحل زیبا در شمال ایران است که افراد را به یک تجربه استثنایی از زندگی در آرامش دعوت می‌کند. این شهر مقصدی پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری از طریق خرید ویلا شناخته می‌شود.

طراحی لوکس ویلاها: ویلاهای موجود در نوشهر معمولا با طراحی مدرن و امکانات لوکس خود یک زندگی عالی را فراهم می‌کنند؛ به طوریکه بین طبیعی و مدرن بودن هماهنگی ایجاد می‌کنند.

زیبایی‌های طبیعت: موقعیت جغرافیایی نوشهر، امکان دسترسی به جنگل‌ها و سواحل فوق‌العاده زیبا را فراهم می‌کند. با خرید ویلا در نوشهر می‌­توان از فضاهای سرسبز جنگل و همچنین دلنشینی سواحل آرام لذت برد.

دریان سفر امید

آب و هوای خنک و مطبوع: آب و هوای خنک نوشهر، این منطقه را به یک مقصد عالی برای خریداران ویلا تبدیل کرده است. این امکان به ساکنان این شهر فرصت می‌دهد که از هوای خنک ساحلی و تاثیرات مثبت آن بر روحیه‌‌ خود لذت ببرند.

وجود امکانات شهری مدرن‌: با خرید ویلا در نوشهر می­‌توان زندگی در یک شهر با امکانات مدرن را تجربه کرد. وجود مراکز خرید متنوع، رستوران‌ها و فضاهای تفریحی متعدد، ساکنان آن را به یک زندگی شهری پر تنوع دعوت می‌کند.

گزینه‌ا‌ی ایده‌آل برای سکونت: ترکیبی از جنگل، ساحل، هوای خنک و امکانات شهری، نوشهر را به یک گزینه‌ ایده‌آل برای سکونت و سرمایه‌گذاری با خرید ویلاهای ساحلی، جنگلی و روستایی تبدیل کرده است. روستاهای اطراف این شهر نیز برای افرادی که به دنبال زندگی آرام و لذت‌بخش هستند، یک پیشنهاد مناسب است.

تجربه زندگی لاکچری با خرید ویلا در نوشهر: نوشهر با طبیعت خیره‌کننده، ساحل زیبا و فرهنگ محلی متنوع، یک محیط مسکونی با امکانات عالی محسوب می‌شود. به علاوه با خرید ویلا در نوشهر می­‌توان به امکانات رفاهی لوکس، معماری زیبا، امکانات اجتماعی متنوع و خدمات با کیفیت تفریحی و رفاهی دسترسی داشت.

ویلا نوشهر

عوامل موثر بر قیمت خرید ویلا در نوشهر

قیمت خرید ویلا در نوشهر علاوه بر هزینه‌ بالای تجهیزات و وسایل استفاده شده در ساخت و تحویل آن به عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان نمونه موقعیت ملک در قیمت خرید ویلا در نوشهر بسیار حائز اهمیت است. قیمت ویلا در روستاهای مختلف نوشهر متفاوت است. همچنین نوع سازه یا نوع ساخت ویلا، نوع سند، قرارگیری ویلا در داخل یا خارج بافت روستایی، شهرکی، جنگلی یا ساحلی بودن ویلا، برند بودن شهرک، امکانات ویلا مانند استخر، سونا، جکوزی، آلاچیق، روف گاردن، حیاط سازی، نورپردازی، هوشمند سازی و امثال آن بر قیمت خرید ویلا در نوشهر اثرگذار است.

فرنیش بودن ویلا یا خالی از وسایل و مبلمان بودن آن، نصب تجهیزات داخلی و خارجی ویلا، مسافت ویلا تا دریا و جنگل و همچنین داشتن چشم‌انداز به دریا، جنگل و کوهستان از دیگر عوامل موثر بر قیمت خرید ویلا در نوشهر است.

خرید ویلا در نوشهر با «املاک ساحل»

گروه مشاورین املاک ساحل از سال 1384 در منطقه توریستی نوشهر- سیسنگان با هدف فروش ویلا، زمین و آپارتمان فعالیت خود را آغاز کرد. مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده در منزل، ویلای مورد نظرشان را از طریق وبسایت مشاورین املاک ساحل به نشانی اینترنتی https://www.amlaaksahel.ir بررسی و انتخاب کنند و سپس برای مشاهده ملک از نزدیک به صورت حضوری قرار ملاقات بگذارند. با خرید ویلا در نوشهر، آرزوی زندگی لوکس در دل طبیعت به واقعیت می‌پیوندد.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان جهت خرید ملک می‌توانند با شماره تلفن‌های 09124902757 و 01152170050 تماس بگیرند یا به نشانی مازندران، نوشهر، سیسنگان، 20 متر داخل ورودی پی کلا مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : املاک ساحل
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان