مزایای تحصیل در استرالیا برای دانشجویان ایرانی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

استرالیا یکی از کشورهای برتر جهان در زمینه دانشگاهی است و به دلیل دارا بودن دانشگاه‌های تراز اول جهانی و شهرک‌های دانشگاهی، پذیرای دانشجو از کشورهای مختلف جهان است. تحصیل در استرالیا می‌تواند مزایای زیادی به­ویژه برای دانشجویان ایرانی داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش مزایای تحصیل در استرالیا برای جوانان و دانشجویان ایرانی را بررسی کرده است.

امکان کار با ویزای تحصیلی استرالیا

در بسیاری از کشورها امکان کار با ویزای تحصیلی وجود ندارد و دانشجویان نمی‌توانند به صورت رسمی و قانونی برای کسب درآمد و کمک خرج خود شغل داشته باشند؛ اما در استرالیا وضعیت این گونه نیست و دانشجویان در حین تحصیل در استرالیا اجازه کار کردن هم دارند و می‌توانند یک کار قانونی پاره وقت یا نیمه وقت داشته باشند.

بر اساس قانون استرالیا، دانشجویان خارجی در این کشور می‌توانند هر دو هفته یک بار به مدت 40 ساعت کار کنند. این شغل می‌تواند در کارهای پایه مانند فروشگاه‌ها و رستوران‌ها یا حتی در بخش‌های مختلف دانشگاه محل تحصیل باشد. با توجه به بالا بودن حداقل حقوق در این کشور، این مقدار کار نیز می‌تواند تا حد زیادی هزینه‌های یک دانشجو را جبران کند.

امکان اقامت در استرالیا پس از اتمام تحصیلات

استرالیا شرایط اقامت پس از اتمام تحصیلات را نیز برای دانشجویان خارجی آسان کرده است. دانشجو پس از فراغت از تحصیل در استرالیا می‌تواند برای اقامت دائم در این کشور درخواست دهد که این نوع از درخواست اقامت می‌تواند به روش‌های مختلف انجام شود. برای نمونه می‌توان قصد خود را ادامه تحصیل در استرالیا یا دریافت ویزای کاری ابراز کرد. در این حالت برای پیدا کردن شغل و درخواست اقامت دائم در استرالیا بین یک تا دو سال فرصت وجود دارد.

تحصیل در استرالیا - کاماپرس

دریافت مدارک تحصیلی معتبر

بیشتر دانشگاه‌های استرالیا جزو دانشگاه‌های برتر جهانی هستند و معتبرین مدارک تحصیلی را به دانشجویان ارائه می‌دهند. تقریبا اکثر دانشگاه‌های این کشور در بین 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارند و تحصیل در استرالیا به معنی ضمانت پیدا کردن شغل مناسب در هر کشوری از جهان است. برای نمونه، دانشگاه ملبورن چهاردهمین دانشگاه برتر جهان و دانشگاه سیدنی نوزدهمین دانشگاه در بین دانشگاه‌های نامدار است.

دانشگاه‌های استرالیا به داشتن انضباط آموزشی، سخت‌گیری، زیرساخت‌های پیشرفته و امکانات تحقیقاتی مشهورند و هر کارفرمایی می‌داند که فارغ التحصیل این دانشگاه‌ها از نظر علمی و عملی در سطح بالایی قرار دارد.

دریافت بورسیه تحصیلی

دولت استرالیا به منظور حمایت از دانشجویان مستعد، بورسیه‌های مختلف تحصیلی را برای دانشجویان برگزیده از سراسر دنیا در نظر گرفته است. این کشور بودجه بزرگی را فقط برای بورسیه تحصیلی دانشجویان در نظر گرفته است و این بودجه را بر اساس شایستگی در اختیار علاقه‌­مندان به تحصیل در این کشور قرار می‌دهد.

بیش از پنج نوع بورسیه دولتی و خصوصی در استرالیا وجود دارد که از بودجه کامل تحصیلی تا 10 درصد در شهریه دانشگاه را در بر می‌گیرند. تنوع و تعداد بالای بورس‌های تحصیلی استرالیا باعث می‌شود که شانس درخواست کننده‌ها برای پذیرش بالا باشد.

تحصیل در استرالیا - کاماپرس

زندگی در یک کشور پیشرفته و مدرن

استرالیا یکی از مقاصد مهاجرت بسیاری از مردم جهان است. دلیل این موضوع را نیز باید در زیرساخت‌های مدرن و پیشرفته، زیبایی‌های طبیعی و وضعیت مطلوب معیشتی در این کشور دنبال کرد. این کشور از نظر رفاه و امنیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد و به دلیل قرار داشتن در بین کشورهای مشترک المنافع، دارای ویزای با اعتبار بالا است.

بر اساس همین دلایل، بیشتر افراد، تحصیل در استرالیا را پیش شرط اقامت در این کشور و پیدا کردن شغل مناسب با درآمد بالا در یکی از شهرهای استرالیا می‌دانند. طبق آمارها، بیشتر دانشجویان پس از فارغ التحصیل شدن، در این کشور ماندگار می‌شوند.

تحصیل در استرالیا با «گروه اعزام دانشجو آریا»

موسسه مدیریت مشاوره آریا از سال 1384 به صورت تخصصی در زمینه اعزام دانشجو و دریافت ویزای تحصیلی کشورهای استرالیا و نیوزلند فعالیت می‌کند و از همان زمان مجوز رسمی فعالیت در این حوزه را از وزارت علوم دریافت کرده است.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در استرالیا می‌توانند با شماره تلفن 02188240445 تماس بگیرند یا به وبسایت aryagroup.co.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه آریا
تهران آهن
نهال گشت
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز