مزایای استفاده از cdn در وب سایت

cdn-کاماپرس
ژیوار

طی چند دهه گذشته، برخی از پیشرفت‌های مهم در چشم‌انداز دیجیتال، کسب‌وکارها را به دنبال راه‌های بهتری برای ارائه محتوا سوق داده است.

یکی از این راه‌ها افزایش نفوذ اینترنت بوده که به مشتریان بیشتری اجازه می‌دهد برای خرید و دریافت خدمات آنلاین شوند. به دنبال آن، باید سرعت بارگذاری صفحات یک‌ وب‌سایت بیشتر شود تا مشتریان خدمات و محصولات خود را با کمترین تأخیر دریافت کنند. نیاز به افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها هم منجر به ظهور شبکه‌های تحویل محتوا یا همان cdnها شده است. cdnها شبکه‌هایی از سرورهای توزیع‌شده در مناطق جغرافیایی مختلف هستند که امکان توزیع محتوا به کاربران با حداقل تأخیر ممکن را فراهم می‌کنند. روزبه‌روز تعداد کسب‌وکارهایی که از cdnها استفاده می‌کنند افزایش می‌یابد.

علت این افزایش محبوبیت شبکه‌ توزیع محتوا هم به مزایای آن مربوط می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی مزایای استفاده از بهترین cdn ایرانی می‌پردازد.

مزایای استفاده از بهترین cdn ایرانی

یک شبکه توزیع محتوای کارآمد به شما کمک می‌کند تا از روش‌های مختلف وب‌سایت خود را ارتقا دهید. مزایای مختلف این شبکه از افزایش سرعت گرفته تا افزایش امنیت سبب شده تا تعداد متقاضیان دریافت cdn ایرانی روزبه‌روز بیشتر شود. در ادامه، با مهم‌ترین این مزایا آشنا می‌شوید.

دریان سفر امید

افزایش سرعت و عملکرد صفحات وب‌سایت

یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از cdn در وب‌سایت این است که سرعت آن را افزایش می‌دهد. برای افزایش سرعت تحویل محتوا به مخاطبان خود از بهترین cdn ایرانی استفاده کنید. وقتی وب‌سایت شما کند باشد، میزان کلیک آن کاهش می‌یابد. این موضوع به‌نوبه خود بر درآمد ناشی از تبلیغات تأثیر می‌گذارد. اگر کاربر برای اولین بار است که از سایت شما بازدید می‌کند، سرعت پایین آن ممکن است بر او تأثیر بدی داشته باشد. داشتن یک cdn خوب می‌تواند بر بازدیدکنندگانی که برای اولین بار سراغ وب‌سایت شما آمده‌اند تأثیر بسیار خوبی بگذارد.

رشد سئوی وب‌سایت

یکی دیگر از مزایای استفاده از بهترین cdn ایرانی در وب‌سایت شما این است که در نتایج جستجو موقعیت بهتری خواهید داشت. درواقع، هر چه تجربه کاربران در استفاده از صفحات وب‌سایت شما بهتر باشد، احتمال اینکه وب‌سایت شما در رتبه‌بندی گوگل رتبه بهتری داشته باشد بیشتر می‌شود.

cdn مدت‌زمان بارگذاری صفحات شما را کاهش می‌دهد، امنیت آن را تضمین می‌کند و محتوا را سریع‌تر به کاربران تلفن همراه ارائه می‌دهد. به این ترتیب، می‌توان گفت که با وجود یک شبکه توزیع محتوای خوب رشد سئوی شما چشم‌گیرتر خواهد بود.

cdn - کاماپرس

کاهش بار سرور

cdn می‌تواند بار سرور شما را کاهش دهد و با ذخیره محتوای ثابت سایت شما، سرعت آن را افزایش دهد. به‌طور متوسط، یک وب‌سایت تا ۸۰ درصد از دارایی‌های ثابت را دارد. با کش کردن آن فایل‌های استاتیک، یک cdn می‌تواند به بارگیری داده‌ها از سرور مبدأ کمک کند.

کاهش تأخیر شبکه

به لطف cdn تأخیر شبکه به‌طور قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. یک شبکه‌ توزیع محتوا کپی‌هایی از یک صفحه وب را که در نقاط ازنظر جغرافیایی استراتژیک حضور دارند ذخیره و فشرده‌سازی می‌کند. سپس، این محتوا با توجه به موقعیت مکانی آن به بازدیدکنندگان در نقاط مختلف جغرافیایی تحویل داده می‌شود.

بهبود قابلیت اطمینان و افزونگی

یکی دیگر از مزایای استفاده از بهترین cdn ایرانی ارائه سریع محتوا و آنلاین نگه‌داشتن وب‌سایت با وجود خرابی‌های احتمالی سخت‌افزاری یا تراکم شبکه است. یک cdn خوب ترافیک اینترنت را متعادل می‌کند و اگر سرور لبه در دسترس نباشد به‌طور خودکار سرور دیگری را ارائه می‌دهد. به این اصل افزونگی خودکار می‌گویند که بر اساس آن، یک مسیر ارتباطی که در دسترس بودن محتوا را تحت هر شرایطی تضمین می‌کند. یک شبکه توزیع محتوا ترافیک را از سرور خراب به سمت سرورهای فعال هدایت می‌کند.

کاهش پهنای باند و صرفه‌جویی در هزینه‌ها

یک شبکه توزیع محتوا، محتوای کش را ارائه می‌دهد به این معنی که داده‌های کمتری باید از سرورهای مبدأ به کاربران منتقل شود. درنتیجه، هزینه‌های پهنای باند کمتر و صورت‌حساب‌های ارزان‌تر از ارائه‌دهنده میزبانی شما به همراه خواهد داشت.

محافظت در برابر حملات DDoS

بهترین cdn ایرانی به توزیع مجدد ترافیک در صورت نیاز کمک می‌کند و از آن به طرزی مؤثر در برابر حملات DDoS محافظت می‌کند. CDN تضمین می‌کند که اگر یک وب‌سایت مورد هدف قرار گیرد، حمله به سرور مبدأ نمی‌رسد. این شبکه برای اطمینان از آنلاین ماندن سایت و محافظت در برابر حملات، یک‌لایه حفاظتی اضافه می‌کند.

cdn- کاماپرس

بهترین cdn ایرانی برای داشتن وب‌سایتی امن و کارآمد

انتخاب یک cdn با سرعت، کارایی و امنیت بالا به شما کمک می‌کند تا سئوی وب‌سایت خود را ارتقا دهید. درنتیجه، تعداد مشتریان کسب‌وکار شما افزایش خواهد یافت.

برای انتخاب بهترین cdn ایرانی گزینه‌های مختلفی پیش رو دارید اما ما به شما ابر آسیاتک را پیشنهاد می‌دهیم. ابر آسیاتک سرویس cdn قابل‌رقابت با شبکه‌های توزیع محتوای خارجی دارد و توانسته در میان رقبای ایرانی به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود.

آسیاتک ارائه‌دهنده خدمات ابری باتجربه‌های موفق ارائه خدمات به کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما است. این شرکت با ارائه راهکارهای نوین و کاربردی به شما کمک می‌کند تا منابع کسب‌وکار خود را در فضای ابری به بهترین شکل ممکن اداره کنید.

برای دریافت خدمات این شرکت با کارشناسان آسیاتک از طریق ایمیل sales@asiatech.cloud یا شماره تماس ۹۰۰۰۵۵۵۵ در ارتباط باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : ابر آسیاتک
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز