مزایای استفاده از وکیل تلفنی

وکیل تلفنی
ژیوار

با توجه به شرایط اقتصادی موجود، اکثریت مردم قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین دریافت مشاوره حقوقی برای حل مشکلاتشان نیستند. بدین جهت در صورت مواجهه با هر گونه مشکل حقوقی با وکیل متخصص مشورت نمی‌کنند و روز به روز مشکل پیچیده‌تر می‌شود. در راستای حل این مشکل برخی موسسات حقوقی تمهیداتی مانند دریافت وکیل تلفنی با پرداخت هزینه بسیار کمتر را برای مخاطبان خود در نظر گرفته‌اند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مشاوره حقوقی با وکلا، ضرورت انجام آن و دریافت وکیل تلفنی حقوقی می‌پردازد.

مشاوره حقوقی چیست؟

مشاوره حقوقی از خدماتی است که هر یک از وکلا یا موسسات حقوقی ارائه می‌کنند. شرکت در جلسه مشاوره‌ نقطه عطف هر پرونده حقوقی است چراکه امکان برقراری ارتباط حضوری یا تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری راه‌های بسیار سریعی برای موفقیت در یک پرونده حقوقی را به روی افراد باز می‌کند. به عبارت دیگر اولین و مهم‌‌ترین قدم برای موفقیت در هر مسئله اطلاع از قوانین درست آن است که این امر نیاز به مشاوره حقوقی حضوری یا تلفنی با وکیل متخصص دارد.

ضرورت دریافت مشاوره از وکیل تلفنی چیست؟

مشاوره حقوقی، امکان حل اختلاف و مسائل را با استفاده از قانون به نحوی درست به شما ارائه می‌دهد. بدون وکیل استفاده از قوانین دشوار و در بسیاری از موارد غیر ممکن است چراکه قوانین با ادبیاتی حقوقی نوشته شده‌اند و استفاده از آن‌ها برای حل مشکل نیاز به مهارت و تخصص وکلا دارد. با دریافت وکیل تلفنی، زمان کمتری را به حل مسائل حقوقی خود اختصاص می‌دهید چراکه وکلا با استفاده از دانش خود زمان طولانی رسیدگی به پرونده حقوقی را کاهش داده و با انجام مراحل اداری، حضور در دادگاه و سایر مکان‌های مورد نیاز، مانع از تلف شدن وقت موکل می‌شوند. در نهایت می‌توان گفت استفاده از وکیل تلفنی می‌تواند از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند زیرا مسائل حقوقی بسیار دقیق هستند و هر کلمه‌ای که در یک دعوای حقوقی، بار حقوقی برای گوینده آن دارد.

وکیل تلفنی

دریان سفر امید

نحوه انجام مشاوره با وکیل تلفنی

یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌های مشاوره حقوقی استفاده از وکیل تلفنی است. وکیل تلفنی، بهترین راه جلوگیری از افتادن در دام مسائل حقوقی و کیفری است چراکه در این حالت فرد با تماس با وکیل مربوطه، سوالات حقوقی خود را پرسیده و وکیل به صورت کامل راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد. پس از رزرو وقت وکیل تلفنی، کارشناسان مربوطه از سمت موسسه حقوقی با شما تماس می‌گیرند. این مشاوره به صورت تماس 15 دقیقه‌ای، 30 دقیقه‌ای و 45 دقیقه‌ای ارائه می‌شود. نکته قابل توجه این است که هر یک از وکلا در زمینه تخصص خود مشاوره می‌دهند. به عنوان نمونه، وکیلی که در حوزه خانواده متخصص است، در زمینه کیفری مشاوره‌ای نمی‌دهد. هزینه وکیل تلفنی ۹۹ هزار تومان است اما چنانچه پرونده نیاز به بررسی دقیق‌تری داشته باشد، وکیل مربوطه به شما مشاوره حضوری را توصیه می‌کند. اگر پس از مشاوره تلفنی با وکیل، به تنظیم دادخواست، قرارداد، شکواییه، اظهارنامه یا لایحه نیاز داشتید، می‌توانید درخواست تنظیم آن‌ها را به وکیل مورد نظر حتی به صورت آنلاین بدهید.

وکیل تلفنی

دریافت وکیل تلفنی از “موسسه حقوقی دادپویان”

موسسه حقوقی دادپویان در سال ۱۳۹۱ توسط سید محمد صادقی از وکلای برجسته پایه یک دادگستری ثبت شد. هدف موسسه دادپویان، وکالت تخصصی توسط وکلای  پایه یک دادگستری و ۱۴ کارشناس حقوقی جهت ارائه خدمات حقوقی گرد هم آمدند. تمام پیگیری‌های مربوط به پرونده شما توسط وکلای متخصص و کارشناسان حقوقی این موسسه به بهترین شکل انجام می‌شود و نیاز به هیچ اقدامی از طرف شما نیست. تمامی پرونده‌های ارجاع شده به دادپویان توسط ۳ وکیل متخصص و مدیر حقوقی موسسه بررسی خواهد شد تا تمام راهکارهای حقوقی ممکن به اطلاع شما برسد. برای ارتباط با کارشناسان دادپویان با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۷۸۳۱ تماس گرفته یا به نشانی اینترنتی https://dadpouyan.vip مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه حقوقی دادپویان
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز