مزایای اجاره خودرو ون در سفرهای گروهی

برای بسیاری لذت سفر گروهی با در کنار هم بودن و همراهی گروهی تعریف می‌شود. به همین دلیل امروزه اغلب دوستداران سفرهای گروهی و تورهای گردشگری با اجاره خودروهای بزرگتر مثل خودروی ون سفری خوش برای هم‌سفران رقم می‌زنند. خودروی ون از جمله وسایل نقلیه عمومی است که ظرفیت آن در مقایسه با مینی باس‌ها و اتوبوس‌ها کمتر است اما این خودور با توجه به مزیت‌هایی که به آن اشاره می‌کنیم، برای سفرهای کوتاه مدت و حتی تورهای یک روزه گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزیت‌های اجاره خودرو ون و ویژگی‌های این وسیله برای سفرهای گروهی پرداخته است.

سفر اقتصادی با خودروی ون

خودروی ون نسبت به سایر خودروهای نقلیه عمومی کوچکتر است و به همین دلیل اجاره آن برای گروه‌هایی که تعداد نفرات کمتری دارند، باصرفه‌تر و اقتصادی‌تر است. بنابراین اگر گروه دوستانه یا خانوادگی کمتر از 20 نفر دارید و تصمیم به سفر گروهی گرفته‌اید، می‌توانید با اجاره خودرو ون سفری اقتصادی تجربه کنید. چون با کرایه یک خودروی ون، همه اعضای گروه با یک خودرو جا به جا می‌شوند و مبلغ کرایه بین همه اعضای گروه تقسیم می‌شود. این مبلغ در مقایسه با هزینه‌های سفر با خودروی شخصی بالطبع مبلغ ناچیزی خواهد بود.

سفر گروهی لذت بخش با اجاره خودروی ون

بیشترین لذت سفر گروهی به با هم بودن در طول مسیر است حتی اگر گروه‌های کوچکتری هم داشته باشید اعضای گروه دوست دارند که در طول سفر در کنار هم باشند. پس اگر گروه‌های چند نفره دوستانه یا خانوادگی دارید و یا حتی دو خانواده چهار نفره هستید که می‌خواهید سفر گروهی را تجربه کنید و در تمام لحظات سفر در کنار هم باشید، می‌توانید با کرایه ون که بنا به ظرفیت هر ون متغیر است، سفر گروهی لذت بخشی تجربه کنید. برای مثال اعضای یک گروه هشت نفره می‌توانند خودروی ونی اجاره کنند که ظرفیت کمتری دارد بنابراین انتخاب ون بر اساس تعداد اعضای گروه امکان‌پذیر است و همه می‌توانند با اجاره خودرو ون، سفری خاطره انگیز از کنار هم بودن در طول مسیر و سفر تجربه کنند.

دریان سفر امید

ایمنی سفر با خودروی ون

امروزه اغلب خودروهای ون مجهز به کیسه هوا در قسمت راننده و در خودروهای پیشرفته‌تر در بخش سرنشینان است و همین امر باعث می‌شود تا مسافران این خودرو با آسودگی خاطر بیشتری راهی سفر شوند. همچنین اغلب خودروهای ون مجهز به کمربند برای همه صندلی هستند و سرنشینان می‌توانند با بستن کمربند، سفری ایمن تجربه کنند. برای بسیاری از مسافران معیار امنیت و ایمنی خودرو برای سفر بسیار اهمیت دارد به همین دلیل اجاره خودرو ون از این جهت نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مصرف سوخت کمتر با خودروی ون

بسیاری از اهالی سفر و به خصوص تورهای طبیعت گردی طرفدار رعایت مسائل محیط زیستی در طول سفر هستند. خودروی ون نسبت به وسایل نقلیه بزرگتر سوخت کمتری دارد و از اینرو انتخاب مناسبی برای علاقمندان به این موضوع است. از طرفی در سفر گروهی، مصرف سوخت در مقایسه با مصرف خودروی شخصی نیز کاهش می‌یابد و مصرف سوخت خودروی ون در بین اعضای همه گروه تقسیم می‌شود و از این جهت نیز باعث کاهش هزینه سفر می‌شود. بنابراین خودروی ون در مقایسه با سایر وسایل نقلیه و همچنین خودروهای شخصی مصرف سوخت باصرفه تری دارد.

اجاره خودرو ون برای سفرهای دورن شهری

اجاره خودرو ون برای بازدیدها و گردش‌های درون شهری نیز بسیار مناسب است. تردد و رفت و آمد خودروی ون در شهر بسیار آسان‌تر و هزینه اجاره آن نسبت به خودروهای بزرگتر باصرفه‌تر است. اجاره ون برای برنامه‌های تفریحی و بازدیدهای علمی مدارس و آموزشگاه‌‌های خصوصی به دلیل اینکه امکان جا به جایی بیست نفر و کمتر را دارند باصرفه‌تر است. همچنین راحتی و ایمنی خودروی ون در مقایسه با خودروهای نقلیه عمومی بزرگتر برای سفرهای درون شهری بیشتر است.

اجاره خودرو ون از سایت «پی سپار»

سامانه پی سپار با تجربه 25 ساله این شرکت در زمینه کرایه انواع خودرو خدمات خود را در این حوزه به مشتریانی از سراسر ایران ارائه می‌دهد. اجاره خودرو، تامین وسیله نقلیه و کرایه اتومبیل برای ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، تورهای گردشگری و افراد از جمله خدمات اصلی این سایت است.

علاقمندان برای کرایه خودرو می‌توانند به سایت پی سپار به آدرس peysepaar.com  مراجعه و یا با شماره تلفن 09904040515 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی سپار
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان