مروری بر گزارش عملکرد 6 ماهه اول سال تسلا کالا در سال 1402

تجهیزات برق صنعتی تسلا کالا-کاماپرس
ژیوار

تسلا کلاً مرجع فروش آنلاین تجهیزات برق صنعتی، گزارشی بر مبناي عملکرد 6ماهه اول سال 1402 منتشر کرد که در این گزارش به دستاوردها و آمارهای جامع در زمینه فروش محصولات برق صنعتی، مهمترین چالش‌ هاي گذرانده شده، اقداماتی که در زمینه توسعه بازار انجام شده و پیش‌بینی این شرکت از 6 ماه دوم سال 1402 اشاره شده است.

همانطور که می‌دانید قیمت محصولات تجهیزات برق صنعتی رابطه مستقیمی با قیمت ارز دارد که همین مسئله باعث ایجاد چالش و نوسانات در شرکت‌های فروش آنلاین می‌شود.

پرفروش ترین محصولات در تسلا کالا

دلیل استقبال مشتریان از سیم و کابل کیفیت برندهای مرغوب در سایت، دسته‌بندی قیمت‌ها در رنج‌های مختلف، اطلاعات فنی کامل و جامع بودن این دسته محصول است.

مهم‌ترین اقدامات نیمه اول سال 1402

قطعاً هر شرکتی باتوجه‌به نیاز خود اقداماتی را در راستای بهبود و پیشرفت کارکنان خود می‌کند اگر بخواهیم به تفکیک امور انجام‌شده در تسلا کالا را بشماریم به شرح زیر است:

  • حوزه توسعه بازار: مهم‌ترین فعالیت این حوزه را می‌توان شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت برق، نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، شرکت در نمایشگاه صنعت برق اروپا و نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی دانست. تسلا کالا توانسته در این حوزه با جذب منابع انسانی مجرب و متخصص، تأمین‌کنندگان و مهندسین زیادی را به سمت خود جذب کند.
  • منابع انسانی: در ابتدای سال با تکمیل نیروی انسانی برای حوزه منابع انسانی تسلا کالا توانست در جذب نیرو فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های معتبر، در حوزه فروش، بازرگانی، محتوا بسیار موفق بود و باعث اشتغال‌زایی گسترده‌ای در این زمینه شده است.
  • تولید و توزیع محصول: در ابتدای امسال حدود 3500 محصول در سایت تسلا کالا منتشر شده بود که باهمت تیم محتوا، منیجر محصولات و تیم مارکتینگ در پایان شهریورماه 1402 به بیش از 4500 محصول رسیده است که خود دستاوردی شگفت است. تمامی این محصولات دارای اطلاعات فنی اعم از گارانتی، ابعاد، شکل ظاهری، وزن و موارد این چنینی است. همچنین مقالات متعددی در زمینه‌های مختلف حوزه برق از جمله استانداردهای تابلو برق، معرفی برندهای باکیفیت و به‌روز دنیا، در مجله تخصصی برق منتشر شده است. در زمینه توزیع محصولات این شرکت به سراسر ایران با انواع وسایل نقلیه عمومی، تیپاکس و پست تجهیزات مشتریان را به‌صورت فوری و دراسرع‌وقت تحویل می‌دهد.
  • بازاریابی و فروش: قطعاً در یک فروشگاه اینترنتی، همه واحدها در راستای فروش بهتر در تلاش هستند در ۶ماهه اول 1402 با 5 درصد سود نسبت به همین زمان در سال 1401 رکورد بسیار خوبی را در زمینه فروش زد که قطعاً این رکورد نتیجه اعتماد مشتریان گرامی به تسلا کالا است. تسلا کالا با قراردادن کدهای تخفیف برای مشتریان ویژه یا آپشن‌هایی نظیر ارسال رایگان و قرعه‌کشی بین مشتریان ویژه و طلایی جوایز ارزنده را در نظر گرفته است.
  •  غرفه تسلا کالا در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز- کاماپرس

موفق‌ترین عملکرد و دستاورد

شاید بتوان مهم‌ترین دستاورد در 6 ماه اول سال 1402 را ایجاد چارچوب‌های سازمانی، تهیه هندبوک و بهبود عملکرد بازدهی و بهینه‌سازی، ارتقا سیستم‌ها و اینترنت، پشتیبانی سایت، جذب نیروی متخصص و اجرای برنامه‌های آموزشی برای پرسنل، بازدید از مراکز صنعتی، ساخت ویدئوهای آموزشی در فضای مجازی و افزایش انبار، محصولات بخشی از دستاوردهای امسال بوده است.

دریان سفر امید

اهداف و چالش‌ها

هر شرکتی قبل از شروع سال هدف‌گذاری‌های خاص خود را در نظر می‌گیرد. این اهداف به دو بخش کوتاه‌مدت و بلندمدت تقسیم می‌شوند. در 6 ماه اول سال 1402 باهدف گسترش انبار و فضای دفتر و همچنین جذب نیروی انسانی، توانستیم به اهداف خود در این زمینه برسیم. قطعاً اهداف تسلا کالا برای نیمه دوم سال بسیار بزرگ‌تر خواهد بود.

مهم‌ترین چالش تسلا کالا در نیمه اول سال نوسانات ارز و اینترنت و عدم رعایت دستورالعمل‌های درون‌سازمانی بوده است. برای نیمه دوم سال با قراردادن است راهبُردهای جدید در زمینه‌های مختلف سعی در حل چالش‌های نیمه اول سال خواهیم بود.

انتهای پیام

مرتبط با : تسلاکالا
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز