مردی که می‌گفتند معاون اول پزشکیان می‌شود ، به خانه رفت

ژیوار

از اولین روز انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور گمانه‌زنی‌ها برای چینش اعضای کابینه آغاز شد.

به گزارش کاماپرس، در این میان، گزینه‌های متعددی از جمله اسحاق جهانگیری، محمدجواد ظریف، علی لاریجانی، علی طیب‌نیا، محمد مخبر و علی عبدالعلی‌زاده به عنوان چهره‌هایی برای نشستن روی صندلی معاون اولی مطرح بود.ع

لی عبدالعلی‌زاده، که رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان هم بود به دلیل سابقه رفاقت طولانی با وی و همچنین سابقه وزارت و استانداری، از شانس بالایی برخوردار بود؛ اما او به همه گمانه‌زنی‌ها پایان داد و به محض پایان مراسم تحلیف با انتشار بیانیه‌ای راهی خانه شد و از ورود دوباره به دولت خودداری کرد.

این دوست قدیمی پزشکیان در بیانیه خود نوشت: من نیز که به عنوان سربازی کوچک برای نقش آفرینی در انتخابات از سوی برادر ارجمندم جناب دکتر مسعود پزشکیان دعوت شدم، از همان روز نخست گفتم که برای برگزاری انتخابات آمده و پس از پایان آن، به زندگی روزانه خود برخواهم گشت.

دریان سفر امید

او ادامه داد که پس از پایان برنامه تنفیذ ماموریت خود را پایان یافته دیدم و به زندگی روزمره بازگشتم. خدای یکتا را سپاسگزارم که یاری فرمود تا به کمک‌ برادران و خواهران عزیزم در ستاد مرکزی انتخابات و ستادهای گسترده در پهنه سرزمین و حضور پرشور مردم شریف ایران عزیز به پیروزی بزرگ و شیرینی رسیده و برادر عزیزمان جناب دکتر پزشکیان را در جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران ببینیم.

در انتهای این بیانیه آمده است: از همه همراهان و یارانم سپاسگزاری کرده و برای «دولت مسعود ایران» به‌ویژه جناب دکتر پزشکیان از خداوند مهربان  تندرستی و موفقیت های روزافزون آرزومندم.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز