مراحل دریافت ویزای انگلیس

ویزای انگلیس - کاماپرس
ژیوار

انگلیس دارای معتبرترین دانشگاه‌های جهان و فرهنگ‌های مختلف است. این کشور با در اختیار داشتن مکان‌های دیدنی متعدد و جاذبه‌های طبیعی، همواره مورد توجه مردم سراسر دنیا بوده است. البته برای سفر به این کشور باید ویزای انگلیس داشت.

کاماپرس در این گزارش انواع ویزای انگلیس و مراحل دریافت آن را بررسی کرده است.

انواع ویزای انگلیس

ویزای کار: متقاضیان می‌توانند با ویزای کار موقت و دائمی به انگلستان سفر کنند که برای دریافت این ویزا، داشتن نامه درخواست از طرف کارفرما برای کار در این کشور الزامی است. هم‌چنین کارفرما باید مورد تایید وزارت این کشور باشد. متقاضیان می‌توانند با مشاغلی مربوط به حوزه بازیگری، موسیقی یا کارآموزی ویزای کاری کوتاه مدت انگلیس دریافت کنند.

ویزای توریستی: این ویزا برای افرادی که با قصد تفریح، درمان پزشکی یا شرکت در جلسات به انگلیس سفر می‌کنند، صادر می‌شود. دارندگان این ویزا می‌توانند شش ماه، دو سال یا پنج سال به صورت چندبار ورود در این کشور اقامت داشته باشند. البته با ویزای توریستی نمی‌توان در انگلیس مشغول به کار شد.

ویزای تحصیلی: ویزای تحصیلی انگلیس دارای سه نوع مختلف است. نوع اول مربوط به متقاضیان بالای 16 سال است که در کوتاه مدت و به قصد شرکت در دوره زبان وارد این کشور می‌شوند. نوع دوم ویزای تحصیلی به کسانی که نامه پذیرش از دانشگاه معتبر انگلیس داشته باشند، تعلق می‌گیرد. سومین ویزای تحصیلی انگلیس نیز برای افراد چهار تا 17 ساله‌ای است که می‌خواهند دوره پیش دبستانی تا دبیرستان را در این کشور بگذرانند.

دریان سفر امید

از دیگر ویزاهای انگلیس می‌توان به ویزای تجاری، ویزای بازدید از خانواده و ویزای ترانزیت اشاره کرد که در مورد آخری، افراد با دریافت ویزای ترانزیت می‌توانند تا 48 ساعت در این کشور اقامت داشته باشند.

ویزای انگلیس - کاماپرس

فرآیند درخواست ویزای انگلیس

متقاضیان دریافت ویزای انگلیس در ابتدا باید هدف خود از سفر به انگلیس را مشخص و با توجه به نوع ویزا مدارک مربوط به آن را تهیه کنند. پس از آن باید فرم پر شده درخواست آنلاین ویزا را با مدارک و رسید پرداخت هزینه برای سفارت انگلیس ارسال کنند. متقاضی دریافت انواع ویزای این کشور پس از ارسال مدارک می‌بایست وقت سفارت انگلیس بگیرد و برای ثبت اطلاعات بیومتریک در سفارت حضور پیدا کند.

فرد متقاضی باید هدف خود از سفر به انگلیس را به طور کامل توضیح دهد. مشخص کردن محل اقامت و جزئیات سفر نیز از موارد مهم ارائه به سفارت انگلیس به شمار می‌رود. ارائه مدارکی مبنی بر عدم سوء پیشینه و اثبات توانایی مالی در طول اقامت نیز الزامی است. متقاضیان ویزای توریستی انگلیس می‌بایست هتل محل اقامت و بلیط هواپیما را برای سفارت ارسال کنند. هم‌چنین افراد متقاضی ویزای کاری باید نامه درخواست کارفرما و متقاضیان ویزای تحصیلی نیز نامه پذیرش از دانشگاه را به سفارت انگلیس ارائه دهند.

زمان رسیدگی به درخواست ویزای انگلیس

بدیهی است که زمان بررسی درخواست ویزا به نوع و سفارت بستگی دارد. این زمان از هنگامی که متقاضی برای ثبت اطلاعات به سفارت مراجعه می‌کند، شروع می‌شود. مدت زمان رسیدگی به ویزای توریستی و تحصیلی معمولا شش هفته است که متقاضیان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافه در اولویت بررسی درخواست ویزا قرار گیرند.

ویزای انگلیس - کاماپرس

دلایل ریجکت شدن ویزای انگلیس

سفارت انگلیس می‌تواند به دلیل ارائه اطلاعات ناقص یا اشتباه، ویزای متقاضی را ریجکت یا رد کند. در صورتی که متقاضی بودجه کافی برای اقامت در انگلیس یا حداقل مدرک سطح زبان نداشته باشد، امکان رد ویزای او وجود خواهد داشت. هم‌چنین وجود مشکلات پزشکی جدی و نداشتن سابقه سفر می‌تواند موجب رد شدن ویزا توسط سفارت این کشور شود. زیرپا گذاشتن قوانین اقامت در انگلیس در سفرهای قبلی توسط متقاضی نیز می‌­تواند منجر به رد درخواست وی شود.

چگونگی دریافت اقامت دائم انگلیس

متقاضیان دریافت اقامت دائم انگلیس باید حداقل دو تا پنج سال در این کشور زندگی کرده باشند. متقاضیان با در اختیار داشتن دعوت نامه از اعضای خانواده یا ازدواج با فرد مقیم انگلیس می‌توانند برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنند.

دریافت ویزای تجاری انگلیس با ایده کسب و کار، راحت ترین مسیر برای دریافت اقامت دائم این کشور است. متقاضیان دریافت اقامت دائم انگلیس می‌بایست سطح زبان قابل قبول به همراه تمکن مالی برای اقامت در این کشور داشته باشند.

ویزای انگلس - کاماپرس

دریافت ویزای انگلیس با «تکماه تراول»

تکماه تراول با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب، بهترین خدمات را برای اخذ ویزای انگلیس به متقاضیان عرضه می‌کند. متقاضیان دریافت ویزای انگلیس می‌­توانند به وبسایت https://takmahtravel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­‌های 02188581915 و 09912015862 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکماه تراول
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز