مدارک لازم برای سفر با تور اروپا تابستان 1403

تور اروپا - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اروپا، یکی از زیباترین و پیشرفته‌ترین قاره‌‌های جهان بوده که به واسطه فرهنگ‌‌های متنوع همچنین آب ‌و هوای مناسب، هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری است. تور اروپا  نیز از پرطرفدارترین تورهای تابستانی است چراکه آب‌ و هوای قاره اروپا در فصل تابستان بسیار معتدل و مناسب است و همین امر باعث حضور افراد زیادی از سراسر جهان به‌ویژه قاره‌‌های گرم‌تر مانند آسیا در این تور می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی انواع تور اروپا، مدارک مورد نیاز برای آن و نحوه اخذ ویزای شینگن می‌پردازد.

آشنایی با انواع تور اروپا

تور اروپا تابستان ۱۴۰۳ معمولا در دو نوع ترکیبی و تکی قابل اجرا است. در نوع تکی شرکت‌کنندگان بسیاری در یک تور بزرگ، به یکی از کشورهای اروپایی مانند تور فرانسه سفر کرده و از جاذبه‌های آن دیدن می‌کنند اما در تور ترکیبی اروپا گردشگران می‌توانند از چندین کشور مانند  انگلیس و فرانسه به صورت ترکیبی در این قاره بازدید کنند. تورهای ترکیبی معمولاً محبوبیت بیشتری میان گردشگران دارند. شرکت در این تورها با وجود هزینه‌ی بالا، مزایای فراوانی برای گردشگران نیز دارد. در این دسته از تورها مدت‌ زمان طولانی‌تری دارند و می‌توانند از مناطق بیشتری دیدن کنند. به علاوه این تورها معمولاً کم‌جمعیت بوده و گردشگران آسایش بیشتری خواهند داشت. در تورهای ترکیبی معمولا امکانات فراوانی در اختیار گردشگران قرار داده شده و می‌توانند در لوکس‌ترین هتل‌ها اقامت داشته باشند. در تور اروپا تابستان 1403، تفریحات تابستانه بیش ‌از هر چیزی مورد توجه گردشگران است. هر فرد بسته به سلیقه خود می‌تواند از تورهای ترکیبی استفاده کند. به عنوان نمونه یکی از تورهای ترکیبی پرطرفدار تور اروپا تابستان 1403 برای ، انگلیس و فرانسه است که هر ساله افراد بسیاری از خدمات آن استفاده می‌کنند چراکه کوه‌پیمایی، داشتن تفریحات آبی، قایق‌ سواری در کانال‌‌های آبی و … از خدماتی است که می‌توانند در تور اروپا از آن بهره ببرند. تور اروپا - کاماپرس

مدارک لازم برای سفر با تور اروپا

برای سفر با تور اروپا به برخی مدارک برای دریافت ویزای شینگن نیاز خواهید داشت. این مدارک باید چند ماه قبل از سفر جمع‌آوری شده تا ویزای شما به‌ موقع صادر شود. لازم به ذکر است مدارک شما باید کامل باشد تا سفارت درخواست صدور ویزا و شرکت در تور اروپا شما را ریجکت نکند. کارت واکسن کرونا، گواهی تمکن ‌مالی، رسید گردش حساب چند ماه اخیر، کارت ملی، شناسنامه، بلیت رفت و برگشت هواپیما، پرینت رزرو هتل، حدود ۳۰۰ یورو برای هزینه‌ی ویزا، تکمیل فرم درخواست ویزا، دو قطعه عکس پاسپورتی، گذرنامه‌های قبلی و فعلی با حداقل ۷ ماه اعتبار همچنین مدارک شغلی از موارد مورد نیاز برای سفر با تور اروپا است.

نحوه دریافت ویزای شینگن برای سفر با تور اروپا

شینگن یک ویزای توریستی بوده که با دریافت آن می‌توانید به ۲۶ کشور عضو پیمان شینگن سفر کنید. با دریافت این ویزا سفر به کشورهایی مانند فرانسه، انگلیس، ، اسپانیا، آلمان، سوئیس و… برای شما امکان‌پذیر خواهد بود. برای دریافت ویزای شینگن و شرکت در تور اروپا تابستان 1403، ابتدا باید به سفارت یا کنسولگری یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن مراجعه کنید. اگر کنسولگری هر یک از این کشورها برایتان ویزا صادر کنند، ورود شما به تمامی کشورهای عضو پیمان شینگن مجاز خواهد بود. برای اخذ ویزای شینگن جهت شرکت در تور اروپا تابستان 1403 ابتدا باید به‌ ‌صورت آنلاین فرم درخواست ویزا را پر کرده و آن را پرینت بگیرید. سپس باید وقت مصاحبه از سفارت را دریافت کنید و در تاریخ تعیین‌ شده به سفارت کشور مورد نظر مراجعه کنید. لازم به ذکر است مدارک گفته‌ شده را باید هنگام مراجعه به سفارت ارائه دهید تا بررسی شوند. اگر واجد شرایط دریافت ویزای شینگن بوده و مدارکتان کامل باشد، ویزا در مدت 1 تا 3 ماه صادر شده و می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در تور اروپا تابستان 1403 شرکت کند.

سفر با تور اروپا تابستان 1403 همراه با “اوج آرام”

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام در ســال 1396 فعالیت خود را به صورت تخصصی و رسمی با اهداف ارائه خدمات باکیفیت، احترام به مراجعه‌کنندگان همچنین پیگیری‌های مستمر جهت تسریع نتیجه درخواست افراد آغاز کرد. این مجموعه علاوه بر ارائه‌ی تورهای آسیایی، اروپایی و قاره آمریکا در فصول شلوغ صنعت گردشگری در ایران مانند بهار و تابستان نیز با چارتر کردن پرواز به کشور ترکیه به‌ویژه شهرهای ساحلی، خدمات مناسب و باکیفیتی را ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب اوج آرام و انجام امور خود به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید با شماره تلفن 02145419 تماس گرفته یا به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، پلاک ۲۰ مراجعه کنید. همچنین برای تسریع فرآیند ارتباط می‌توانید به نشانی اینترنتی https://oujaram.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز