محصول جدید ابرآروان / توسعه محصول در فضای ابری

ابرآروان-کاماپرس
ژیوار

ابرآروان محصولی جدید را برای ساده‌تر کردن کار توسعه‌دهندگان، کارشناسان دواپس، مدیران سیستم و مهندسان زیرساخت در توسعه و مدیریت یکپارچه سرویس‌های ابری رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس با استفاده از شل ابری آروان می‌توان کارهای توسعه‌ اپلیکیشن، مدیریت سیستم و زیرساخت را در هر دستگاهی انجام داد. این محصول ترکیبی از یک ترمینال سفارشی سازی شده آنلاین و محیط توسعه یکپارچه است. با محیط یکسان توسعه‌ محصولی که این شل ابری ارائه می‌کند، موقعیت مناسبی برای آموزش آنلاین فراهم شده است.

بهره‌مندی از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف، افزونه‌های وی‌اس کد گوناگون و بسته‌های نرم‌افزاری لینوکس ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول هستند. به این ترتیب تنها با کلون کردن سورس کد بر روی شل ابری و ران کردن پروژه می‌توان کار توسعه و مدیریت سرویس‌های ابری را انجام داد. به‌علاوه محیط مناسبی برای تست کدها است.

ویژگی‌های شل ابری آروان

اولین ویژگی این محصول سازگاری با ای‌پی‌آی و سی‌ال‌آی ابرآروان است؛ بنابراین قابلیت‌های مختلف محصولات آروان را می‌توان در‌ کم‌ترین زمان و به‌شکل یکپارچه و امن در این کلاد شل مورد استفاده قرار داد. امکانات این محصول را می‌توان در هر زمان، هر جا و با استفاده از مرورگرهای مختلف استفاده کرد.

دریان سفر امید

با توجه به اینکه این محصول محیط توسعه آنلاین دارد، میزان منابع لپ‌تاپ یا کامپیوتر اهمیتی برای توسعه محصول ندارد. با استفاده از نسخه پی‌دبلیو‌ای کلاد شل می‌توان توسعه سرویس‌ها را در تلفن همراه یا تبلت انجام داد. شل ابری آروان می‌تواند داده‌ها، تغییرات آن‌ها و پیکربندی‌های اتجام شده را در حجم دل‌خواه ذخیره‌سازی دائمی کند. تغییر کدهای موجود در مخزن گیت به‌شکل آنلاین و در کم‌ترین زمان دیگر ویژگی ممتاز محصول جدید ابرآروان است. وجود افزونه‌های مختلف وی‌اس کد به‌صورت پیش‌فرض از ویژ‌گی‌های شل ابری آروان است. به این ترتیب در بسیاری از مواقع نیازی به نصب افزونه جدید وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

ویژگی ممتاز این محصول امکان دسترسی به چت جی‌پی‌تی است. به این ترتیب می‌توان با استفاده از هوش مصنوعی سرویس‌ها مختلف را توسعه داد. با وارد کردن کلید ای‌پی‌آی چت جی‌پی‌تی در شل ابری آروان می‌توان به قابلیت‌های هوش مصنوعی دسترسی پیدا کرد. با استفاده از هوش مصنوعی می‌توان بهترین روش‌ها را در کم‌ترین زمان برای توسعه محصول به کار بست.

قیمت کلاد شل ابرآروان

نحوه قیمت‌گذاری این محصول به صورت پرداخت هزینه بر اساس مصرف است. با توجه به نحوه قیمت‌گذاری این محصول می‌توان از آن برای مصارف مختلف همانند تست کم‌هزینه سرویس تا توسعه محصول استفاده کرد. امکان کاهش یا افزایش هزینه‌ها در هربار اجرای این شل وجود دارد؛ به این ترتیب می‌توان هزینه‌ها را مدیریت کرد. در هر ماه می‌توان تا 5 ساعت به‌صورت رایگان از بسته 8 هسته‌ای و دیسک 40 گیگابایت استفاده کرد.

کاربرد شل ابری آروان برای آموزشگاه‌ها

یکسان نبودن سیستم‌های دانش‌پذیران، تفاوت سیستم‌عامل‌های آن‌ها یا عدم دسترسی به سیستم با منابع کافی از چالش‌های آموزشگاه‌های برنامه‌نویسی است. محصول جدید ابرآروان این مشکلات را برطرف کرده؛ چراکه محیطی یکسان را برای آموزگاران و دانش‌پذیران برنامه‌نویسی فراهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : آروان‌کلاد
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز