5 هارد اکسترنال محبوب حرفه ای ها + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

این روزها هارد دیسک‌های اکسترنال جای سایر دستگاه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات همانند دی وی دی‌ها را گرفته‌اند. بیشتر افراد حرفه‌ای که در حوزه‌هایی چون تولید محتوا، برنامه نویسی و گرافیک فعالیت می‌کنند، از هارد دیسک‌های اکسترنال برای ذخیره‌سازی و جابجایی دیتا استفاده می‌کنند. دلیل این موضوع را باید در دوام و امنیت این دستگاه‌های ذخیره‌سازی در مقایسه با سایر محصولات قدیمی‌تر دانست.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش 5 هارد اکسترنال محبوب برای حرفه‌ای‌ها را به همراه قیمت روز هر دستگاه معرفی می‌کند.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro محبوب‌ترین وسیله ذخیره‌سازی اطلاعات برای حرفه‌ای‌ها محسوب می‌شود. این هارد با دو ظرفیت یک و 2 ترابایت به بازار عرضه شده است. در واقع ای دیتا با توجه به فروش بالای مدل HD710 نسخه پیشرفته‌تری از این مدل پرفروش را به عنوان مدل Pro تولید کرده است.

این هارد دارای استانداردهای IP68 است و یک محصول کاملا ضد ضربه، ضد آب و ضد گرد و غبار محسوب می‌شود. همین موضوع می‌تواند به شما اطمینان دهد که اطلاعات شما در امنیت کامل قرار خواهند داشت.

مدل یک ترابایت هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro به قیمت 3 میلیون و 200 هزار تومان و مدل 2 ترابایت آن به قیمت 4 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro

هارد اپیسر مدل AC236

این هارد اکسترنال یکی از محکم‌ترین و زیباترین هاردهای موجود در بازار است که به همراه یک کیف زیبا برای محافظت‌ بیشتر به فروش می‌رسد. ظرفیت این مدل هارد اپیسر 2 ترابایت است. AC236 می‌تواند از چند رابط مختلف USB به سایر دستگاه‌ها متصل شود. سرعت انتقال داده با استفاده از رابط USB 2  حدود 480 مگابایت و با استفاده از رابط USB 3.2 تا 5 گیگابایت است. از این نظر می‌توان این هارد را یکی از سریعترین مدل‌های بازار دانست.

هارد اپیسر مدل AC236 هم اکنون به قیمتی حدود 4 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

هارد اپیسر مدل AC236

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A15

این هارد اکسترنال از برند سیلیکون پاور نیز یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های ذخیره‌سازی از نظر حرفه‌ای‌ها است. ظرفیت 2 ترابایتی این محصول از هر نظر ایده‌آل بوده و دارای نشانگر LED برای نمایش نحوه انتقال اطلاعات روی دستگاه است. همچنین این هارد دارای یک کلید برای تهیه آنی و خودکار پشتیبان از محتویات هارد است تا اطمینان شما را از نگهداری اطلاعات بالاتر ببرد.

هارد سیلیکون پاور مدل Armor A15 با قیمتی حدود 4 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A15

هارد وسترن دیجیتال مدل My Passport

وسترن دیجیتال نیز یکی از محبوب‌ترین مدل‌های هارد اکسترنال را با دو ظرفیت یک و 2 ترابابتی روانه بازار کرده است. ابعاد کوچک و ظرافت این هارد آن را به یک مدل زیبا با وزن کم برای حمل و نقل آسانتر تبدیل کرده است. این هارد تنها از طریق پورت USB3 به سایر دستگاه‌ها متصل می‌شود. پشتیبانی از رمزگذاری 256 بیتی AES این هارد را به یکی از امن‌ترین‌ هاردهای بازار تبدیل کرده است.

هارد دو ترابایتی وسترن دیجیتال مدل My Passport به قیمت 3 میلیون و 700 هزار تومان و مدل یک ترابایتی آن به قیمت 2 میلیون و 700 هزار تومان در حال فروش است.

هارد وسترن دیجیتال مدل My Passport

هارد توشیبا مدل Canvio Basics

در صورتی که به دنبال هارد 2 ترابایتی اقتصادی با قیمت پایین‌تر نسبت به سایر برندهای بازار هستید، می‌توانید هارد توشیبا مدل Canvio Basics را خریداری کنید. این هارد نیز از طریق پورت پرسرعت USB3 به سایر دستگاه‌ها متصل شده و دارای LED نشانگر وضعیت است. از این هارد می‌توان در دو سیستم عامل ویندوز و مکینتاش به راحتی استفاده کرد.

هارد توشیبا مدل Canvio Basics به قیمت 3 میلیون و 400 هزار تومان در بازار عرضه شده است.

هارد توشیبا مدل Canvio Basics

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز