محبوب ترین لپ تاپ های لنوو + قیمت روز

لپ‌تاپ‌های لنوو با طراحی‌های زیبا و متنوع و همچنین کیفیت ساخت بالا و قیمت‌های مناسب‌شان، توانسته‌اند جای خود را در بین برندهایی که بیشترین لپ‌تاپ‌های جهان را به فروش می‌رسانند، پیدا کنند. این برند چینی در سال میلادی گذشته موفق شد 69 میلیون لپ‌تاپ در سراسر جهان بفروشد که این محبوبیت این دستگاه‌ها را نشان می‌دهد.

با این حال، خرید لپ‌تاپ‌های لنوو با توجه به قیمت‌های متغیرشان می‌تواند کار دشواری باشد. برای مقایسه مدل‌ها و اطلاع بیشتر از قیمت‌ روز لپ ‌تاپ لنوو می‌توانید به سایت سبیت مراجعه کنید.

چرا لنوو بخریم؟

قیمت‌ها و کاربردهای لپ‌تاپ‌های لنوو بسیار متنوع هستند. به طوری که در فهرست محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های لنوو می‌توانید لپ‌تاپی با قیمت 10 میلیون تومان و 53 میلیون تومان را کنار هم ببینید. لنوو برای افرادی با بودجه‌ها و نیازهای مختلف، لپ‌تاپ‌های متنوعی تولید می‌کند تا همه بتوانند  لپ‌تاپی مناسب داشته باشند. کنار این تنوع، کیفیت ساخت و دوام لپ‌تاپ‌های این برند رضایت‌بخش است و باعث می‌شود این کالاها محبوبیت و فروش بیشتری داشته باشند.

کاماپرس در ادامه محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های لنوو را معرفی می‌کند.

معرفی محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های لنوو + قیمت روز لپ‌تاپ

1- لپ‌تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 3 15IGL05 81WQ-X

قیمت این لپ‌تاپ در لحظه تهیه گزارش 11 میلیون و 870 هزار تومان است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی 60 هرتز و وضوح تصویر فول اچ دی، کیفیت مناسبی را ارائه می‌دهد. پردازنده مرکزی 2 هسته‌ای این لپ‌تاپ برای کارهای روزانه مثل وب گردی، تماشای فیلم و شرکت در کلاس‌های آنلاین، مناسب است. باتری این لپ‌تاپ لنوو بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد. وزن 1.75 کیلوگرمی این لپ‌تاپ برای حمله روزانه گزینه مناسبی است.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ لنوو-کاماپرس

2- لپ‌تاپ 17.3 اینچی لژیون 5 لنوو مدل LEGION 5 17ITH6H-WA

قیمت این لپ‌تاپ گیمینگ 52 میلیون و 970 هزار تومان است. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز لپ‌تاپ می‌توانید از سایت سبیت کمک بگیرید. صفحه نمایش 17.3 اینچی این لپ‌تاپ لنوو با نرخ نوسازی 144 هرتز‌ کاملا مناسب گیمینگ است. پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای در کنار کارت گرافیکی مدل RTX3060 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی، علاوه بر گیمینگ برای نصب و اجرای برنامه‌های سنگین مهندسی و طراحی و همچنین برای برنامه‌نویسی مناسب است. وزن 2.4 کیلوگرمی این لپ‌تاپ برای حمل روزانه گزینه ایده‌آلی نیست. باتری این لپ‌تاپ لنوو بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد.

لپ تاپ لنوو-کاماپرس

3- لپ‌تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 3 15ITL6-I

قیمت این لپ‌تاپ لنوو 26 میلیون و 270 هزار تومان است. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی 60 هرتز برای انجام کارهای روزانه گزینه مناسبی است و پردازنده مرکزی 4 هسته‌ای این دستگاه هم عملکرد خوبی را در این زمینه به نمایش خواهد گذاشت. وزن 1.65 کیلوگرمی این لپ‌تاپ کاملا برای حمل روزانه مناسب است و می‌تواند برای دانشجویان گزینه مناسبی باشد. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ سبک بین 1 تا 3 ساعت است.

لپ تاپ لنوو-کاماپرس

4- لپ‌تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 3 15IGL05-Q

قیمت این لپ‌تاپ مقرون به صرفه 9 میلیون و 870 هزار تومان است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ لنوو با نرخ نوسازی 60 هرتز و وضوح تصویر اچ دی، کیفیت قابل قبولی را ارائه خواهد داد. پردازنده  مرکزی 2 هسته‌ای این لپ‌تاپ عملکرد مناسبی برای انجام کارهای روزانه دارد. وزن 1.75 کیلوگرمی این لپ‌تاپ برای جا به جایی مداوم مناسب است و برای دانشجویان هم گزینه خوبی است. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ لنوو بین 2 تا 4 ساعت است. این لپ‌تاپ با توجه به قیمت و کارکردش یک لپ‌تاپ مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان به شمار می‌رود.

لپ تاپ لنوو-کاماپرس

5- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ لنوو مدل Ideapad GAMING 3 15IAH7-W

قیمت این لپ‌تاپ گیمینگ 41 میلیون و 870 هزار تومان است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح تصویر فول اچ دی، کیفیت بالایی را به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده مرکزی 10 هسته‌ای در کنار کارت گرافیکی مدل RTX3050 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی، این لپ‌تاپ را برای گیمینگ، برنامه‌نویسی و نصب و اجرای نرم‌افزارهای طراحی و مهندسی مناسب می‌کند. باتری این لپ‌تاپ گیمینگ بین 1 تا 3 ساعت شارژدهی دارد.

لپ تاپ لنوو-کاماپرس

سبیت

این فروشگاه عرضه کننده لوازم الکترونیکی کار خود را در سال 1382 با فروش فیزیکی لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر آغاز کرد. سبیت که زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است، در سال 1395 فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنت، سابقه همکاری مستقیم با برندهای معتبری مثل ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی را هم در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌تاپ لنوو، می‌توانید به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز