محبوب ترین تورهای خارجی تابستان 1403 کدامند؟

تورهای تابستانی - کاماپرس
ژیوار

تعطیلات تابستان فرصت بسیار مناسبی برای سفرهای تفریحی و گردشگری فراهم می‌کند. افراد از طریق رزرو تور تابستانی می‌توانند بدون دغدغه سفر کنند و خاطرات خوشی برای خود رقم بزنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی محبوب‌ترین و شگفت‌انگیزترین تورهای تابستان پرداخته است.

تور مسقط

مسقط به عنوان یکی از زیباترین شهرهای عمان شناخته می‌شود که در آن خبری از آسمان‌ خراش‌ها نیست؛ با این حال، افراد می‌توانند از بهترین جاذبه‌های گردشگری عمان در تور تابستانی مسقط دیدن کنند. مسجد جامع سلطان قابوس، تالار اپرای سلطنتی، موزه بیت‌الزبیر و مسجد الخور از مهم‌ترین آثار دیدنی و تاریخی در تور مسقط به شمار می­‌روند. کورنیش مطرح (راهی که از پائین تپه تا بالای آن ادامه داشته باشد) که در شش کیلومتری ساحل خلیج عمان قرار گرفته، بهشت افرادی است که به دنبال تفریحات هیجان‌انگیز هستند. در کورنیش مطرح تعداد زیادی از پارک‌ها و جاذبه‌های دیدنی قرار دارد که آن را به یک منطقه ایده‌آل برای شب‎زنده‌داری تبدیل می‌کند.

هتل سزار یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های تور تابستانی مسقط است که در نزدیکی مسجد سلطان قابوس قرار دارد. هتل شرایتون نیز یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های مسقط است که به عنوان یکی از بلندترین ساختمان‌های شهر، دسترسی خوبی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری دارد. تور مسقط به مدت چهار شب و پنج روز اقامت در هتل برگزار می‌­شود و افراد از بیمه مسافرتی، ویزای توریستی و خدمات ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند خواهند شد.

تور تابستان - مسقط- کاماپرس

دریان سفر امید

تور آنتالیا

آنتالیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی ترکیه، سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران در تورهای تابستانی است. ساحل بلک، لارا، کمر، کنیالیتی و چیرالی به عنوان پربازدیدترین سواحل این شهر، بهترین مقاصد برای تفریح تابستانی محسوب می‌شوند. دروازه هادریان، اسکله قدیمی آنتالیا، مسجد ییولی، منار شکسته و آسپندوس نیز چند نمونه از منحصربه‌فردترین جاذبه‌های دیدنی آنتالیا در تورهای تابستانی است. آنتالیا پر از شگفتی برای گردشگران است و بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید مانند میگروس، تراسیتی، مارک و لند آو لجندز برای کاوش در آن وجود دارد.

تور آنتالیا به مدت شش شب و هفت روز اقامت در هتل با خدمات کامل، ترانسفر فرودگاهی و راهنمای فارسی زبان برگزار می‌شود. امکان اقامت در هتل بلکون، وایکینگ استار، گرند پارک، ایمپریال ترکیز ریزورت و اورنج کانتی وجود دارد که افراد بر اساس بودجه و سلیقه خود می‌توانند هتل مدنظر خود را انتخاب کنند.

تور تابستان، آنتالیا-کاماپرس

تور پاتایا

پاتایا 165 کیلومتر با بانکوک فاصله دارد و یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفرهای خارجی برای علاقه‌مندان به ساحل و تفریحات آبی است. در سواحل پاتایا با ماسه­های سفید امکان تجربه بسیاری از تفریحات آبی مانند شنا، غواصی، اسکی روی آب، موج‌سواری و قایق‌سواری وجود دارد. همچنین افراد در تور تابستانی پاتایا می‌توانند از معبد بودای بزرگ پاتایا دیدن کنند. یکی دیگر از چشم‌نوازترین جاذبه‌های دیدنی در پاتایا، بازار شناور بوده که فرصتی مناسب برای خرید از افراد محلی است.

تور پاتایا به مدت هفت شب و هشت روز اقامت در هتل­های تراولاگ، کادوس پارک، گرند دی نایت، ولکام پالازا و بوتیک سیتی به همراه صبحانه برگزار می‌شود و افراد از بیمه مسافرتی، ویزای توریستی و ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند می‌شوند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد قبل از رزرو تور پاتایا باید چک کنند، اعتبار حداقل هفت ماهه پاسپورتشان است.

تور تابستان، پاتایا - کاماپرس

تور هند

هند یکی از شگفت‌انگیزترین مقاصد گردشگری برای رزرو تور خارجی است و دهلی به عنوان دومین شهر پرجمعیت این کشور، برخی از منحصربه‌فردترین جاذبه‎های گردشگری را در خود جای داده است. قلعه سرخ، معبد نیلوفر آبی، بازار چاندنی چوک، مقبره همایون، قطب منار، باغ‌های لودی و معبد آکشاردارم از زیباترین جاذبه‌های گردشگری دهلی برای کاوش در تور تابستان به شمار می­‌روند.

آگرا یکی دیگر از شهرهای افسانه‌ای در تور هند است که به جاذبه معروف خود یعنی تاج محل شهرت دارد. علاوه بر آن مقبره اعتمادالدوله، مسجد جامع، پارک ملی کلادو، مقبره اکبر و سیکندرا از سایر آثار شگفت‌انگیز در تور تابستانی هند است.

تور تابستانی هند به مدت هفت شب و هشت روز اقامت در هتل به همراه صبحانه برگزار می‌شود و افراد با رزرو این تور خارجی از ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، سه گشت شهری و شش وعده ناهار بهره‌مند خواهند شد.

تور تابستان، هند- کاماپرس

رزرو تورهای خارجی از «آمیتیس تراول»

آژانس مسافرتی آمیتیس به عنوان مجری متخصص تورهای داخلی و خارجی مشغول فعالیت است و به عنوان نماینده رسمی هواپیمایی فری برد در ایران شناخته می‌شود. این مجموعه تعداد زیادی از باکیفیت‌ترین تورهای داخلی و خارجی را برگزار می‌کند. آمیتیس تعداد زیادی از پیکیج‌های تورهای خارجی را با ویژگی‌های مختلف ارائه می‌کند و متقاضیان می‌توانند بر اساس بودجه و سلیقه خود اقدام به رزرو آنها کنند. افراد از طریق رزرو تور از این مجموعه می‌توانند از امکاناتی مانند بیمه مسافرتی، رزرو هتل و هواپیما و ترانسفر برخوردار شوند و سفر تابستانی خاطرانگیزی برای خود رقم بزنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://amitistravel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 0211747  تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آمیتیس تراول
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز