محبوب ترین بازی جنگی بازار برای ps4 کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

محبوب‌ترین بازی جنگی برای PS4 را با ترکیبی از سبک‌های مختلف می‌توان پیدا کرد. علاوه بر داستان‌های نقش آفرینی و دلهره آور، بازی‌های مبارزه‌ای نیز پرطرفدار هستند و همگی را می‌توان در رده بازی‌های جنگی قرار دارد. این بازی‌ها اغلب برای سنین بالای 16 سال مناسب بوده و در آن‌ها خشونت زیادی تجربه می‌شود.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین بازی‌های جنگی بازار برای ps4 را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

بازی جنگی Red Dead Redemotion 2

این بازی جنگی با سبکی ماجراجویانه و با جهانی باز ارائه شده و 1 میلیون و 480 هزار تومان قیمت دارد. این محصول ps4 برای سنین بالای 18 سال مناسب بوده و دنیایی بزرگ و جذاب را پیش چشم مخاطبان قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این بازی جنگی تنوعی عالی در تعداد دشمنان داشته و از گرافیکی فوق العاده استفاده می‌کند. داستان بازی در مورد شخصیتی به نام ارتور مرگان است که با گروه خود مشغول پاک کردن جرم و جنایت شهر بوده و بازی مهیجی را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید:

بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat 11 Ultimate Edition

این بازی جنگی با سبک مبارزه‌ای طراحی شده و یکی از سبک‌های محبوب در بین بازیکنان را دارد که با قیمت 1 میلیون و 130 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول برای سنین بالای 18 سال مناسب بوده و در آن شخصیت‌های جدید و قابل توجهی مانند هارلی کویین و جوکر اضافه شده‌اند. در این بازی که گرافیکی بی‌نقص و جذاب دارد، می‌توان شخصیت پردازی عالی را مشاهده کرد.

بازی جنگی Bloodborne

بازی جنگی دیگری که توجه بازیکنان را به خود جذب کرده با نام بلادبورن شناخته می‌شود و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 980 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول برای بالای 16 سال مناسب بوده و در آن دنیایی بزرگ و زیبا به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر آن، این بازی با تنوع عالی دشمنان و گرافیک خوب در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. این بازی هیجان انگیز به عنوان گیم پلی سخت شناخته می‌شود که هر کسی سراغ آن نمی‌رود.

بازی جنگی Ghost of Tsushima Director’s Cut

این بازی ps4 با سبک اکشن ماجراجویی و مخفی کاری ارائه شده و با قیمت 1 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که برای بالای 18 سال مناسب است، با دنیای بازی بزرگ و دشمنانی متنوع طراحی شده و در آن امکان تجربه بسیاری از قابلیت‌های خاص وجود دارد. در انتهای این بازی انتخاب با خود بازیکن است که شخصیت اصلی را بکشد یا بگذارد تا زنده بماند. آزادی عمل در این بازی حسی فوق العاده در بازیکنان ایجاد می‌کند.

بازی جنگی Final Fantasy VII Remake

این بازی جنگی و اکشن با سبک RPG برای افراد بالای 16 سال مناسب بوده و با قیمت 1 میلیون و 740 هزار تومان به فروش می‌رسد. در این بازی که داستان سرایی و شخصیت پردازی بسیار فوق‌العاده‌ای دارد هدف اصلی نجات سرزمین است. این شاهکار با 40 ساعت بازی به اتمام می‌رسد و می‌تواند تجربه‌ای شیرین را برای مخاطبان رقم بزند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : آی گیمرایستگاه بازیمکس گیم
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “محبوب ترین بازی جنگی بازار برای ps4 کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز