محبوبیت آردا گولر بیش از رونالدو و امباپه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تجزیه و تحلیل صفحه ستارگان حاضر در جام ملت‌های اروپا نشان می‌دهد تعداد فالورهایی که آردا گولر در این مدت به دست آورده از رونالدو و امباپه بیشتر بوده‌ است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رسانه «گُل» تجزیه و تحلیل داده‌های مابین روز 13 ژوئن (روز پیش از آغاز یورو 2024) و 27 همین ماه (ساعاتی پس از خاتمه دوره گروهی این رقابت‌ها) نشان می‌دهد که آردا گولر ستاره ترک رئال مادرید در این مدت بیش از 1 میلیون فالور کسب کرده است. پس از گولر، رونالدو، بلینگام و امباپه در رده‌های بعدی افزایش فالور قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

هرچند هر سه نفر این بازیکنان از گولر بیشتر فالور دارند اما گولر با سرعتی بالا فالور کسب می‌کند.

دلیل محبوبیت گولر

ملی‌پوش جوان ترکیه با گل درخشانی که در مقابل گرجستان به ثمر رساند، نگاه همه را به خود جلب کرد. از این گذشته، گولر نقشی اساسی را در صعود ترکیه به مرحله بعد ایفا کرد. عملکرد خوب این هافبک 19 ساله در پایان فصل در رئال مادرید نیز در این محبوبیت بی‌تأثیر نبوده است.

سقوط محبوبیت لواندوفسکی

آنالیزها همچنین نشان داده‌اند که روبرت لواندوفسکی مهاجم تیم ملی هلند پس از حذف شدن این تیم از رقابت‌های یورو، بیش از 20 هزار فالور از دست داده است. صفحه‌های استیون برگوین و فرنکی دی یونگ، دیگر ملی‌پوشان هلند نیز به‌ترتیب 13 هزار و 11 هزار نفر ریزش فالور داشته است.

انتهای پیام

روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز