محبوب ترین بازی‌ های ویدئویی جهان در سال 2024

ژیوار

یکی از جذاب‌ترین تفریحات نوجوانان و حتی بزرگسالان بازی‌های ویدئویی است که محبوبیت آنها سال به سال بیشتر شده و طرفداران پر و پا قرص این نوع سرگرمی همواره در حال جستجوی بازی‌های جدید و امتحان کردن آن در جمع‌های دوستانه و یا در اوقات فراغت خود هستند.

کاماپرس در این گزارش چند مورد از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی در بین گیمرها را معرفی می‌کند.

کلش‌ آف‌ کلنز یکی از محبوب‌ترین‌ بازی‌های ویدئویی جهان

شاید بتوان گفت یکی از پر مخاطب‌ترین بازی‌های آنلاین برای موبایل و تبلت، بازی کلش آف کلنز باشد. چون یکی از پردانلودترین بازی‌ها در بیشتر کشورها به حساب می‌آید. داستان کلی این بازی هم در مورد رهبر روستایی است که باید تیم خود را تقویت کند و با دیگر بازیکنان وارد مبارزه شود. ورژن‌های جدید این بازی جذابیت آن را بیشتر کرده است.

مبارزه با موجودات منفی در ماینکرفت

بازی ماینکرفت یکی از بازی‌های پرطرفدار بین نوجوان‌ها است که بیش از 11 سال قبل در بازار عرضه شد. داستان کلی این بازی مبارزه تکی یا گروهی با تعدادی از موجودات منفی و رقابت بر سر ساخت و ساز است. حتی دو سال قبل هم ماینکرفت یکی از پر فروش‌ترین نسخه‌های بازی ویدئویی در جهان بوده است.

دریان سفر امید

قارچ خور؛ بازی دوست داشتنی همه

قارچ خور یا سوپر ماریو، یکی از خاطره انگیزترین بازی‌های چند نسل قبل بوده و همچنان محبوبیت زیادی دارد. اولین بار این بازی در سال 1985 در بازار عرضه شد و هنوز هم جزو پر فروش‌ترین بازی‌ها به حساب می‌آید. سوپر ماریو ماجرای مرد لوله کشی است که باید از دست قارچ‌های سمی فرار کند و حتی ورژن آنلاین آن هم در حال حاضر وجود دارد.

بازی-محبوب-آنلاین-کاماپرس

رد دد پر طرفدارترین بازی وسترن جهان

یکی از بازی‌های پرطرفدار در طیف بازی‌های وسترن، رد دد red dead است که در دسته بازی‌های ماجراجویانه قرار دارد. اولین نسخه‌های این بازی بیست سال قبل بر روی پلی استیشن قابل بازی بود و حالا نوع آنلاین آن با نسخه‌های جدید هم در بازار موجود است که محبوبیت خاصی در بین گیمرها دارد.

بیشتر بخوانید

خدای جنگ؛ بازی با شخصیت‌های اساطیری

بازی خدای جنگ، با شخصیت‌های اساطیری و یونانی که داستان کلی آن حول انتقام و جنگجویی می‌گذرد. این بازی در بین گیمرها، مخصوصا آنها که به بازی جنگی علاقه دارند، همیشه جایگاه ویژه‌ای داشته است.

 جی‌ تی‌ ای یک بازی خاطره ساز

در بین بازی‌های ویدئویی جی‌تی‌ای یا اتومبیل دزدی بزرگ باعث ساخت خاطره‌های بسیاری در چند نسل شده است. بازی اکشن و ماجراجویانه که از سال‌های 1975 به بعد تحولی بزرگ در دنیای بازی ایجاد کرد. بعد از آن هم نسخه‌های جدید آن بر محبوبیت این بازی اضافه کرد. داستان کلی این بازی در مورد شخصیت فردی است که در ماموریت‌های مختلفی قرار می‌گیرد و در این مسیر باید ماشین‌های مختلفی را سرقت کند و تیر اندازی کند. این بازی با دستگاه‌های مختلف در نسخه‌های جدید قابل دسترس است.

بازی لس آنجلس در یک دنیای واقعی

با شروع بازی لس آنجلس، بازیکن‌ها غرق دنیایی واقعی می‌شوند. در این بازی بیشتر محله‌ها با جزئیات کامل از دنیای واقعی طراحی شده است. اگر در خیابان‌های واقعی لس آنجلس قرار بگیرید، ظرافت در طراحی ماشین‌ها، فروشگاه‌ها و حتی کوچه‌ها شما را شگفت زده خواهد کرد. در این بازی باید با جنایت و آشوب، نظم شهر را بر هم زد.

بازی مرغ‌های مهاجم؛ محبوب برای همه

یکی دیگر از بازی‌های خاطره ساز، مرغ‌های مهاجم است که در این سال‌ها چند نسخه جدید آن هم در بازار عرضه شده است. در این بازی باید با حمله به موجودات دیگر که دشمن محسوب می‌شوند از مرغ بازی دفاع کرد تا امتیازی بیشتر کسب کند. این بازی از کودکان تا بزرگسالان دارای محبوبیت بسیار زیاد است.

انتهای پیام

مرتبط با : گیم استورمکس گیم
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز