مجموعه توانمند مدلل متمرکز بر رشد و آشنایی با نسل جدید

مدلل-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه کار دانشگاه تهران به منظور ایجاد فضای حرفه‌ای برای کسب و کارهای مختلف و به منظور آشنایی شرکت‌ها با نسل جدید نیروی کار و جذب آن‌ها، برگزار شد. مجموعه مدلل یکی از شرکت‌های حاضر در این دوره نمایشگاه بود.

به گزارش کاماپرس، مجموعه مدلل در تلاش برای آشنایی بیشتر نسل زد و استفاده از مهارت این نسل در حوزه کاری خود است.

اهداف و خدمات و محصولات مجموعه مدلل

حمید بهنام، مدیر بازاریابی مدلل در گفت و گو با کاماپرس در رابطه با اهداف مجموعه بیان کرد: ما با هدف آشنایی بیشتر با دانشجویان و نسل زد با مجموعه‌ و همچنین تعامل بیشتر با این گروه در نمایشگاه حضور پیدا کردیم تا امکان تعاملات بلندمدت و استفاده از استعداد و توانمندی این گروه را داشته باشیم.

وی درباره خدمات و محصولات جدید گفت: ما در صنعت غذایی و 16 حوزه متفاوت فعالیت داریم. تصفیه روغن، روغن کشی، خوراک دام و طیور، دامپروری، تاسیسات بندری، زارعت، سیمان و بسته بندی بخشی از کسب و کارهایی است که مجموعه ما در آن فعالیت دارد که قطعا در همه آن‌ها به دانش و مهارت نسل جدید نیازمند هستیم.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

برنامه مدلل برای نیمه دوم سال جاری چیست؟

بهنام درباره اولویت کاری مجموعه در نیمه سال بیان کرد: ما تمام فعالیت‌هایمان روی رشد و پیشرفت بیشتر در نیمه دوم امسال متمرکز شده است. تمام تلاشمان این است که در شرایط سخت و بحرانی امکان تامین مواد اولیه و محصول نهایی باکیفیت بالا را داشته باشیم.

در آخر وی بیان کرد: صنایع غذایی همیشه با نوسانات قیمت مواد اولیه چالش دارند. علاوه بر این مورد، برای جذب نیروهای کارآزموده و متخصص هم چالش و مشکلاتی داریم. به نظر با آشنایی بیشتر نسل زد و جدید و پرورش استعدادهای آن‌ها امکان برطرف شدن مشکل مربوط به نیروی کار مناسب وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : مدلل
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان