فوری / شرایط دریافت وام 5 میلیارد تومانی موسسه اعتباری ملل + مبلغ اقساط

ژیوار

اشخاص دارای مجوز فعالیت اقتصادی که در موسسه اعتباری ملل حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت دارند، امکان درخواست برای وام 5 میلیارد تومانی طرح «الماس» این مجموعه را خواهند داشت.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افراد واجد شرایط به منظور دریافت وام 5 میلیارد تومانی طرح ملل باید اعتبار شغلی داشته و جواز کسب نیز ارائه بدهند. سود این وام به 23 درصد می‌رسد. همچنین مدت زمان برای بازپرداخت این تسهیلات بین 12 تا 48 ماه تغییر می‌کند.

متقاضی این تسهیلات نباید به هیچ عنوان بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشد. این تسهیلات در قالب قرارداد مرابحه پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که در این طرح امتیاز ویژه‌ای برای صاحبان کسب و کاری که حساب متصل به پایانه‌های فروشگاهی دارند و همچنین متخصصین، گروه پزشکی و غیرپزشکی، در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 160 میلیون و 257 هزار و 358 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 2 میلیارد و 692 میلیون و 353 هزار و 171 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن، 7 میلیارد و 692 میلیون و 408 هزار و 171 تومان است.

خدمات موسسه اعتباری ملل کدام است؟

موسسه اعتباری ملل یکی از موسسات مالی و اعتباری خصوصی در ایران است که از سال 1395 به طور رسمی با نام کنونی فعالیت خود را آغاز کرد. این موسسه از آغاز فعالیت خود تاکنون انواع خدمات بانکی اعم از متابانک، همراه بانک، خودپرداز غیرنقد، اینترنت بانک، هدیه کارت، کارت سفارشی، چک صیادی، شماره شبا بانکی، پایانه برون شعبه‌ای، خدمات ارزی، باشگاه مشتریان ملل، پویانگار ملل (نرم افزار فام)، سامانه‌های ملل و … را ارائه داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه اعتباری ملل
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز