مبلغ اقساط آریزو 5 مدیران خودرو چقدر است؟

ژیوار

طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو از چند روز پیش شروع شده و متقاضیان برای خرید 10 خودرو ارائه شده در این طرح باید ثبت نام آنلاین داشته باشند. یکی از خودروهای این طرح Arrizo 5 FI است.

به گزارش کاماپرس، مدیران خودرو به منظور عرضه انواع ام وی ام و آریزو به قیمت بازاری، طرح فروش نقدی و اقساطی را تدارک دیده است. در این طرح نام خودرو آریزو 5 اف آی نیز به چشم می‌خورد. این خودرو شاسی بلند با قیمت نقدی 1 میلیارد و 291 میلیون و 100 هزار تومان به متقاضیان تحویل داده می‌شود. در صورتی که متقاضیان خواهان خرید این خودرو به شکل اقساطی باشند باید معادل 645 میلیون و 550 هزار تومان پیش پرداخت کنند. مدت زمان بازپرداخت اقساط این خودرو 60 ماهه است که در هر ماه آن باید 18 میلیون و 198 هزار تومان قسط پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

نگاهی به خودرو آریزو 5 و برخی از امکانات آن

آریزو 5 با موتور 1.5 لیتری چهار سیلندری با قدرت 147 اسب بخار به بازار عرضه شده است. این خودرو طی مدت زمان 11.8 ثانیه به شتاب 100 می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 185 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. مدل دنده‌ای این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 5.7 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. این مدل خودرو طراحی خشن و جوان پسندی دارد و تاکنون توانسته در بین خانواده‌های ایرانی جایگاه خوبی پیدا کند. این مدل اتومبیل امکاناتی مانند کروز کنترل، کنترل پایداری و کشش و ایستایی، سنسور عقب در اکسلنت و لاکچری، دی لایت و مه شکن عقب، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید و همچنین دکمه‌های سیستمی صوتی روی فرمان، تهویه دستی، ورودی‌های آیپاد، سیستم صوتی با قابلیت پخش ام پی3 و … دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “مبلغ اقساط آریزو 5 مدیران خودرو چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز