ماشین ظرف شویی ال جی بخریم یا سامسونگ؟

آریاک سفر

هر کدام از برندهای تولید کننده لوازم خانگی در تلاش برای رقابت با سایر برندها امکانات خاصی را به محصولات تولیدی خود اضافه می‌کنند. این امکانات تفاوت بین دو برند را مشخص می‌کند. در واقع می‌توان با بررسی امکانات و ویژگی‌های محصولات مشابه دو برند در مورد خرید از هر برند تصمیم‌گیری کرد.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت ایمالز، چند مورد از پرفروش‌ترین ماشین ظرف شویی ال جی و سامسونگ را معرفی و ویژگی‌های محصول هر یک از این برندها را مورد بررسی قرار داده است.

ماشین ظرف شویی ال جی مدل DBF512

این ماشین ظرف شویی یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های بازار در بین ظرف شویی‌های 14 نفره است. ال جی این محصول خود را با قیمت مناسب نسبت به سایر محصولاتش به بازار عرضه کرده است. ماشین ظرف شویی ال جی مدل DBF512 دارای 2 سبد بوده و 9 برنامه مختلف برای شست و شو دارد تا بتواند به تمام نیازهای خانواده‌ها پاسخ دهد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به داشتن سبد مجزای کارد و چنگال، سبد هوشمند تاشو، سیستم عیب یاب هوشمند، امکان شست و شو با نصف ظرفیت، امکان تغییر ارتفاع سبدها و قفسه‌ها اشاره کرد. همچنین این ظرف شویی مجهز به سیستم استریلیزه کردن ظروف نیز هست.

این ماشین ظرف شویی ال جی در هر بار مصرف 9 لیتر آب مصرف می‌کند و دارای صدای بسیار کمی است. ماشین ظرف شویی ال جی مدل DBF512 به قیمتی حدود 34 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

ماشین ظرف شویی سامسونگ مدل D170

ماشین ظرف شویی سامسونگ مدل D170  نیز یکی از ماشین‌های ظرف‌شویی مطرح در بازار است. این ماشین 3 بازوی آب‌پاش دارد و دارای 6 برنامه شست و شو است. از مهم‌ترین تکنولوژی‌هایی که سامسونگ در این مدل محصول خود به کار برده است می‌توان به بازوهای آب‌پاش و استورم واش اشاره کرد.

این ماشین ظرف شویی سامسونگ دارای حالت پلاس برای تعداد دفعات آبکشی و خشک کنی بیشتر، سنسور نشتی آب، گزینه نیم شور کردن یکی از دو سبد ظرف شویی به صورت جداگانه، سیستم ضدعفونی و استریل کردن است. حتی در این ظرف شویی می‌توان قابلمه‌های بزرگ را نیز به راحتی شست. همچنین شما در ظرف شویی سامسونگ می‌توانید زمان شستن را تا 24 ساعت بعد تنظیم کنید تا در زمان دلخواه به صورت اتوماتیک شروع به شستن ظرف‌ها بکند.

ماشین ظرف شویی سامسونگ مدل D170  دارای خشک کن متراکم است و به قیمتی حدود 30 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ماشین ظرف شویی 14 نفره ال جی مدل DBF425FW

این مدل جدیدتر از مدل معرفی شده قبلی ال جی است و قیمت آن نیز اندکی بیشتر است. یکی دیگر از تفاوت‌هایز این مدل با مدل پیشین ال جی داشتن 10 برنامه برای شست و شو است. همچنین این مدل دارای 3 سبد است.

خشک کن، سبد کارد و چنگال، سبد هوشمند تاشو، سیستم هوشمند عیب یاب و قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها همانند مدل پیشین است اما این مدل قابلیت‌های جدیدی چون کواد واش، اتصال به اینترنت، داشتن پنل لمسی و مجهز بودن به بخارشوی را نیز دارد تا به مدل بهتری تبدیل شود.

ماشین ظرف شویی ال جی مدل DBF425FW به قیمتی حدود 40 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ماشین ظرف شویی 14 نفره ال جی مدل DBF425FW

ماشین ظرف شویی 14نفره سامسونگ مدل DW60M6050FS

این مدل ماشین ظرف شویی سامسونگ دارای 3 طبقه و بدنه عایق بندی شده است. 7 برنامه شست و شو ماشین ظرف شویی سامسونگ مدل DW60M6050FS را به یک وسیله کارآمد تبدیل کرده است. این دستگاه امکان شست و شو با تاخیر، حالت توربو و ضد عفونی کردن ظروف را برای کاربر فراهم کرده است. همچنین این دستگاه مجهز به فناوری آکوا استاپ است.

کمپرسور این مدل از نوع دیجیتال بوده و در هر بار شست و شوی کامل حدود 12 لیتر آب مصرف می‌کند. ماشین ظرف شویی سامسونگ مدل DW60M6050FS به قیمتی حدود 26 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ماشین ظرف شویی 14نفره سامسونگ مدل DW60M6050FS

مقایسه قیمت روز کالاها در «ایمالز»

ایمالز اولین سایت مقایسه قیمت کالا در ایران است که خدمات خود را به صورت مقایسه دائمی قیمت روز و لحظه‌ای انواع کالاها در سایت‌های مختلف فروش آنلاین و فروشندگان حضوری ارائه می‌دهد. جستجو در این سایت باعث می‌شود که شما بتوانید کالای مورد نظر خود را بهتر و ارزان‌تر خریداری کنید.

برای بهره‌مندی از خدمات جستجو، مقایسه و قیمت کالاهای مورد نیاز خود می‌توانید به سایت ایمالز در آدرس emalls.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان