ماجرای جراح پلاستیک قلابی کلینیک معروف در جردن

ژیوار
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد: فردی با مدرک فوق‌دیپلم که خود را جراح حرفه‌ای پلاستیک و زیبایی معرفی کرده بود، در شمال تهران دستگیر شد.

به گزارش کاماپرس، به دنبال شکایت چند نفر از پزشک جراح یک کلینیک معروف در شمال تهران خیابان جردن، رسیدگی به این پرونده در دستورکار قرار گرفت و در نهایت مشخص شد که پزشک جراح، نه تنها پزشک نیست، بلکه کلاهبرداری است که پیش از این نیز دستگیر شده و این بار با معرفی خود به عنوان یک جراح پلاستیک دست به کلاهبرداری زده است.

این فرد کلاهبردار هم اکنون دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شده است.

بیشتر بخوانید:

سرهنگ سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در باره جزئیات این پرونده اظهار کرد که متهم این پرونده، فردی با تحصیلات فوق دیپلم بوده که خود را به عنوان یک جراح زیبایی معرفی و اقدامات مختلفی اعم از تزریق بوتاکس و … را انجام داده است. این کلاهبردار متاسفانه در یک کلینیک بسیار معروف در محله جردن تهران استخدام شده و  از اسم و رسم این کلینیک نیز سوءاستفاده کرده است. البته مسئولین این کلینیک نیز باید پاسخگوی قانون باشند، چراکه باید مدارک این فرد را بررسی و سپس نسبت به استخدام او  اقدام می‌کردند.

مجیدی گفت: تا کنون چهار شهروند از این فرد شکایت کرده‌اند اما ممکن است تعداد شکات افزایش پیدا کند.

دریان سفر امید

این متهم با اشاره به سوابق کاری خود مدعی شده که بیش از ۱۲ سال در یک کلینیک زیبایی معروف در یکی از مناطق بالای شهر پایتخت کار کرده و در این رابطه می گوید: اگرچه جراح نیستم اما به صورت تجربی خیلی چیزها یاد گرفته‌ام و توانستم از دانش خود استفاده کنم.

وی می‌افزاید: آخرین بار 8 سال پیش به خاطر دخالت در امور پزشکی دستگیر و مجازات شدم اما دوباره سراغ این کار رفتم.

به نقل از ایسنا، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران خطاب به شهروندان توصیه کرد که برای انجام امور پزشکی و زیبایی حتما به مراکز معتبر مراجعه و  قبل از هر اقدامی، پروانه و مجوزهای پزشکی متخصصان را بررسی و مشاهده کنند.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز